רז קינסלטיך
ראש עיריית ראשון לציון רז קינסלטיך

מלחמות קמפיין הבחירות: פוסטים פיקטיביים ותמונות עירום מזויפות

סגן ראש העיר לשעבר רז קינסטליך גילה כי עמודי פייסבוק מזויפים נפתחו נגדו ונגד אחת הפעילות מופצות תמונות עירום מפוברקות

פורסם בתאריך: 26.8.18 16:08

קלחת הבחירות בעיר ממשיכה להתחמם ונדמה שהיא יוצאת מפרופורציות, חוץ מריבוי המתמודדים שמצטרפים למירוץ אחר הכיסא בלשכת ראש העיר, אנו נתקלים בשיח לא הולם מצד הפעילים השונים של המתמודדים, ועליית מדרגה נוספת כאשר גורמים לא ידועים מצד המתמודדים לראשות העיר, פותחים עמודי פייסבוק פיקטיבים למתמודדים אחרים ומעלים פוסטים לא ראויים שמנסים לעשות נזקים תדמיתיים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


עמוד שמתיימר להיות הומוריסטי, אבל מפיל בפח רבים מהגולשים באמינות המדומה שלו, הוא העמוד "פוסטים אפשריים של רז קינסטליך", בין היתר חלק מהפוסטים רומזים בעדינות ובלי להתלהם על קשירת קשר לעבריינים, ושוחד בחירות, ומה שנותר זה להתמודד עם הכפשות ולנסות להסביר בכל תגובה ברשתות החברתיות שהכל בעצם פייק ניוז.

בנוסף, גם פעילים של קינסטליך עצמו הפכו למטרה בכל הרשתות החברתיות, עדי זוהר מנהלת "פורום תושבי ראשון לציון" מספרת, "ביום שבת נדהמתי לגלות כמה הדברים רק מיתדרדרים במערכת הבחירות הזו. אני, שלא מועמדת וכל אשמתי שאני מסייעת למועמד, גיליתי שהפיצו תמונת עירום מפוברקת שלי בפורומים המקומיים על ידי פרופילים פיקטיביים של המועמדים האחרים. הנושא נמצא בטיפול המשטרה וזו בושה ותעודת עניות לפעיל או למועמד או לשניהם והייתי בהחלט שמחה לגלות מי עומד מאחורי זה ושתושבי ראשון לא יבחרו בו".

רבים מהגולשים לא מבינים שהעמוד הוא הומוריסטי

רבים מהגולשים לא מבינים שהעמוד הוא הומוריסטי

קינסטליך גם הוכה תדהמה ביום שבת, לאכזריות ברשת, "כשהחלטתי להתמודד לראשות העיר לקחתי בחשבון שינסו להכפיש את שמי. אומנם לא הערכתי כי מתחריי ישקיעו כל כך הרבה מאמץ ומשאבים, אבל עדיין גם אני וגם משפחתי היינו מוכנים לכך. עברייני הרשת הללו מעלים דפים פיקטיביים, מזייפים תגובות, מתחזים, מפיצים שקרים והוצאות דיבה ומסתתרים מאחורי פרופילים מזוייפים. בשבוע שעבר נחצה גבול חדש כאשר מנהלת פורום תושבי ראשון הפכה ליעד של אותם אנשים נלוזים והופצו ברחבי הרשת תמונות מזויפות ופוגעניות. עדי אינה מסתתרת מאחורי מסכות ושמות בדויים ובגילוי נאות הצהירה כבר בתחילת המרוץ בשקיפות וביושרה על בחירתה הפוליטית. אני בטוח כי מי שעשה את המעשה הזה אינו תושב ראשון לציון והוא שכיר חרב חסר לב ורגשות. כל אדם הגון לא היה פוגע בצורה כזו בבחורה שכל "חטאה" הוא בכך שבחירתה הפוליטית שונה משלו. כל אדם שיש לו ילדה, אחות, בת זוג או חברה קרובה היה חושב מה היה קורה אם היו עושים לה מעשה כה נלוז ומכוער, שהוא פשע לכל דבר. אני מקווה שהמשטרה תגיע לאותו גורם ותחשוף אותו", עוד המשיך קינסלטיך ואמר, "אני מבקש שתחשבו טוב לפני שאתם לוחצים על כפתור האנטר ומשחררים עוד דבר שנאה לעולם, עוד פגיעה באדם ועוד הכפשה. זכרו כי ב-31 באוקטובר השלטים ייזרקו, המטות ייסגרו ועמודי הפייסבוק הפוליטיים יהפכו לאנדרטאות וירטואליות, שינציחו את שנאת האחים ואת הפגיעה בשכנים קרובים או רחוקים, כי בסופו של יום כולנו תושבים".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אמיר סולרסקי

    זו בושה שפוגעים כך באדם וזה לא משנה האם אתה תומך בו או לא.
    לצערי אנשים לא חושבים פעמיים שליד כל אדם יש גם משפחה .
    מקווה שברים כאלו לא יחזרו

  2. מר ישר ראשלצי

    לפחות מודה מראש שהוא מושחת עם קשרים אפלים לגורמים שונים, שכל מה שמעניין אותם זהרווח אישי ותו לא.
    במקומו לא היה כדאי לנפנף בקשר הקרוב ואישי לשר התיירות, שביקר בכלא תקופה ארוכה…
    גאווה בטוח זה לא !

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר