על רקע איחוד אגפים בחברה לביטחון: הוסר איום השביתה

(עדכון) כפי שפורסם לראשונה ב"השקמה ראשון לציון" בחברה לביטחון החליטו לאחד בין אגפי הסיור והחניה. בתגובה זועמים בוועד העובדים על כך שהדבר נעשה ללא תיאום. הערב (שלישי) נפגש יו"ר ועד העובדים עם מחזיק תיק הביטחון

פורסם בתאריך: 29.1.19 17:10

(עדכון: 19:30) שעות לאחר שוועד העובדים בעיריית ראשון לציון הודיע על אפשרות להכריז סכסוך עבודה – נערך מפגש בין יו"ר ועד העובדים להנהלת העיר במטרה להשיג הסכמה. המחלוקת התעוררה בעקבות ההחלטה לאחד את אגפי הסיור והחניה בחברה לביטחון, כפי שפורסם לראשונה ב"השקמה ראשון לציון", כאן.

הערב (שלישי) נפגש כהן עם סגן ראש העירייה, מחזיק תיק הביטחון, מקסים בביצקי, שאחראי על החברה לביטחון. בתום הפגישה נמסר כי הצדדים ישבו ודנו וכרגע הוסר איום השביתה. כמו כן נמסר כי יש כוונה לקיים שיחות נוספות בנושא עד שתושג הבנה.

מוקדם יותר, ועד העובדים בעירייה, שבראשו עומד רוני כהן, פנה להסתדרות לקראת המאבק נגד הקיצוצים הצפויים עם איחוד האגפים. כפי שפורסם ב"השקמה ראשון לציון", בעקבות איחוד אגפים בחברה לביטחון, הועבר מתפקידו אשר חן ששימש כמנהל אגף הסיור. חן משמש גם כסגנו של יו"ר ועד העובדים בעירייה. כמו כן, במסגרת איחוד האגפים פוטרו שני עובדים.

גורמים בעירייה טוענים כי ההחלטה על איחוד האגפים התקבלה לפני כשלוש שנים, ועברה את אישור דריקטוריון החברה. אלא שכעת, עם יישום ההחלטה העובדים חוששים שהיא תוביל לקיצוץ בכוח האדם ולפיטורים. בהודעה שנשלחה הבוקר לעובדי העירייה, נמסר: "חברים יקרים, בוקר טוב, רוני מבקש לעדכן אתכם שהוועד התחיל הליך של בקשה להכרזה על סכסוך עבודה, בגין ביטול אגף בחברה לביטחון ללא תיאום והסכמת ועד העובדים".

עד להחלפת השלטון בבחירות האחרונות, החזיק את תיק כוח אדם במשך כעשור ציון כהן, אחיו של י"ור ועד העובדים. כעת, יידרש לנושא ראש העירייה רז קינסטליך שאחראי על התחום יחד עם המשנה לראש העירייה, חבר המועצה עידן מזרחי.

יו"ר ועד העובדים, רוני כהן, ביקש שלא להגיב על הדברים, רק ציין כי גורמים בוועד מנסים להגיע לפשרה מול ראש העירייה.

מעיריית ראשון לציון, נמסר בתגובה: "טרם קיבלנו את המכתב, יחד עם זאת, נבהיר כי ראש העירייה נחוש לקדם התייעלות במערכת העירונית. ההמלצה לאחד אגפים התקבלה כבר ב-2015 ותכליתה לחסוך כספי ציבור ולייעל את אופי הפעילות בחברה לביטחון".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גוף גדול ומיותר.
    אפשר לפטר שם חצי מהפקחים ואף אחד לא ירגיש בחסרונם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר