דב צור. צילום עירוני

המשטרה הרחיקה את דב צור ל-45 ימים מוועדת תכנון ובנייה

המשטרה ממשיכה את ההגבלות שהטילה על דב צור וסגניו מוועדות העירייה, יריביו הפוליטיים "לראשון לציון מגיע ראש עיר במשרה מלאה"

פורסם בתאריך: 23.4.18 13:27

הגבלות המשטרה על ראש העיר דב צור וסגניו אייל מושיוב ויוסי חממי, היו אמורות להסתיים השבוע, אך כעת המשטרה מודיעה כי ההגבלות יהיו בתוקף לעוד 45 יום.

כל העדכונים והקופונים מחכים לכם באפליקציה שלנו

פירוש הדבר כי צור וסגניו לא יוכלו להשתתף בוועדות וישיבות בתחומי תכנון ובניה, ועדת מכרזים וועדת כלכלית ולדברי המשטרה יש צורך בזמן נוסף למיצוי החקירה בעניינו של צור.

עוד באותו נושא:
"לא הייתי נכנס עם דב צור לשדה מוקשים". איציק אבשלומוב בראיון תוקפני במיוחד

מערכת הבחירות שתחל באוקטובר כבר מתחילה לסעור בעיר, וחוסר היכולת להשתתף בוועדות, אולי הכי חשובות בסדר היום של כל רשות מקומית, תעמוד בעוכריו של דב צור.

עוד באותו נושא:
מה חושב דב צור על המתמודד רותם אברוצקי?

דורון אוזן: "יש כאוס והיסטריה בסביבת דב צור, לי יש תוכניות לעתיד טוב יותר לעיר"

רותם אברוצקי אלמוג, שהכריז לאחרונה על התמודדות לראשות עיריית ראשון לציון הגיב, "החלטת המשטרה להאריך את התנאים המגבילים של דב צור וסגניו היא דגל אדום אל מול עיני תושבי העיר, וככל הנראה רב הנסתר מן הגלוי בכל הנוגע למה שהציבור נחשף אליו בפרשה זו. לתושבות ותושבי ראשון לציון מגיע ראש עיר במשרה מלאה – ראש עיר שניגש בידיים נקיות לטפל בכל נושא בהול. לא ייתכן שנושאים קריטיים כמו בנייה וקידום תכניות לרווחת תושבי העיר ייתקעו שוב. דב צור סיים את זמנו בראשון לציון והגיע הזמן לדרוש ניקיון כפיים מכל נבחר ציבור. נקווה שנגיע לבחירות כשאין עננה פלילית מעל הדברים".

עו״ד ליאל אבן-זהר, מי שנחשבת כאופוזיציה החריפה של צור בשנים האחרונות הגיבה: ״מעל ראשון לציון נפרשת כבר זמן רב עננה שחורה וכבדה של חשדות. סיפורי שוחד, נטילת שלמונים של עובדי ציבור והעדפת מקורבים הצפים חדשות לבקרים, וראש העירייה עצמו הוא ״ברווז צולע״ תחת מגבלות כבדות, אשר הוארכו היום. ואף שהוא כמובן עדיין בחזקת זכאי, אני חוזרת וקוראת לצור, שנחשד במרמה והפרת אמונים, בנטילת שוחד ובקשירת קשר לביצוע פשע, להשעות עצמו מתפקידו עד להמלצות המשטרה, אשר כולנו תקווה כי תוגשנה בהקדם. אני מבקשת לומר באמצעותכם לתושבי ראשון לציון כי אנו, באופוזיציה, לא נוותר ולא נירא, ונמשיך לפעול למען טוהר המידות, מנהל תקין ושמירת הקופה הציבורית״.

 

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני בחרתי אותך לראש עיר. חבל מאד. אתה אדם לא ישר
    חבל. אני יותר לא בוחר….

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר