צילומים :עמרי מרון, חגית גורן, יח"צ
צילומים :עמרי מרון, חגית גורן, יח"צ

פותחים בקבוק: האדומים ולבנים לראש השנה ולחגים

לכבוד ראש השנה: היינות הלבנים והאדומים שישדרגו לכם את ארוחת החג

פורסם בתאריך: 6.9.18 16:03

מארז מוקטן של Private Collection

זוהי אחת מסדרות היין הנמכרות ביותר בישראל. מסדרה מעט ותיקה ומושמצת הפכו ביקבי כרמל את ה-Private Collection לסדרה שמציגה יינות לא רעים בכלל שנותנים תמורה לכסף. לקראת החג הם מציגים רעיון מקורי – מארז של שלישיית יינות מוקטנים בגודל של 375 מ"ל (חצי בקבוק) שם תוכלו למצוא קברנה סוביניון, שיראז ומרלו. הזדמנות לשתות כמה טעמים בשולחן החג או לפתוח לאחר יום עבודה עם מנת הפסטה, בקבוק קטן במחיר אטרקטיבי שיסתיים אחרי 2,3 כוסות. מחיר המארז 55 שקל.

גמלא השמורה ויונייה שרדונה 2016

אני לא מסתיר את חיבתי ליינות לבנים ולקראת חודש ספטמבר החמים (מי אמר סתיו ועדיין לא קיבל?) יקב רמת הגולן מציג את גמלא השמורה ויונייה שרדונה 2016.  יין שלא צריך לרוץ בשבילו לחנויות מתמחות ונותן תמורה טובה ל-55-60 שקל שהוא יעלה לכם, בתמורה תקבלו שפע של ריחות פרי וגוף בינוני.

רקנאטי פרנץ' בלנד 2017

הקולמוברד הוא זן ענבים שמככב שנים בתעשיית היין הישראלית, גם אם לא הכרתם אותו באמת. היקבים הותיקים הפיקו ממנו יינות חצי יבשים שרבים מאיתנו שתו, עוד לפני שתרבות היין התפתחה פה בעשורים האחרונים. אבל כעת לקחו ברקאנטי את הגפנים הבוגרות של הזן הזה, הוסיפו לו מעט סובניון בלאן ומעט מוסקט והוציאו בלנד חצי יבש מלא ארומות וטעם, כזה שגם חובבי היין הפחות קשוחים יהנו ממנו.  כ-80 שקל.

טוליפ קברנה סובניון 2017

יקב טוליפ מכפר תקווה (אזכיר שוב ושוב שהם מעסיקים בעלי מוגבלויות בתור אג'נדה) מציגים את הטוליפ קברנה סובניון 2017, זהו יין שהוא כל מה שישראלים אוהבים ביקבים היותר מיוחדים שלהם – יין עשיר ופירותי, יש שיגידו מעט "כבד", שווה לחפש אותם בחנויות היין. כ-75 שקל.

מרסלן, רזרב, יקב בנימינה

סדרת רזרב של יקב בנימינה מציגה עיצוב חדש ויוקרתי, כזה שיעשה רושם על שולחן החג. זן המרסלן אומנם פחות ידוע מהמרלו או הקברנה, אך במקרה הזה מציגים בבנימינה יין שיתאים היטב לנתחי בשר טובים, עם הרבה ארומה טובה ופירות שחורים. כ-60 שקל.

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מארז מוקטן של כרמל (צילום: איל קרן)

מארז מוקטן של כרמל (צילום: איל קרן)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר