הח"כ ויועץ רה"מ לשעבר אללי אדמסו מתמודד לראשות העיר

"את אותה עשייה חברתית שהובלתי לאורך השנים ברמה הארצית, אני רוצה ויכול לעשות כאן, בבית שלנו, בראשון לציון", הודיע המתמודד שמצטרף לשישה מתמודדים נוספים

פורסם בתאריך: 21.8.18 13:04

יועץ ראש הממשלה והח"כ לשעבר אללי אדמסו הודיע היום כי יתמודד על ראות העיר ראשון לציון. בכך מצטרף אדמסו לדב צור ראש העיר, רז קינסטליך, דורון אוזן, מוטי עג'מי, ליאל אבן זוהר ואסף דעבול המתמודדים גם הם לראשות העיר ראשון לציון.

אתמול (שני) בכינוס מיוחד של עשרות פעילים, חברים ובני משפחה, הודיע כי החליט להתמודד בבחירות הקרובות לראשות העיר ראשון לציון ואף חשף את סלוגן הבחירות שילווה אותו: "ישר ולעניין".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אדמסו, בן 54 מתגורר בראשון לציון כמעט ארבעה עשורים, נולד באתיופיה. הוא נשוי ואב לשישה, בעל תואר ראשון בכלכלה ומדעי המדינה ותואר שני במדיניות ציבורית מאוניברסיטת תל אביב. הוא שימש כיועץ ראש הממשלה וח"כ בכנסת ה-18 מטעם הליכוד.

בשנת 1983 הוא עלה לישראל ללא משפחתו, ולאחר לימודיו האקדמיים, בגיל 26, הוא החל את שירותו בצה"ל, אותו עשה כקצין בחיל החינוך והנוער בתפקיד הדרכה. במסגרת הצבאית הוא השתתף גם במבצע שלמה. לאחר השחרור מצה"ל שימש שליח בארה"ב להסברה בנושאי קליטת עלייה ולאחר מכן עבד במשך 14 שנים במשרד התמ"ת, כאחראי להכשרה מקצועית ותעסוקה לעולי אתיופיה.

לאחר הכרזתו על התמודדות בבחירות המקומיות שיתקיימו ב-31 באוקטובר, אמר אדמסו: "את אותה עשייה חברתית שהובלתי לאורך השנים ברמה הארצית, אני רוצה ויכול לעשות כאן, בבית שלנו, בראשון לציון. אפשר וצריך לעשות יותר בכל התחומים החברתיים, לילדים שלנו מגיע יותר".

"הגעתי ממשפחה של חקלאים, אף אחד לא חשב שאלך ללמוד", הוא הוסיף, "למדתי ורכשתי השכלה כנגד כל הסיכויים, עם כל הקשיים שהיו בדרך. אנחנו צריכים להבטיח שהשכלה ורכישת מקצוע ויכולת להתפרנס בכבוד תהיה נחלתם של הילדים שלנו ושל כל התושבים בראשון לציון. לתושבים בעיר הזאת מגיע יותר.לכולנו יש דברים שמטרידים אותנו ומציקים לנו ואנחנו עושים המון בתוך הקהילה ובתוך העיר כדי לשנות ולשפר אבל יש עוד הרבה מה לעשות והרבה מה לתרום גם למען התושבים – זו הסיבה שהחלטתי להתמודד לתפקיד ראש העיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר