הגיעה לראשון לציון, עוגת הגבינה של צ'יזקייק (צילום: יח"צ)
המון עוגות גבינה במגוון טעמים. צ'יזקייק פקטורי ראשון לציון (צילום: יח"צ)

יש חגיגה: צ'יזקייק פקטורי הגיעה לראשון לציון

אחרי אזור השרון ולב תל אביב, רשת צ'יזקייק פקטורי הגיעה לראשון לציון ונחתה עם עוגות הגבינה שלה במתחם הסינמה סיטי

פורסם בתאריך: 8.3.18 21:23

הערב נפתח באופן רשמי הסניף הראשלצי של רשת The Cheesecake Factory שנוסדה בשנות השבעים בבברלי הילס וצברה לעצמה מעריצים רבים גם בקרב הישראלים שפקדו את הרשת בביקורים בארצות הברית לאורך השנים. הסניף נפתח במתחם הסינמה סיטי בראשון לציון, ומאות אנשים נהרו והתכבדו בפרוסות עוגות גבינה של המותג האמריקאי המוכר.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

מדובר בנקודה החמישית של הרשת בתוך ארבעה חודשים, ובראשונה באזור ראשון לציון והסביבה, הרשת מציעה בשלב זה 14 סוגי עוגות גבינה בטעמים שונים ובגדלים שונים, וכן מתחם ישיבה הממוקם בסמוך, שם יוכלו הלקוחות לשבת ולאכול פרוסת עוגת גבינה שתעלה 30 שקלים לפרוסה.

דוד דן, מנכ"ל הרשת בישראל סיפר, "אנו מתרגשים לפתוח את הסניף החמישי של ה'צ'יזקייק פקטורי' במתחם G סינמה סיטי. בכל מקום אנו מגלים קבלת פנים חמה, שמעידה על אהבת המותג מצד הישראלים. 'דה צ'יזקייק פקטורי' הוא מותג שהפך עם השנים למוקד עלייה לרגל עבור מיליוני אנשים ברחבי העולם, והפך את עוגות הגבינה לקינוח נחשק בעשרות וריאציות שונות. בנוסף לבשורה הקולינארית, העוגות מהוות פתרון אטרקטיבי לאירוח, כיוון שהן ניתנות להקפאה ובנוסף הן מחולקות מראש לפרוסות.

העוגות במקום, כמו בכל סניפי הרשת בארץ, מיוצרות במפעל המקורי בארצות הברית ומיובאות לארץ מקוררות, כך שאת הביס שטעמתם בלוס אנג'לס או ניו יורק בביקור האחרון שלכם בארצו של הדוד סם, תזכו לטעום גם פה. עכשיו השאלה אם מה שהיה טעים לכם בעת הביקור המרגש בחו"ל, יעמוד במבחן הזמן ויהיה טעים גם כשמחוץ לסינמה סיטי נמצא אזור התעשיה של ראשון לציון.

בתפריט העוגות תמצאו טעמים כמו עוגת גבינה קלאסית, בטעם שהתחיל את הכל עם בסיס ביסקוויט חמאתי בזיגוג שמנת חמוצה. תוכלו לבחור גם עוגת תותים טריים, או עוגת איטליאן – עוגת וניל המשלבת מוס מסקרפונה איטלקי בניחוח לימון ובציפוי קראמבל חמאה, וגם עוגת טוקסידו שמורכבת משכבות של עוגת פאדג', עוגת גבינה בטעם שוקולד, מוס וניל מסקרפונה ומוס שוקולד. וכמובן את עוגת ה'וולווט' שמורכבת מעוגת קקאו בחושה בצבע אדום ועוגת גבינה קרמית, בזיגוג גבינת שמנת עשירה.

העוגות יוצעו בשלושה גדלים: מדיום (7 אינצ', כ-18 ס"מ) שתעלה 100 שקלים, גודל לארג' (9 אינצ', כ-23 ס"מ) שתעלה 150 שקלים, אקסטרא לארג' (10 אינצ', כ-25 ס"מ) שם תצטרכו להיפרד מ- 220 שקלים וכאמור פרוסת עוגה, מכל סוג, תימכר ב-30 שקלים בישיבה במקום.

 

צפו בתמונות מהפתיחה

אם מחלקים בחינם, לא תעמדו בתור? (כל הצילומים: דודי טל)

יש גם מקום לשבת, פרוסה תעלה לכם 30 שקלים

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ראשלצ"ית

    בחודש האחרון יצא לי לקנות פעמיים בסניף בראשון, על עוגת הגבינה המקורית לצערי הם לא שמים שמנת חמוצה(שזה בכי טעים הציפוי הזה). חבל.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר