shutterstock

פיצריות מומלצות בראשון לציון: הכירו את הפיצות שאסור לכם לפספס

מחפשים אחר פיצריות בראשון לציון? המגוון מטורף וכך גם הטעמים. אז איך אתם אוהבים את הפיצה שלכם - עם בצק דק או דומיננטי, עם מוצרלה או עם גבינה צהובה, עם רוטב שום או עם אמירה חברתית?

פורסם בתאריך: 11.10.18 17:32

הפיצה החברתית: פיצה גרפיטי

פיצה היא מאכל מיוחד ויש גם פיצריות מיוחדות. אחת מהן היא פיצה גרפיטי שמחזיקה בשם מיוחד וגם בפיצה שתשאיר לכם טעם של עוד.

הפיצרייה הוקמה לפני פחות משנה בז'בוטינסקי 16 בראשון לציון, וכבר צברה קהל לקוחות אוהד נאמן שהתאהב בטעם. "התחרות בתחום היא אמנם קשה, בטח מול הרשתות הגדולות, אבל אני מזמין את כולם לבוא ולשפוט בעצמכם את האיכות של פיצה גרפיטי", אומר חיים אלימלך, הבעלים של הפיצרייה, שהחליט לקרוא לפיצרייה על שם התחביב שלו: ציורי גרפיטי.

אבל על אף התחרות אלימלך לא מודאג. את הפיצה בגרפיטי מכינים מחומרי גלם מאוד איכותיים, בהם גבינות מובחרות של מחלבת גד בעלות ערך בריאותי גבוה, כך שאם ילד אוכל מהפיצה שלנו, אז אמא שלו יכולה להיות שקטה כי חומרי הגלם הם טובים וטריים", אומר אלימלך, "בנוסף לאיכות, הפיצה שלי נעשית באהבה, שזה יתרון שאין להרבה מהמתחרים".

בגרפיטי לא מסתפקים רק בחומרי הגלם. חשוב להם להציג טעמים חדשים, כמו למשל, פיצת הגורמה – מנת הדגל שזוכה לפופולאריות רבה: פיצה הכוללת כמעט את כל התוספות יחד עם שוליים המלאים בנגיסי גבינה מוצרלה. פיצה נוספת שזוכה לביקוש בשל מחירה האטרקטיבי היא הפיצה לארג' במחיר של 25 שקלים בלבד. פרט לפיצות התפריט בגרפיטי כולל גם מאפים כמו זיווה, מלוואח ולחם שום.

אבל אלימלך לא מסתפק רק בטעם ובמחירים האטרקטיביים ופונה גם לקהילה, מתוך רצון אמיתי לתרום לה: "אנחנו מתכוונים לחלק משולש פיצה ושתייה חינם לחיילים במדים. החיילים חשובים לנו מאוד. מדובר בתפקיד ערכי של הגנה עלינו ועל המדינה. יש חיילים שגם אין להם מה לאכול – לא כולם באים ממשפחות שיש להן אפשרות, אז זה המינימום שאפשר לעשות עבורם", הוא אומר.

בנוסף מתוכנן שיתוף פעולה עם ארגון סניף אקים – לאנשים עם מוגבלויות שכליות – בראשון לציון, במסגרתו תתרום הפיצה כיבוד לאירועים ולמסיבות שיקיים הארגון. "אני פונה לכל מי שיש לו בעיה כלשהי. אנחנו נעשה הנחות לכל קשי היום בעיר ואפילו ניתן להם פיצה בחינם – אין לי בעיה. הפיצה שלי פונה לכולם, וכל מי שרוצה לטעות פיצה איכותית עם רמת שירות גבוהה ואפילו חברתית מוזמן בחום", מסכם אלימלך.

כתובת: ז'בוטינסקי 16 ראשון לציון
טלפון: 03-6293333
שעות פתיחה: א'-ה' – מ-12:00 בצהריים ועד 03:00 בלילה, שישי – 12:00 – 18:00
מוצ"ש – מצאת השבת ועד 02:00
לדף הפייסבוק של פיצה גרפיטי ליחצו כאן

פיצה גרפיטי


ג'ימבורי לילדים: הפיצה של חיים

הפיצה של חיים פועלת בהצלחה כבר 14 שנה בניין אחוזת ראשונים שבשכונת נווה ים בראשון לציון. הפיצה הוותיקה במרכז המסחרי, התפתחה והתרחבה עם השנים, וכיום כוללת מלבד הפיצה האהובה, בשלל טעמים וגרסאות – כולל פיצה טבעונית, גם מיצים טבעיים ופינת כיף – ג'ימבורי חינם לילדים.

התפריט העשיר כולל פוקאצ'ות, סמבוסק, לחם שום, ג'חנון, מלוואח, ספגטי, רביולי, מיצים טבעיים, פרישייקים, זיוות וסלטים – כל המאפים והמנות המובחרות מהמטבח האיטלקי והמטבח התימני.

shutterstock

אבל גולת הכותרת היא כמובן הפיצה. בעל המקום חיים איסאם, מספר כי השקיע רבות כדי להגיע למתכון האולטימטיבי של הפיצה: הבצק הוא בצק מובחר מרשת מוכרת, הגבינה היא גבינת נעם של טרה בעלת 28% שומן וגבינת מוצרלה כפר תבור. מדובר בגבינת נאפולי, הנחשבת לאחת הגבינות האיכותיות עם אחוז שומן גבוה. הרוטב עצמו הוא רוטב גן שמואל שעובר בישול ארוך. את כל המרכיבים האיכותיים הללו מכניסים לאפייה בפיצה בראבו בשתי אופציות: תנור מסוע או תנור לבנים.

לטבעונים מוגשת פיצה עם תחליף גבינה של ויטופיה מרקט – חנות טבעונית איכותית שמייצרת בעצמה את התחליף. טבעונים מצדם מאוד מרוצים ומגיעים למקום גם מחוץ לראשון לציון.

מגוון הפיצות הרחב במקום בעל כשרות מד"צ, כולל גם פיצות דקות ופיצות עבות, עם שלל תוספות, כאשר הפופולאריות והמוקשות ביותר הן זיתים ירוקים וטונה.

הקהל הנאמן של הפיצרייה הוותיקה הוא מגוון. בשנתיים האחרונות הגדיל איסאם את טווח המשלוחים, והפיצה הפכה למנה קבועה בקרב לא מעט עובדי החברות באזור, כאשר ההתמקדות היא במשלוחים בעיקר במערב העיר. קהל נאמן נוסף הוא תלמידי בתי הספר שנהנים מסלייסים חמים וטריים של פיצה איכותית.

"אנחנו אוהבים את הקהל ומפנקים אותו – מדי יום שלישי יש פעילויות מיוחדות – שעת סיפור, ליצנים, אמנים ועוד. אנחנו נותנים גם ארוחות ילדים עם הפתעות לילדים, ויש אפשרות לחתוך את הפיצה לקוביות קטנות לנוחות הילדים הקטנים", מספר איסאם שעובד ואופה פיצות כבר מגיל 15. איסאם, שעבד בפיצריות המובילות בישראל עד שהחליט לפתוח את הפיצריה שלו, לא מתפשר על חומרי הגלם ואיכות המוצר ובמקביל הוא מטפח את הצוות הצעיר ושומר על אווירה משפחתית במקום. התוצאה: קהל לקוחות קבוע, נאמן ומרוצה.

כתובת: הנחשול 30, נווה ים, ראשון לציון.
טלפון: 03-9518787
שעות פתיחה: א'-ה' – 09:00 – 23:00, שישי – 12:00 – 15:00, מוצ"ש – מצאת השבת ועד 23:00
כשרות בד"צ בית יוסף


3 מגשים ב-100 שקל: פיצה Mattarello

הפיצרייה Mattarello הוותיקה פועלת מזה עשור, עם צוות מנוסה שצבר ניסיון במטבח האיטלקי מהמסעדות והפיצריות המובילות בארץ. התוצאה: מנות איכותיות ומאוד מוקפדות, עם תשומת לב לכל אחד מהפרטים שמרכבים את כל אחת מהמנות עושים את ההבדל והופכים את המנות לטעימות במיוחד. התפריט הרחב כולל מלבד פיצות גם מאפים כמו זיווה ומלווח, פסטה – בכמה רטבים שונים, לחם שום מוקרם, סלטי בריאות ועוד.

גם אפיית והרכבת הפיצות ב-Mattarello, פיצריה שהחל את דרכה כבית קפה שפעל חמש שנים, נעשות בהקפדה. כדי להגיע לטעם מנצח ב-Mattarello אספו מידע וחקרו לעומק ולרחוב את עולם הפיצות. "לקחנו את הטוב מכל מקום ויישמנו את זה בסניף, כדי לתת לכל לקוח את החוויה האולטימטיבית", אומר בעלי המקום אופיר אלאלוף.

הסניף שנמצא ברחוב בן יהודה בראשון לציון, באזור שכונתי, מאופיין באווירה אינטימית הוא כשר למהדרין, כך שמתאים לכל מגוון הלקוחות שמגיעים אליו. מרביתם, כל מתברר, למרות השוני ביניהם מעדיפים את הפיצה שלהם עם תוספת פטריות וזיתים. "כל המנות שלנו ובוודאי גם הפיצות, נעשות מחומרי הגלם האיכותיים ביותר שיש: אנחנו משתמשים ב-100% גבינה איכותית, עם בצקים שמייצרים לנו במיוחד ועם הקפדה על האיכות", אומר אלאלוף, "גם כשמגיעים לרוטב, מדובר ברוטב ייחודי שאנו מכינים עם תיבול שלנו. כמובן שישנו גם שירות משלוחים כך שאם אין לכם כוח לצאת מהבית, אנחנו נשמח לבוא אליכם עם פיצה טרייה וחיוך".

בפיצה Mattarello מציעים גדלים שונים של פיצה החל מפיצה אישית ועד לפיצת XXL – ענקית. כמו כן, ניתן למצוא במקום גם פיצה ללא גלוטן וכן פיצה טבעונית. התוספות לפיצות הן מגוונות, וגם הן מחומרי גלם איכותיים ביותר. בין היתר ניתן שלב יותר מסוג גבינה אחד ואף לבקש תוספת גבינה. זאת, לצד התפריט העשיר והמגוון הכולל לא מעט אפשרויות טעימות ואיכותיות מלבד הפיצות.

הלקוחות מצדם מאוד מרוצים מהטעם והאיכות וחוזרים למקום שוב ושוב. וכך, לא מעט לקוחות חדשים הופכים לקבועים ואף מביאים איתם מכרים וחברים שמתמכרים גם הם לטעם של פיצה Mattarello, מקום שבו לצד ההקפדה על איכות בעלי המקום דואגים לשמור על רמת מחירים סבירה ונוחה.

כתובת: בן יהודה 6, ראשון לציון
טלפון: 03-7300043
שעות פתיחה: 11:00 – 23:00, מוצ"ש – מצאת השבת ועד 23:00
לדף הפייסבוק ליחצו כאן, לאינסטגרם ליחצו כאן

פיצה Mattarello

 


פיצה ענקית במחיר קטן – עם רוטב סודי מיוחד: גראנד פיצה'לה

לא מעט מסכימים כי פיצה היא מנה שמכילה טעמים רבים ועמוקים, מעין עולם ומלואו, כאשר בלא מעט מטבחים בעולם שדרגו את המאכל המאוד פופולארי והפכו אותו למנת שף מבלי להפסיק ולחדש. זה החזון שמוביל את הפיצרייה גראנד פיצהל'ה.

הפיצרייה ממוקמת בעין הקורא 12 פינת הרצל 65 בראשון לציון, ולמרות שהמקום חדש יחסית בסצנה העירונית, נראה שהוא מעורר עניין בזכות האיכות והטעם המאוד משובח.

הגראנד פיצה'לה היא סניף של רשת שהחלה כבית קפה בשכונת התקווה בתל אביב, שהוקם לפני כחמש שנים על ידי יניב גפן. לפני כשלוש שנים, כאשר הפיצה נוספה לתפריט אופי המקום השתנה, דבר שהוביל לפתיחת שני סניפים נוספים: האחד בראשון לציון והשני ביהוד, על ידי האחים של יניב לבית גפן: אליאור בראשון לציון ומתן ביהוד מונסון.

העסק המשפחתי מתנהל בשיתוף מלא. "כל אחד מאיתנו עובד למען הסניף השני, ויש פעמים שאנחנו מתחלפים בסניפים, כך שאנחנו מכירים את הלקוחות האחד של השני, והם לומדים להכיר אותנו – אנחנו מחפשים להכיר כל לקוח שלנו היטב", אומרים האחים. האווירה המשפחתית והביתית ניכרת גם בסניף המקומי בראשון לציון, לצד הקפדה על איכות הפיצה המוגשת ללקוחות.

"אנו משתמשים רק ב-100% גבינה צהובה של עמק, והרוטב שלנו הוא רוטב ביתי ומיוחד שעושי מיותר מ-15 מרכיבים שונים", מספר אליאור, "כל מי שטועם את הפיצה שלנו שם לב לכך שמדובר ברוטב מיוחד. לגבי הבצק, יש לנו סקופ: הבצק הוא כמעט אותו בצק בכל הפיצריות. אבל אנחנו מספקים חוויה מיוחדת כי הפיצה שלנו דקה, כך שמרגישים את הגבינה, הרוטב והתוספות בניגוד לפיצות אחרות מבצק עבה שבהן מרגישים בעיקר את הבצק".

יתרון בולט נוסף בפיצרייה הוא האפייה במקום: ברגע שהלקוח מזמין הפיצה נעשית על פי בקשתו. אף מוצר אינו נשמר בהקפאה ולא נעשה באמצעות מכונות במטרה לשמור על טריות מקסימאלית.

הרשת במשפחתית נפתחה מתוך הבנה שניתן לשלב איכות עם מחיר נוח ואטרקטיבי. הפיצות הן גדולות במיוחד, כאשר ניתן להסתפק גם בפיצה אישית במידות קטנות וצנועות יותר. ואולם, למרות המחיר המאוד נוח בעלי המקום אינם מתפשרים על חומרי הגלם ומאוד מקפידים על הניקיון בסביבת העבודה.

כתובת: עין הקורא 12, ראשון לציון
טלפון: 03-7933555
שעות פתיחה: א'-ה' – 09:00 – 23:00, שישי – 09:00 – 15:00, מוצ"ש – חצי שעה אחרי צאת השבת ועד 23:00
לפייסבוק ליחצו כאן, לאינסטגרם ליחצו כאן

גראנד פיצה'לה


 

המוכרת והמשודרגת: הפיצה הירושלמית

הפיצה הירושלמית היא פיצרייה ותיקה שקיימת כבר יותר מ-25 שנה. המוסד המפואר הוקם על ידי משפחה מצרפת שעלתה לישראל, לאחר שצברה שנים של ניסיון בתחום המזון והקולינריה. הפיצה המצליחה הפכה למקום מאוד מוכר ואהוד בנוף המקומי, ואת דרכה של המשפחה ממשיכים החל מהשנה הבעלים החדשים: יניב שבתאי, שחר פרנסה ויוסי זית.

"נכנסנו לעסק בגלל שאנחנו אוהבים לשבת עם המשפחות שלנו ולאכול פיצה, כל מפגש משפחתי שלנו נגמר בפיצה, אז חשבנו לעצמנו: למה שלא נפתח פיצה משלנו ונוכל להכין מה שבא לנו וליהנות ממנה?", מספרים שלושת השותפים שהחליטו להפוך את התחביב לעיסוק.

בסניף ממוקם בראשון ברחוב רוטשילד 112 בראשון לציון מספק משלוחים בכל רחבי העיר וכן שירותי קייטרינג. בנוסף, משום שהפיצרייה נמצאת באזור הברים בעיר, הבליינים מסיימים את הבילוי הלילי בארוחה בפיצרייה.

מאז שהחלו בניהול המקום מקפידים שלושת השותפים הצעירים לשמור על רוח הפיצרייה הוותיקה ויחד עם זאת לגוון את התפריט. מאז שהחלו בניהול הפיצרייה התפריט התעדכן במנות נוספות, בהן מלאווח, כריכים, טוסטים, סלטים בהרכבה אישית, פסטה, שקשוקה, סמבוסק ולחם שום. גם גזרת הקינוחים השתדרגה: קונדיטורית שמתמחה בקינוחים מספקת לפיצה הירושלמית מלבי, מוס, טריקולאד ועוד דברים מתוקים.

בפיצרייה מקפידים על חומרי גלם טריים ואינם משתמשים בחומרים משומרים או מעובדים. הפיצה שנאפית עשויה מ-100% גבינה צהובה ורוטב בייצור ביתי, שעבר לא מעט גלגולים עד שהגיע לטעמו הנוכחי. "הסוד של הרוטב שלנו טמון בתבלינים שאנחנו מוסיפים. הם מה שעושים את ההבדל – וזה הסוד והייחוד שלנו. אנחנו רואים את זה גם בפסטות שלנו שמאוד מבוקשות הרבה בזכות הרוטב", מגלים בפיצה הירושלמית. חוץ מהרוטב שזוכה להצלחה, יתרון נוסף במקום הוא עובי הבצק שנעשה על פי בקשת הלקוח.

וכדי לשמור על לקוחות מרוצים, בפיצה הירושלמית מהדקים את היחסים עם הלקוחות הקבועים והחדשים. הגישה האישית עם הלקוחות מתבררת כמוצלחת ומוסיפה לגיוון בקהל הלקוחות, מכל הסוגים ומכל הגילאים. "יש לנו לקוחות קבועים שאנחנו מכירים אישית ומתחברים איתם, וגם כל מי שעובד אצלנו כבר חלק מהמשפחה".

כתובת: רוטשילד 112, ראשון לציון
טלפון: 03-9506840
שעות פתיחה: א'-ה' – מ-12:00 בצהריים ועד חצות, שישי – 10:00 ועד שעתיים לפני כניסת השבת
מוצ"ש – חצי שעה אחרי צאת השבת ועד חצות

הפיצה הירושלמית

הפיצה הירושלמית

רוטב סודי: פיצריית קאסה דל פפה

גם כשמדובר ברשתות מצליחות, יש את אלו שמצליחים לקחת את הקונספט לשלב נוסף. אחת מהפיצריות הללו היא פיצריית קאסה דל פפה בראשון לציון.

הסניף המקומי בראשון הוקם לפני כשנה, ומייצג בכבוד רב את הרשת הוותיקה שפועלת כבר יותר מ-20 שנה, עם יותר מ-20 סניפים. הבעלים של הסניף בראשון לציון, מחזיקים גם את הסניפים בחולון ובהרצליה. כאשר הסניף בחולון קיים כבר יותר מ-20 שנה.

את הניסיון הרב שצברו בסניפים השונים, הביאו הבעלים, עמיר צעירי ואריק פרקש, לסניף בראשון לציון שמספק חוויה של פיצה איכותית וטעימה שמוכרת לרבים בעיר ומחוצה לה. "כשהקמנו את הסניף בראשון לציון, הגיעו לא מעט אנשים שגדלו על הפיצה של קאסה דל פפה. כשהם שמעו שפותחים סניף בראשון לציון הם מיד הגיעו לטעום, הרבה מהלקוחות שהגיעו התגעגעו לטעם ומאז נשארו איתנו. כיום אנחנו רואים שהפיצה מאוד אהובה גם בקרב הילדים, כך שממש גידלנו דור המשך", הם מספרים

הסניף בראשון לציון, כמו כל סניפי הרשת, מחזיק בתוצרת מהמפעל של קאסה דל פפה. יחד עם זאת, הוא שומר על ייחודיות. את הפיצה מכינים בקאסה דל פפה עם הבצק האיכותי והטרי של הרשת בשילוב הרוטב הסודי והייחודי – גם הוא נעשה ממתכון ייחודי של הרשת. בראשון לציון הוסיפו מרכיב נוסף: רוטב שום שהצליח לצבור לא מעט אוהדים ולקוחות שחוזרים ומבקשים אותו. יחד עם הגבינה האיכותית התוספות מחומרי גלם טריים, הכל מונח על בצק דק עם טעם ממכר והכל בכשרות של בד"צ.

מלבד הפיצה, התפריט של קאסה דל פפה כולל גם מאפים כמו זיווה, מלאווח, ג'חנון, פסטות ברטבים שונים, טוסטים זיוות, פסטות, ג'חנונים, מלוואחים, רביולי, טוסטים וסלטים. משפחות רבות שמתגוררות באזור, מגיעות כמעט מדי יום, בשעות ואחר הצהריים, לזמן איכות עם פיצה וזיווה משובחות שאותן הן אוכלות בפארק שנמצא מול הסניף.

"אנחנו מאמינים במתן של מחיר טוב ומשתלם – לא זול מדי כי אנחנו מציעים מוצר איכותי, אבל אנחנו גם לא מפריזים עם המחיר ונותנים אלטרנטיבה שפויה לפיצה טעימה וטרייה", מסכמים צעירי ופרקש, "כל העובדים שלנו הולכים איתנו זמן רב וגאים ללבוש את התלבושות המיוחדות של קאסה דל פפה והכל ביחד יוצר אווירה משפחתית עם הרבה אהבה ללקוחות".

כתובת: העצמאות 21, מרכז עמי בוטיק סנטר, ראשון לציון
טלפון: 03-7707979
שעות פתיחה: מ-10:00 בבוקר ועד 02:30 בלילה

קאסה דל פפה


הכתבה השיווקית נכתבה בשיתוף עם הפיצריות שמופיעות בכתבה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר