שיטת בונו בקאנטרי 360 ראשון לציון. צילום: ציון בלחסן

שיטת בונו לכושר גופני ואורח חיים מאוזן

שיטת בונו, אותה מעביר אמיר בונו בקאטנרי 360 שבראשון לציון, תלמד אתכם כיצד להוריד אחוזי שומן עודפים ולהפוך את הגוף שלכם ליצירת אומנות מודרנית

פורסם בתאריך: 21.4.19 13:15

מדיי כמה זמן מתפרסמת בעיתונים או בחדשות ידיעה מרעישה על הבשורה החדשה בתחום ההרזייה והירידה במשקל. העיתונים מהללים והכתבים מדברים בשבחה של "התוכנית החדשה שמבטיחה להפוך אתכם לרזים יותר, והכי חשוב כמעט ללא מאמץ".
אותן השיטות שמנסות לקצר תהליכים מתגלות פעם אחר פעם כחתול בשק ושולחות אותנו בחזרה לדרכינו הישנות ולחיפוש אחד התוכנית שכן תעבוד, אך לפעמים התשובה נמצאת ממש מתחת לאף שלנו.

את שיטת בונו הרכיב אמיר בונו במהלך שנים של ניסוי וטעיה, אימונים, לימודים והרבה מאוד תשומת לב לפרטים הקטנים. השיטה, שבניגוד לשיטות אחרות לא מנסה למצוא קיצורי דרך, תלמד אתכם כיצד להוריד אחוזי שומן, להתחטב והכי חשוב לשמר את התוצאות.

בונו, שהתחיל את דרכו כמדריך כושר בצבא מספר כיצד למד על כושר גופני עוד בצעירותו אך זיהה שהידע שלו לא מספיק ועל כן החליט להעמיק את הידע כמה שרק אפשר. על מנת להבין את גוף האדם ברמה האנטומית, פיזיולוגית ומטבולית, החל כבר בגיל צעיר ללמוד ולחקור את התחום.
"למדתי נתורופתיה במשך 5 שנים בארה"ב, עשיתי תואר במדעי התזונה, עברתי הכשרות קליניות ולאחר מכן אף המשכתי ללימודי רפואה. המטרה שלי לאורך כל הדרך היא להבין לעומק את גוף האדם ולהיות מסוגל, בין היתר, גם להתמודד עם כל המידע השגוי שקיים היום ברשתות החברתיות ובאינטרנט". מספר בונו.

את התוכנית שאותה פיתח, מעביר בונו בקאנטרי 360 המושקע שבראשון לציון. מטרת התוכנית היא ללמד את המתאמנים כיצד ליצור אורח חיים מאוזן המורכב מפעילות גופנית יעילה, שינה טובה, תזונה נכונה והכל תוך התחשבות בצרכים הספציפיים של כל מתאמן.
בשונה מתוכניות אימון רבות אחרות העוסקות רק בזווית אחת הנוגעת לירידה במשקל כמו תזונה נכונה או תוכנית אימונים מיוחדת, בתוכנית של בונו ישנה ראיה הוליסטית על גוף האדם. הדבר מתבטא במיוחד בהתחשבות בצרכים והמגבלות האישיים של כל מתאמן, מה שסולל את הדרך להשגת תוצאות מדהימות, בצורה יעילה וממוקדת.

התוכנית שאורכה כ-12 שבועות עברה עד כה שני מחזורים, בהם הושגו תוצאות חד משמעיות על ידי כלל חברי הקבוצה – ירידה באחוזי שומן, ירידה בהיקפים, ושיפור כולל במדדים הבריאותיים.
בשביל שתוכלו להצטרף לקבוצה יהיה עליכם לערוך קודם לכן בדיקת דם, אבחון רפואי ובדיקת מאמץ פשוטה (ארגומטריה), כך יהיה ניתן להרכיב לכם תוכנית אימונים מותאמת אישית כבר מהרגע הראשון.
לאחר מכן תתאספו פעמיים בשבוע עם שאר חברי הקבוצה ובונו לשני שיעורים שונים. השיעור הראשון יהיה שיעור בריאות, בו תלמדו מבונו כל מה שאתם צריכים לדעת בשביל להיות המאמנים של עצמכם ולהביא את עצמכם לתוצאות הרצויות. בין היתר תלמדו מה וכמה לאכול, ממה כדי להימנע, איזה אימונים הכי מתאימים לכם וממה עדיף להתרחק, איך למדוד ולבדוק את ההתקדמות שלכם ועוד.
בשיעור השני תעסקו במשך שעה בפעילות גופנית ותזכו ליישם את את הכלים והמידע החדש שרכשתם.

"אני מעניק למתאמנים שלי כלים על מנת שבסוף התוכנית יוכלו לפרוש כנפיים ולעוף בכוחות עצמם מבלי לפתח תלות במאמן, בדיאטה קבועה או בתוכנית אימונים ספציפית. אנשים שעוברים את התוכנית מגיעים לתוצאות מדהימות לא בגלל שאני אומר להם מה לעשות, אלא בגלל שהם לומדים כיצד לבחון ולהעריך את עצמם כל יום מחדש בהתאם למטרות שלהם". משתף בונו.
"כאשר המתאמנים מקבלים את הכלים וההכוונה הנכונה הם יכולים לדאוג לעצמם ולהציב לעצמם מטרות מתוך הבנה אמיתית של מה שהם עושים. אם מתאמן או מתאמנת מחליטים שהם מעוניינים להוריד אחוזי שומן, להוריד בהיקפים או לחטב את הגוף הם יודעים בצורה מושלמת כיצד לעשות זאת ויכולים לבנות לעצמם תוכנית בצורה עצמאית לגמרי".

ומה עושים בתום תקופת התוכנית?
לרשותכם עומד קאנטרי 360 במערב ראשון לציון שמציע אינספור חוגים ואימונים שיעזרו לכם להמשיך באותו הקו שאיתו התחלתם. מהרגע בו סיימתם את התוכנית תוכלו להצטרף לחוגים שונים כמו ספיניניג, פילאטיס, קיקבוקסינג ועוד, כשבידיכם כל הכלים להוריד במשקל ולהשיג את גוף חלומותיכם.

במקום להוציא את כספכם על תזונאית או ללכת להתאמן מבלי לדעת מה בדיוק אתם עושים, כעת תוכלו ללמוד בצורה מקצועית אחת ולתמיד כיצד באמת להוריד במשקל, להתחטב ולהשיג גוף שיסובב לכולם את הראש בים.

כתובת: האוניברסיטה 2, ראשון לציון
טלפון: 03-6336000
אמיר: 053-3333459

שעות פעילות:
ראשון: 16:00-23:00
שני עד חמישי: 5:00-23:00
שישי: 5:00-18:00
שבת: 7:00-18:00

למעבר לפייסבוק
למעבר לאתר

אמיר בונו מפתח שיטת בונו. צילום: ציון בלחסן

אמיר בונו מפתח שיטת בונו. צילום: ציון בלחסן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מנוי מרוצה בקאנטרי 360

    קאנטרי מעולה מפנק אנשים חבל על הזמן צוות מצוין ובונו באמת תותח על בקיצור מומלץ ביותר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר