שינויים בחברה לביטחון: מחלקת הסיור תאוחד עם מחלקת החניה

בעירייה מסבירים: "מדובר בהתייעלות ארגונית. השינויים כוללים מהלכים נוספים שיחסכו כספי ציבור"

פורסם בתאריך: 20.12.18 14:32

לאחר הבחירות: שינויים בחברה לביטחון בראשון לציון. אשר חן, ששימש כמנהל מחלקת סיור, הועבר מתפקידו והוא צפוי לעבור לאגף חירום. במקומו של חן מונתה יוכי אילן שתנהל את מחלקת סיור ואת מחלקת החניה -שתי מחלקות שאוחדו.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בעקבות השינויים יש מי שטוען כי הרקע הוא ככל הנראה פוליטי. בקדנציה האחרונה, מי שהחזיק בתיק החברה לביטחון היה רז קינסטליך, ראש העירייה הנבחר. במהלך מערכת הבחירות הסוערת, בפרט לפני הסיבוב השני, החברה לביטחון התחלקה בין מחנה דב צור לבין מחנה רז קינסטליך. אשר חן, דמות בולטת בחברה לביטחון, הביע תמיכה גלויה בצור.

ואולם, בעיריית ראשון לציון וכן האחראי על החברה לביטחון, סגן ראש העירייה, מקסים בביצקי, טוענים כי השינויים אינם על רקע פוליטי.

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "מדובר בהתייעלות ארגונית שעברה את אישור הדירקטוריון של החברה לביטחון כבר בשנת 2015. השינויים כוללים איחוד אגפים ומהלכים נוספים שיסייעו להתייעלות ויחסכו כספי ציבור".

מקסים בביצקי, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון, אמר: "נכנסתי לתפקידי לפני שבועיים אינני מתכוון לעשות שינויים עד שלא אלמד את כל הארגון, כל ההחלטות שנעשו הם לפני כניסתי לתפקיד, כשיהיו החלטות אחרות נודיע לציבור".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    במקום לצמצם אפשר לסגור לגמרי את החברה המיותרת הזאת שרק חולבת את התושבים ולהעביר את כולם לאגף פיקוח בעירייה כמו שקורה בכל עירייה אחרת בארץ.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר