בת 15 עם 8 שנות ניסיון באפייה: מפעל העוגות של נועה

כך הפכה נועה ולד, תלמידה מראשון לציון, למומחית באפייה שלא שוללת השתתפות בריאליטי

פורסם בתאריך: 14.5.19 17:35

היא אמנם רק בת 15, אבל לנועה ולד שכבר מוכרת כקונדיטורית מומחית, יש לא פחות משמונה שנות ניסיון באפייה ולא מעט מהמכרים והחברים מכורים לעוגות המושקעות והמורכבות שהיא מוציאה תחת ידיה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


נועה, תלמידת כיתה ט' בחטיבת הביניים אחרון הבילויים, מתחזקת היטב את התחביב המיוחד שהפך להתמחות. למרות גילה הצעיר, היא אופה ורוקחת עוגות מרשימות, כאשר רשימת ההזמנות לעוגות שלה מצד החברים ומכרים – הולכת ומתארכת.

היא מכינה ואופה עוגות קצפת, שכבות, לפי נושאים וטכניקות מוקפדות. כאשר לצד הניסיון והלמידה עצמאית, היא לוקחת חלק בקורס דיגיטלי. את התוצאות, על פי כללי העידן החדש, היא מציגה באינסטגרם וזוכה ללא מעט מחמאות. "אני אוהבת את עולם האפייה, את העוגות, את כל העיסוק בתחום הזה, אני מכינה ואופה עוגות וזה עושה לי מצב רוח טוב", אומרת נועה, "למרות שאני רק בת 15, יש לי כבר כמעט שמונה שנות ניסיון בתחום, ידע ומקצועיות ואני עושה כבר דברים שגדולים ממני עושים".

ללתחום הגיעה נועה בעקבות האהבה הגדולה של אמה, ורדי, לתחום האפייה והקונדיטוריה. "שום דבר לא מקצועי", אומרת ורדי, "זו אהבה ואיתה מתקדמים ולומדים. מתמקצעים ומתקדמים. כזו הייתי גם אני, שמעתי מכאן, ראיתי שם, קראתי, למדתי, צפיתי באינטרנט והפכתי את התחביב למומחיות".

גם נועה מתמסרת לתחביב, אבל יחד עם זאת, היא מבהירה ש"אני מוצאת זמן לכל מה שאני רוצה לעשות ולמה שעושות נערות בגילי. בעוגות אני עוסקת בעיקר בשעות אחר הצהריים ובסופי שבוע".

אולי תשתלבי בקרוב בתוכנית ריאליטי בתחום?

"אני לא פוסלת, אבל אני עדיין צעירה וזה שלב מוקדם. בעתיד אני בהחלט רואה את עצמי גם שם, אם וכאשר יסתדר".

וזה גם יהיה המקצוע שלך לעתיד?

"כן, בהחלט. אני בכיוון וזה מה שאני רוצה לעשות גם כשאהיה גדולה. העוגות הן האהבה שלי, ההנאה שלי. אני מקבלת המון מחמאות ואוהבים את מה שאני עושה, וזה מחמיא מאוד ועוד יותר מדרבן אותי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר