קרינה קאפור, מגיעה לראשון לציון
קרינה קאפור, מגיעה לראשון לציון

סרט הודי על הבמה – כוכבי בוליווד מגיעים לראשון לציון

מי לא צפה בסרטים ההודיים וחלם להיות חלק מהרקדנים על המסך הגדול. לראשונה בישראל בוליווד מגיעה לישראל וזה קורה בראשון לציון

פורסם בתאריך: 6.9.18 13:59

אם השמות אקשי קומאר, קארינה קאפור, מהדורי דיקשט, שילפה שטי, אדיטה נאראיאן, הצמד שאריב טושי וסנג'אי שטי עם להקת הרקדנים שלו אומרים לכם משהו, סימן שגם אתם מכורים לסרטים ההודיים שמהולים בעצב, שמחה, ריבים ואהבות ומעל הכל הסוף הטוב שתמיד תמיד יגרום לכולנו להזיל דמעה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בתחילת חודש אוקטובר יגיעו כוכבי בוליווד למופע מיוחד שיערך בזאפה לייב פארק בראשון לציון, המופע יאגד על במה אחת  קרוב ל-80 שחקנים, זמרים ורקדנים יופיעו בהופעה חיה על במה ענקית עם תכנים שפותחו במיוחד למופע Bollywood4Ever וילהיבו בביצועיהם את הקהל הישראלי. המופע פותח מתוך מחשבה לשלב בו את המאפיינים הבוליוודיים הבולטים ובהם: פעולה, דרמה, זוהר, ריקודים ומוסיקה הודית ייחודית.

לדברי המפיקים ובהם אורן פנקר, מנכ"ל "בוליווד ישראל הפקות בע"מ": "ישראל עומדת להיות עדה למופע של פעם בחיים, בכל שנותיה של ישראל, לא היה מופע בוליוודי בסדר גודל כזה של משחק, מוסיקה וריקודים. זהו מופע הצדעה לישראל, המשקף את הקשר החזק שקיים בין התרבויות ומחווה לקהל המעריצים העצום שיש בישראל לתרבות הבוליוודית.

המופע יערך ב-9 באוקטובר וכרטיס כניסה יעלה כ-399 שקלים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר