כל אחד יכול לעשות סטנדאפ, אתה רק צריך להשאר בכושר. שרון אדם (צילום: יח"צ)

אדם שרון –  "הסטנדאפ נותן לך הרגשה שאתה יכול הכל"

אדם שרון מתעקש ללכת נגד הזרם ולנסות להצחיק על הבמה. עכשיו הוא פותח סדנת סטנדאפ, כדי להעביר את היכולות הלאה, כי כל אחד יכול

פורסם בתאריך: 15.3.18 17:07

"לא לוותר על החלום, ללכת איתו עד הסוף ובכל הכוח ,להגשים ולעשות מה שאוהבים בחיים". כך מסכם אדם שרון את מסלולו ב-37 השנים, שרון הוא סטנדאפיסט מוכשר ומצחיק תוצרת כחול לבן מראשון לציון. הוא מופיע בבית העם שבגן העיר בכל חמישי ושישי, וביתר השבוע הוא מופיע בכל הארץ ונראה שהוא לא מתעייף.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

"נורמות חברתיות אף פעם לא עניינו אותי" הוא מספר, "לא הלכתי עם הזרם והמסלול שכולל  לימודים לתואר במנהל עסקים וכו', תמיד הלכתי עם האמת שלי". מגיל 15 הוא על במות, מול חברים, משפחה ואנשים שרוצים לצחוק, "אמא שלי בכלל רצתה שאהיה עורך דין, אבל מה כיף בזה? או שאתה בבית משפט או במשרד ובמקרה הגרוע בבית סוהר, היא הייתה אומרת לי שאני אוהב לדבר ולהתווכח, אבל בער לי בפנים הבמה, הצחוק והקהל" הוא מספר, "מה שיפה באומנות הסטנדאפ, זה שכל אחד יכול להיות כזה אם ירצה, לא צריך להיות יפים בשביל זה, חכמים, או גבוהים, הסטנדאפ מאגד בתוכו את כל הדחויים, הסובלים שבאים בעצם לצחוק ולהצחיק מהחוויות שלהם, ובמקום לנבול מזה הם ממנפים את זה למופע וזה היופי שבדבר, אצלנו במועדון יש שמנים, נכים, דתיים לשעבר, הסטנדאפ נותן לכולם הרגשה שהם יכולים, לא משנה מה נקודת המוצא שלהם".

 

ספר לנו קצת על ההתחלה שלך

"בגיל 17 התחיל להופיע בקמאל קומדי קלאב והמשכתי גם בצבא", מספר אדם, "בזמן שכל החברים בתיכון עישנו שאכטות וחיפשו לעשות שטויות, אני הייתי כל כולי שם בבמה, ועם הזמן זה נהיה החיים שלי והחברים הטובים והמשפחה, כמו ספורטאי יש ימים טובים של כושר שאתה מרגיש בשיא, ויש תקופות של הופעות לא טובות שמכניסות ללופ ודכאון, ופתאום אתה מגלה שאתה רוצה לעזוב הכל, בדיוק כמו בכל מקצוע אחר, וכדי להיות בכושר צריך להופיע כמעט כל ערב ולהיות עקבי, זאת עבודה לכל דבר וצריך להשקיע במופעים וסרטונים, כך שאין כאן חיים קלים, אבל למי מאיתנו יש?".

בימים אלה שוקד אדם על הקמת סדנת סטנדאפ למבוגרים ונוער, "מכיוון שאני זוכר את עצמי כנער עם מצבי רוח, חיפוש עצמי ובריחה ללא נודע, ואני זוכר כמה נתן לי הסטנדאפ והעלה אותי על המסלול, אני מאמין שהרבה בני נוער וגם מבוגרים יתחברו למקום הזה, צחוק זה דבר משחרר, ובדיוק כמו שיש סדנאות למשחק, כתיבה יוצרת, וציור, אין סיבה שלא יהיו סדנאות לסטנדאפ, גם אם אתה דיסלקט שלא יודע לכתוב, אתה יכול היום לחשוב על קטע מצחיק, להקליט את עצמך והנה לך קטע ראשון לפתיח של מופע, כך שכולם יכולים. הרבה אנשים כותבים חומרים למגירה אבל מפחדים להוציא אותם החוצה, מפחדים מהצעד הראשון, ואני אשמח לתת להם את הבעיטה הזאת למים, אין לי ספק שהם יהיו מאושרים, ואם הצלחתי להצחיק ולהגשים למישהו חלום, אז את החלום הפרטי שלי הגשמתי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר