לי ים
רוצה להצליח בשביל אמא. לי-ים

הדוגמנית שחולמת: "אמא חולת סרטן, ואני רוצה שהיא תראה אותי מצליחה"

לי-ים רחום מהגימנסיה הריאלית התחילה את צעדיה הראשונים בעולם הדוגמנות. המטרה- להצליח כדי לעשות את אמא מאושרת ולהוכיח לה שהיא יכולה להצליח

פורסם בתאריך: 30.3.18 07:31

לי- ים רחום בת ה-15 מראשון לציון, חולמת להיות מפורסמת, ולו רק בכדי שאמא תראה אותה מצליחה. "אמא שלי חולת סרטן כבר יותר משלוש שנים" היא מספרת לנו, "לאורך כל הזמן היא תמיד תמכה בי ועודדה אותי לא לוותר ועכשיו כשהיא חולה אני רוצה להגשים לה את החלום ולהראות לה שאם אני רוצה משהו אני אקבל אותו" היא אומרת.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

לי- ים החלה את דרכה המקצועית לפני כשנה ומאז הספיקה להשתתף בקמפיין של בגדי ים, "הכל התחיל מהמחמאות של דודה שלי שכל פעם אמרה לי שאני יפה ויש לי גוף יפה והיא חושבת שאני מתאימה לדוגמנות, ככל שחשבתי על זה הגעתי למסקנה שהיא כנראה צודקת. פניתי לסוכנות שהציעה לי חוזה וככה למעשה התחלתי לדגמן"

ובמקביל את בכלל תלמידה בגימנסיה הריאלית, איך זה מסתדר?

‬"משלבים את התחום הזה עם בית הספר, וזה לא פוגע בלימודים ואם לפעמים יוצא יום צילומים על יום לימודים, אני משלימה את החומר ועושה מאמצים בשביל לשלב את שני התחומים ביחד".

איך התגובות?

"התגובות בבית ספר מאוד טובות. מתעניינים ושואלים איך אני מתקדמת בתחום ואיך אני מרגישה וזה מאוד משמח. באופן כללי, זה מרגיש מאוד טוב שיש כזאת תמיכה מהצד וההרגשה היא כיפית שאת יודעת שיש מי שכל הדרך תומך בך".

היום, כשאת בתוך עולם הדוגמנות, ועושה את הצעדים הראשונים, את יכולה לומר שזה מה שרצית באמת?

"אני חושבת שעשיתי את הדבר הנכון, אני יכולה לומר שבפעם הראשונה שהגעתי לצילומים קצת התביישתי ובפעם השנייה נפתחתי יותר והרגשתי בנוח. אני מאוד רוצה להצליח בתחום אבל יש לי כבר תכנית מגירה למקרה ולא אצליח".

ומה את באמת רוצה לעשות כשתהיי גדולה?

"אני רוצה להיות דוגמנית ומורה לריקוד או מעצבת בגדים".

ומה אמא רוצה?

"אמא רוצה שאצליח, זה מה שחשוב לה, לא באמת משנה לה מה אעשה, כל זמן שזה יעשה לי טוב ואני משתדלת לשמח אותה. כשנכנסתי לעולם הזה, היא נתנה לי את ברכת הדרך וידעתי שזה עושה לה טוב, אני מקווה שהיא תבריא ותלווה אותי לאורך כל הדרך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר