צילום: שגיא פלדמן
צילום: שגיא פלדמן

סגן ראש העירייה אריה כהן: "לא תהיה תחבורה ציבורית בשבת"

לאחר שהפרקליטות החליטה לסגור את התיק נגדו ולנקות אותו מהחשדות של מירמה בנסיבות מחמירות, מתן שוחד, זיוף וגניבה, סגן ראש העירייה מש"ס, מתפנה לסגור את העבר ולהתייחס לעתיד

פורסם בתאריך: 18.2.19 10:20

סגן ראש עיריית ראשון לציון, הרב אריה כהן מש"ס, קיבל ביום חמישי האחרון מכתב ששם קץ לסאגה הארוכה שאיתה הוא מתמודד בארבע השנים האחרונות: הפרקליטות הודיעה על סגירת תיק החקירה שנפתח נגדו בספטמבר 2014, בחשד לקבלת דבר מירמה בנסיבות מחמירות, מתן שוחד, מרמה והפרת אמונים, זיוף וגניבה בידי עובד ציבור.

"ביום חמישי האחרון קיבלתי את המכתב מהמשטרה", מספר כהן, "אבל חיכיתי להיום ראשון כדי לפרסם זאת. התחושה שלי היא של הקלה מאוד גדולה ומשמחת. עברתי ארבע שנים לא קלות, ושפכו את דמי בכל מקום אפשרי. מהיום הראשון שקראו לי לחקירה אמרתי שאין דברים בגו, הייתי בטוח בחפותי ולכן גם לא לקחתי עורך דין. ידעתי שאין לי מה להסתיר, היתה לי אמת אחת".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לצד ההקלה הגדולה כהן כועס על מה שעבר. "התקשורת ניפחה את הדברים ונכתב שהומלץ לכתב אישום, דבר שלא היה מעולם", הוא אומר ל"השקמה ראשון לציון", ומוסיף: "לצערי, ידה של התקשורת קלה על המקלדת, ללא רגישות לכבוד האדם וחרותו ויהי כבוד האדם חביב עליך כשלך. נפגענו מאוד, כל משפחתי, אשתי, ילדי ונכדי ששמעו אנשים שאומרים להם: 'סבא שלך גנב'. הייתי שם לחזק את משפחתי כי ידעתי שבסוף האמת תצא לאור. אני כבר יותר מ-20 שנה בפעילות ציבורית ומעולם לא קיבלתי מאף אחד דבר, אין אדם שיכול לבוא ולהגיד שנתן לי. יתרה מכך, אני נתתי מעצמי למען הציבור, כך שכאב הלב אבל כל זה מאחורינו ופנינו לעתיד".

כשכהן מדבר על העתיד, הוא יודע שיידרש לסוגיה שהחלה באחרונה להטריד יותר ויותר תושבים מראשון לציון: הפעלת תחבורה ציבורית בשבת. כפי שפורסם ב"השקמה ראשון לציון", כאן, קבוצת ראשון חופשית החלה בקמפיין הקורא להפעיל תחבורה ציבורית בשבת. כיממה לאחר פרסום הקמפיין, הודיעה מפלגת העבודה כי בערב שבת יגיע לעיר אוטובוס שבת שייסע בין מרכזי הבילוי הבולטים בעיר. בעקבות היוזמה פנתה מפלגת ש"ס לועדת הבחירות המרכזית, שאסרה על הפעילות.

"סיעת ש"ס ראשון לציון בראשותי העירה את תשומת ליבם של אנשי מפלגת ש"ס בירושלים, ולחצה מאוד כדי שהתוכנית הזדונית של מפלגת העבודה לא תצא לפועל", מספר כהן, "אנחנו נמשיך לפעול בכל כוחנו ברמה הארצית והמקומית לשמור על כבודה של השבת, כדי לקושש כמה קולות מכל ספקטור רצו להפעיל את האוטובוסים אבל אנחנו לא ניתן לזה לקרות, השבת היא לכולם ונשמור על כבודה. לא תהיה תחבורה ציבורית בשבת בראשון לציון".

.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. עצובה מראשון לציון

    אם "מי שמאמין לא מפחד", אז ממה אתם כל כך מפחדים?! מה אכפת לכם ממה שאנשים אחרים עושים? אף אחד לא מכריח שומרי שבת לחלל שבת ולנסוע באוטובוס.. מי שירצה יסע ומי שלא, לא.
    למה הכפייה הזאת שאם אתם שומרים שבת כולם צריכים לשמור? איך בחו"ל הדתיים חיים לצד חילוניים בשקט ושלווה, למרות שיום שבת הוא עוד יום בשבוע בו הכל פתוח ונגעש?!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לפגוע בשאר תושבי העיר, בייחוד אלו שתלויים בתחבורה ציבורית מחוסר ברירה, לא שומר על כבוד של שום דבר ואף אחד.
    חיה ותן לחיות.

  3. אבי

    לך תגור בבני ברק. בראשון תהייה תחבורה ציבורית בשבת על אפך ועל חמתך ועל היצור הדמיוני שאתה מאמין בו…

  4. שירה

    אני מאחלת לראשונים להיות טבריינים ולנציל את עירם ואט אט נכבוש בחזרנ את ארצנו מידם העמוקה ונשחורה של אלה

  5. יניב

    קיבלת מנדט 1. לך תעשה חמוצים
    הרוב רוצה תחבורה ציבורית בשבת ועיר חופשית.

  6. THE RIPPER

    השאלה הגדולה אם התיק נגדו נסגר מחוסר ראיות או חוסר אשמה.
    הוא אמר שהוא ומשפחתו נפגעו מאוד ועכשיו הוא רוצה לפגוע בכל השאר

  7. חגולי

    לעשות דווקא נגד רצונם של יהודים ישרים ואמיתיים שמשרתים בצה"ל ,עובדים ומשלמים מיסים – חטא .

  8. מה זה החרא הזה לך לבני ברק תעשה שם מה שבא לך בראשון יש יותר חילונים מדוסים אז כי אם הכפיה הדתית

    פיליפ

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר