תמונה: shutterstock, צילום: Pressmaster
תמונה: shutterstock, צילום: Pressmaster

מאמנים עסקיים בתל אביב

בשנים האחרונות פורח תחום הקאוצ'ינג. יצאנו להכיר מאמנים עסקיים בתל אביב שיסייעו לכם לעשות שינויים קטנים וגדולים בחיים

פורסם בתאריך: 20.2.19 22:47

מיכל סופר

מיכל סופר היא מנחה להעצמה אישית, זוגית ועסקית. שיטת העוצמה הפנימית אותה פיתחה תעזור לכם להגשים את עצמכם, ללמוד לתקשר בצורה מקרבת ולבעלי עסקים תסייע להגדיל את ההכנסות ממי שהם. 

"העסק שלי נולד לפני 10 שנים מתוך צורך לעזור לחברה טובה שחלתה וברגע שנודע לי הגעתי אליה והעברתי לה תהליך בדמיון מודרך שבסופו יצאה מוארת וביקשה שאגיע כל יום. למעשה מתוך המצב הזה נולד בתוכי הרעיון ליצור לה דיסק של מדיטציות בדמיון מודרך כדי שתוכל להאזין להן ולהתעצם בכל רגע בלי תלות בזמן ובמקום", אומרת מיכל.

מיכל סופר בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות וניהול משאביי אנוש. הניסיון המקצועי שלה כולל 20 שנות עבודה בארגונים שבהם התמחתה ביצירת מומנטומים ענקיים בהגדלת המכירות, בשירות לקוחות מקצועי ואנושי וייעוץ ארגוני לעסקים. במקביל התעמקה בנפש האדם ולמדה קורסיי פסיכולוגיה, NLP, שיטות ריפוי אנרגטיות ועוד עשרות קורסים שונים. "מתוך כל אלה ומניסיוני פיתחתי את שיטת העוצמה הפנימית שעובדת על חיבור בין הרוח לנפש, על ריפוי רגשי דרך חיבור לתת המודע ואז משפיעה באופן טבעי על ההתנהגות והעשיה שלנו".

מי מגיע אלייך למרכז העוצמה הפנימית?

"מגיעים אנשים שצריכים עזרה בלדייק מקום עבודה, להתחבר לייעוד שלהם, אנשים שמתמודדים עם חוסר בטחון" -מיכל מסייעת להם לבנות בטחון עצמי וחיבור עמוק יותר לעצמם. "אנשים שלא נמצאים בזוגיות ורוצים לשחרר חסמים ולהיפתח לזוגיות ונשים שנמצאות בזוגיות אבל משהו מפריע להן לחוות חוויה של סיפוק ואושר"- מיכל תלמד אותן להתחבר לעוצמה הנשית שלהן וללמוד איך לתקשר ולהעצים את בן זוגן ובכך ליצור זוגיות מאושרת. בנוסף מלמדת מיכל אנשים בסדנאות מדיטציה בדמיון מודרך להפחית לחץ וסטרס בחיים. ובשנתיים האחרונות מתמחה בעזרה גם לבעלי עסקים לדייק את העסק שלהם ולהגדיל מכירות ממוצרים ושירותים נוספים- פיזיים ודיגיטליים. חלק מהמומחיות שלי במשך 20 שנה היה גם העולם העסקי אז כיום אני משלבת בין מספר תחומים".

מיכל מציעה במרכז העוצמה הפנימית מפגשים אישיים וסדנאות, ייעוץ לעסקים וגם מוצרים אינטרנטיים שלא מוגבלים בזמן ובמקום. עוד היא מציעה מדריך דיגיטלי מתנה להורדה- חמשת החסמים שמונעים ממאמנים/ות מטפלים/ות ובעליי עסקים לחיות ברווחה כלכלית ואיך לעלות על דרך המלך-לחצו כאן להורדה.

"אני מאחלת לכם להתחבר ללב שלכם, להקשיב לו ופשוט לצעוד בדרך ההגשמה שהוא מנחה אתכם. מקווה לראותכם ולהיות חלק מההגשמה שלכם", מציינת מיכל.

מיכל סופר- מרכז העוצמה הפנימית

טלפון: 052-4402250

אימייל: [email protected]

דף הפייסבוק: michal soffer

מיכל סופר העצמה פנימית

מיכל סופר העצמה פנימית


חגי שלו

החיים מבלבלים ומלאי שינויים; בכל צעד שאנחנו עושים יש לנו מיליון הזדמנויות חדשות, דלתות שנפתחות עבורנו ושבילים שנפרסים לרגלינו, כל כך הרבה שבילים שלפעמים אנחנו הולכים לאיבוד.
לעיתים, מה שאנחנו זקוקים לו הוא מורה דרך. אדם שצעד כבר באותה הדרך בעבר, טיפס על כמה הרים, חצה מספר נהרות, ואולי אפילו נפל ושיפשף פה ושם את הברך, אבל לבסוף הצליח להגיע אל היעד שלו, וגם עזר מאז ל-1,000 אחרים להגיע ליעד שלהם.

חגי שלו, או בכינויו "שלו המשלב", הוא מורה דרך לעסקים ולקריירה עבור אלה שמרגישים שהם סטו מהמסלול, או כאלה שמבקשים למצוא מחדש את הכיוון שלהם בחיים. לאחר שעבד כסמנכ"ל כספים בחברות הייטק גדולות, מצא חגי כי התשוקה האמיתית שלו נמצאת במקום אחר מהמקום בו הוא התחיל את דרכו. כך, לפני כ-13 שנים הוא ארז את המשרד שלו, סגר מאחוריו את הדלת בפעם האחרונה, ופתח דלת חדשה שהובילה אותו לתחום האימון העסקי ושינוי הקריירה.
כיום, אחרי שלמד 30 קורסים בתחום, השקיע אלפי שעות למידה עצמית, אימן לא פחות מ-1,000 אנשים ואפילו פיתח שיטה עליה מבוסס ספרו הפרקטי והיישומי "להתרגל להצליח", הוא מזמין אליו את כל מי שמעוניין לעשות שינוי בעסק או בקריירה, אבל לא יודע איפה להתחיל.

מעניק לאנשים את כל הכלים להצלחה. צילום: פלג אלקלעי

"עליך להבין קודם מי אתה רוצה להיות על מנת להצליח במה שאתה רוצה לעשות", מסביר חגי. "כל אחד יכול להגשים כל מטרה אותה הציב לעצמו, אם יש לו תשתית מנטלית נכונה של אמונות, מחשבות והרגלים שיתמכו ביכולתו להצליח".
ואכן, בספרו ובשיטתו "להתרגל להצליח", "שלו המשלב" מפרט באופן מדויק כיצד לשלב בין הצד הפרקטי והרציונלי שבחיים, לבין הצד המנטלי, הרגשי וההווייתי, שלרוב הוא מקור הקשיים שלנו להגשים ולהצליח. השיטה עצמה ישימה ופרקטית להפליא ובעזרת ליווי ואימון של חגי, לצד תרגול עצמי בהנחייתו, יכול כל אחד לשדרג מחדש את "מערכת ההפעלה" שלו ולהתגבר על מכשולים שקודם נראו בלתי עבירים. האימון מתרכז בשינוי של אמונות, הרגלים ורגשות, שהם אלו התוקעים אנשים ומונעים מהם להגיע להצלחה לה הם מייחלים בעסק או בקריירה שלהם. ברגע שמשנים את הבסיס המנטלי הכל משתנה לטובה וניתן להגיע לתוצאות חדשות ומפתיעות.

רק חישבו אילו מחשבות מעכבות קיימות אצלכם בראש, וכיצד החיים שלכם היו נראים אם הייתם מחליפים אותן במחשבות מעצימות של מישהו שהצליח להשיג את מה שאתם רוצים להשיג. זה הכח האדיר שמציעה שיטת "להתרגל להצליח" לצד האימונים המעשיים עם חגי.

בין אם מדובר בשיפור העסק מבחינת תהליכי השיווק והעבודה השוטפת, ובין אם מדובר בהסבה מקצועית ופניה לתחום חדש, ניתן לחלק את ההכוונה שמקבלים המתאמנים של חגי ל-3 תחומים:

הקמת/שיפור עסק: הדרכה לאלה המעוניינים להקים עסק מאפס או בעלי עסקים, המעוניינים להרחיב את הפעילות העסקית, לשפר את התהליכים הארגוניים והניהוליים, להגדיל מכירות ורווחים ולבצע כל שדרוג לעסק שיוביל אותו לצמיחה.
שינוי קריירה: עבודה עם אנשים שרוצים לעשות שינוי בקריירה שלהם, רוצים להחליף תחום או לעבור למקום עבודה אחר. אנשים שיודעים מה השינוי שהם רוצים אך מסיבות שונות לא מצליחים להתגבר על הקושי שבדרך כדי להוציא את התוכנית לפעולה.
מציאת הייעוד: מתאים לכל מי שמבקש לעשות שינוי בקריירה אך לא יודע לאן הוא רוצה להגיע. בעזרת תהליך משנה חיים שנקרא "מצא את ייעודך" עוזר חגי ללקוחותיו למצוא ולהגדיר את מה שהם באמת רוצים לעשות בחיים ומלווה אותם לאורך כל הדרך אל עבר הגשמת היעדים.

מפעם לפעם חשוב לזכור לעצור ולהתבונן על החיים ועל הקריירה שלנו בעזרת זכוכית מגדלת. האם אנחנו עומדים איפה שתכננו? האם הגענו לאן שרצינו?

אם אתם מסתכלים על הפאזל שמרכיב את חייכם ואת הקריירה שלכם ומזהים שהוא לא מספק אתכם ואת יכולותיכם האמיתיות, ייתכן מאוד שאימון עסקי עם חגי הוא בדיוק החתיכה שחסרה לכם.

כתובת: רחוב יעקב אפטר, 11א תל אביב
שעות פעילות: א-ה 20:00-08:00
טלפון: 054-4877725

למעבר לאתר
למעבר לדף הפייסבוק
למעבר לדף היו-טיוב

"שלו המשלב". צילום: עמרי מירון


אילן דבש

כל עסק, מהקטן ועד הגדול, מנוהל על ידי בעל העסק/המנכ"ל וגורמים נוספים שאחראים על הצלחתו וצמיחתו. האדם שאחראי על הניהול השוטף בעסק, מחזיק בגורלו ואחראי לו. לכן, לא משנה כמה טוב המוצר או השירות, ללא סמכות שיודעת קודם כל לנהל את עצמה ואת מחשבותיה, העתיד של העסק נתון בסימן שאלה וניצב בפני טלטלות רבות.

אילן דבש הוא מאמן עסקי, מרצה ומייסד מכללת ICCM (המכללה הבינלאומית לאימון וניהול), שמכשירה אנשים להיות מאמנים וכן מאמנת מנהלים שמגיעים בשביל לשפר את עבודתם.
לאחר שעבר אינספור סדנאות והרצאות, עשה דוקטורט בתחום הפסיכולוגיה החיובית ולמד לתואר ראשון במנהל עסקים, הבין אילן כי הדרך לניהול נכון של העסק מתחילה קודם כל בראשו של האדם ורק לאחר מכן במספרים, טבלאות, שיווק והתנהלות כלכלית.

"כשמגיע אליי בן אדם, אני לא יושב איתו ישר על בחינה של המהלכים השיווקיים שהוא לוקח בעסק, או על ההוצאות וההכנסות שלו, מכיוון שאלו הם רק תוצרי לוואי של הפעולות שלו. פעולות שמתחילות קודם כל כמחשבה בראש ורק לאחר מכן באות לביטוי בעשיה". מסביר אילן.
"העבודה שלי היא לשקף לאדם את עצמו ואת ההתנהלות שלו בתחומי החיים השונים. אני מציב לאדם מראה שעוזרת לו לזהות את האמונות, החרדות, הפחדים, ההרגלים וכל מנטרה אחרת שתקועה לו בראש ומכניסה אותו ללופ מחשבתי שמונע ממנו לפעול בדרך הנכונה".

הצלחת השיטה של אילן, לצד התוצאות המדהימות של לקוחותיו ותלמידיו, נטועה בעובדה שהוא לא רק מעניק למתאמנים שלו את הכלים להצלחה, אלא גם מעצב את ראשם ותודעתם, כך שהדיאלוג הפנימי שלהם ידבר הצלחה.

הרעיון הוא להימנע מיצירת תלות במאמן, ובמקום זאת, ליצור עצמאות מנטלית וחופש פעולה חסר גבולות. בעוד שתהליכי אימון עסקי רבים עוסקים בפתרון בעיות נקודתיות הקשורות להתנהלות העסק בפן השיווקי, כלכלי או ניהולי, אצל אילן העבודה מתחילה בבסיס של הבן אדם, מה שיוצר תשתית יציבה להצלחה.

"התשתיות המנטליות המובנות אצל כל אדם, הן המקור לכל עשיה ופעולה שאנחנו מבצעים. כשאני מאמן אנשים להצלחה ולהישגיות בחיים, אני מעניק להם את הכלים שדרושים להם כדי לבטא את עצמם. אני דואג לכוונן את המחשבות שלהם ואת האופן בו הם תופסים את המציאות שסביבם, כך שהתדר הקבוע בראשם ישדר ביטחון עצמי, עצמאות ופתיחות.
"ברגע שאנשים בטוחים בעצמם ומוכנים להתמודד עם מה שקורה להם בחיים, גם מחוץ לעבודה, ניתן לראות שינוי אדיר שמתפשט על כל תחומי חייו של האדם. כתוצאה מכך, כמובן שגם ההתייחסות של האדם לעבודתו וליכולות שלו משתנות, וכעת האדם פנוי מנטלית להתמקד בפיתוח העסק, התגברות על קשיים ובעיות, ניהול נכון, הרחבת הפעילות העסקית והגדלת הרווחים". משתף אילן.

ניהול עסק יכול להיות דבר מדהים שממלא באנרגיות חיוביות או כזה שנתפס כעול שמרוקן מאנרגיה. עבודה נכונה על שיפור העסק, בין אם בהצמחתו ובין אם בטיפול בבעיות חוזרות ונשנות, חייבת להתחיל באדם ומשם לצאת אל העסק.
אם המטרה שלכם היא ללמוד כיצד לנהל את העסק בכוחות עצמכם, להביא אותו לצמיחה ולמצב אותו בראש המדרג בתחום בו אתם פועלים, אימון עם אילן דבש הוא בהחלט המקום הנכון להתחיל בו.

טלפון: 054-5500206

לאתר מכללת ICCM
לינק לפייסבוק

מעצב את התודעה להצלחה. צילום: עדי מנור


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר