מה חושב דב צור על המתמודד רותם אברוצקי?

דב צור מתכנן הרמת כוסית חגיגית לכבוד החג עם מאות פעילים ובעצם מתחיל את המרוץ לראשות העיר. שוחחנו איתו וגם שאלנו את דעתו על המתמודד החדש לראשות העיר ראשון לציון

פורסם בתאריך: 15.3.18 15:38

ב-24 במרץ, מספר ימים לפני ערב חג הפסח, יערוך ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, הרמת כוסית לכבוד החג באולם נחלת 360 בעיר. הרמת הכוסית של צור וחברי סיעתו מגיעה כמה שבועות לאחר הכרזתו של העיתונאי רותם אבורצקי כי החליט להתמודד לראשות עיריית ראשון לציון.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

ראש העיר, מה דעתך על כניסתו של רותם אבורצקי למרוץ לראשות עיריית ראשון לציון?

"אני מאוד שמח על כך שרוב הסיעות החשובות במועצת העיר החליטו על תמיכה במועמדותי לראשות העיר. זו הבעת אמון אישית בי ובכיוון המצוין בו נמצאת העיר. אני מברך על כניסתם של אנשים לפעילות ציבורית. יחד עם זאת, אי אפשר להתעלם מחוסר הניסיון האדיר המתלווה לחלק מהמועמדים. לנהל עיר בסדר גודל כזו ובהיקפי הפיתוח האדירים שאנחנו נדרשים להם מחייב ניסיון ניהולי ציבורי ומוניציפלי. ראוי שמי שרוצים לנהל עיר היו מבלים לפחות תקופה מסוימת כחברי מועצה וצוברים ניסיון והבנה במורכבות האדירה של ניהול העיר".

 

איך אתה וסיעתך "רק ראשון" מתכוננים לקראת הבחירות שייערכו בחודש אוקטובר 2018?  

יש עוד כשבעה חודשים עד לבחירות. אנחנו מרוכזים בעשייה העירונית ובמקביל פועלים להשלמת מערך הארגון שלנו המתבסס על מאות פעילות ופעילים בכל רחבי העיר שהוכיחו בבחירות הקודמות את יכולתם. "רק ראשון" מבוססת על פעילות ופעילים פוליטיים וחברתיים המעורבים בעשייה בכל ימות השנה. להרמת הכוסית המסורתית לפסח מוזמנים פעילות ופעילים, תומכים וחברים של הסיעה ומן הסתם יהיו כמה מאות אנשים. קמפיין הבחירות יבליט את היקפי העשייה בכל התחומים, את הפיכתה של ראשון למרכז האמיתי של ישראל, גם בתחום העסקים, את מהפכת החינוך ומעל לכל את היותה של ראשון מוקד מצוינות למהפכה חברתית עמוקה של שיקום שכונות, עידוד מצוינות ובניית מודל עירוני מודרני של ניהול עצמי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר