השחתת שלטי בחירות ראשון לציון
השחתת שלטי בחירות ראשון לציון

מטה עג'מי: "מטה צור תולה שלטים שלא כחוק"; מטה צור: "עג'מי בכיין סדרתי – נשלח לו טישו"

בראש העירייה דב צור ומי ששימש ממלא מקומו ב-10 השנים האחרונות יוצאים לסיבוב נוסף. הפעם סביב השאלה מי עקר והשחית את שלטי הבחירות שנתלו בעיר

פורסם בתאריך: 20.9.18 16:11

המאבקים והמלחמות בין המתמודדים לראשות העיר ראשון לציון לא דילגו על יום כיפור. מתמודדים מדווחים על כך ששלטי בחירות נעקרו ממקומם והושחתו.

מערכת הבחירות בראשון לציון סוערת במיוחד. עד כה דווח על פתיחת פרופילים פקטיבים בפייסבוק, הצתת הרכב של מקסים בביצקי שרץ ברשימת "ראשונים" וכעת נשמעות תלונות על השחתת שלטים ומנגד על תליית שלטים בלוחות המודעות בניגוד לחוק.

"לפני כשלושה שבועות הדבקתי על הרכב שלי מדבקה של רז קינסטליך, יום לפני כיפור, כשהייתי בעיר והחנתי את האוטו, ראיתי שמישהו פשוט תלש אותה ולא השאיר לה זכר, זאת תופעה בזויה, אני בחיים לא הייתי עושה דבר כזה, ואני מתלבטת אם לשים שוב מדבקה, כי פעם זה לתלוש אותה, פעם הבאה מי יודע, אולי יבוא איזה קרימינל ויצית לי את הרכב, זה פשוט הזוי", טוענת טל מרמלשטיין, פעילה של המתמודד לראשות העיר רז קינסטליך.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"אם הגענו למצב שמשחיתים את השלטים שלנו, מסירים מדבקות, פותחים חשבון פייסבוק פיקטיבי על שמי מבחינת זה אומר הרבה, זה אומר שהשטח במגננה", מוסיף קינסטליך. "שלט יותר, שלט פחות, זה לא מה שמביא לניצחון, כי אם להקשיב לציבור ולהיות בשטח, וזו הפעילות האמיתית שלנו, אני מקווה שכל המתמודדים יפעלו באופן הוגן וישר כמונו".

גם במטה של מוטי עג'מי מתלוננים על חבלה בשלטי הבחירות. "זה עצוב שהגענו לרמה ירודה כזאת שביום כיפור, היום הקדוש ביותר בשנה, גם לאנשים לא דתיים, יום של אמירת סליחה, של להיות אנשים טובים יותר, דווקא ביום הזה, משחיתים שלטי בחירות, מורידים שלטים של מתמודד אחד ושמים של אחר, תולשים וזורקים, הבחירות האלה מדרדרות מרגע לרגע", כך אומרת אירית שורס, פעילה של עג'מי. "יש מספיק מקום לכולם, זה מאוד לא מכבד".

מהמטה של מוטי עג׳מי נמסר: ״בראשון לציון מתנהלת מערכת בחירות שהנושאים שעומדים במרכזה הם יושרה, ניקיון כפיים ואחריות. מערכת הבחירות הזו קריטית לעתידה והמשך התפתחותה של ראשון לציון והפיכתה לעיר מרכזית ודומיננטית בישראל. יש ברשותנו יותר מ-400 צילומים המתעדים כיצד מטה דב צור תולה שלטים במקומות אסורים על פי החוק תוך ניצול ימיו האחרונים בתפקיד״.

מהמטה של דב צור נמסר בתגובה: "אנחנו יודעים מי עומד מאחורי השחתת השלטים, זאת לא הפעם הראשונה, אנחנו נחשוף במועד המתאים את האנשים שעומדים מעאחורי כך ונמצא איתם את הדין, לגבי מוטי עג'מי שטוען שנתלו שלטים שלנו על השלטים שלו, מוטי ידוע כבכיין סדרתי ואנחנו נשלח לו טישו".

מצטרפת לעג'מי: מנכ"לית אלו"ט לשעבר

במטה עג'מי עסקו היום (חמישי) לא רק בוויכוח סביב שלטי הבחירות. עינת קסוטו שפי הודיעה על הצטרפותה לרשימת ״ראשון אחת״ בראשות עג׳מי לראשות העיר.

קסוטו שפי, ששימשה ב-10 השנים האחרונות כמנכ״לית אלו״ט – האגודה הלאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם, היא אם לשלוש בנות בוגרות ותושבת שכונת אברמוביץ׳ בראשון לציון. בהשכלתה היא משפטנית ובעלת תואר שני במדיניות ציבורית.

כיום קסוטו שפי מייעצת לארגונים ועמותות ומקדמת יוזמות חברתיות למען אוכלוסיית בעלי הצרכים המיוחדים ומשפחותיהם. בנוסף, היא חלק מנבחרת הדירקטורים של החברות הממשלתיות ומכהנת בתפקיד יו״ר ועדת הביקורת בדירקטוריון ״הכפר הירוק״.

 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר