קאנטרי קלאב 360 בראשון לציון. צילום: ציון בלחסן
קאנטרי קלאב 360 בראשון לציון. צילום: ציון בלחסן

קאנטרי 360 בראשון לציון, המקום המושלם

קאנטרי 360 שבמערב ראשון לציון מציע מגוון רחב של חוגים, פעילויות ומתקנים הפתוחים לכל חברי המועדון. אם חיפשתם מקום שיכניס אתכם לכושר או סתם מקום להסתלבט על שפת הבריכה, כדאי שתקפצו לביקור

פורסם בתאריך: 21.4.19 11:14

הטמפרטורות מתחילות לעלות, השמש מתחילה לבקר לעיתים תכופות יותר והקיץ כבר עומד בפתח, מה שאומר שהגיע הזמן למצוא מקום בילוי קבוע לחודשי הקיץ הקרובים ולהפוך אותו לבית החדש.

קאנטרי קלאב 360 שבמערב ראשון לציון, מציע פתרון מושלם, הן עבור משפחות שמחפשות מקום בילוי לקיץ הקרוב והן עבור אנשים שמחפשים מקום בו יוכלו למצוא מגוון רחב של חוגים והפעלות שיעזרו להם להוציא קצת מרץ ולהיכנס לכושר על הדרך.
המקום, שנפתח לפני כ-5 שנים מציג מדשאות רחבות ידיים עליהן יכולים הילדים להתרוצץ ולהשתולל, שתי בריכות (כן גם בריכה מחוממת), חדר כושר 1,000 מטר, ג’קוזי, סאונה (רטובה ויבשה) מגרש כדורסל, מלתחות נקיות ואינספור חוגים שמבטיחים להעסיק אתכם לא פחות מאת הילדים.

"הקאנטרי הוא בית לאנשים מכל הגילאים שבאים לכאן בשביל להירגע, לעשות ספורט או לשלב בין השניים. חשוב לנו שאנשים ירגישו פה בנוח בדיוק כמו שהם מרגישים בבית ולכן אנחנו מקפידים בכל עת על ניקיון וסדר של המתחם, שירות מצוין שתמיד מגיע עם חיוך וכמובן מענה שלם לכלל צרכיהם של חברי המקום". מספר אבנר טויטו מנהל הקאנטרי.

בריכה מקורה בפנים ועוד אחת בחוץ מתחת לשמש. צילום: ציון בלחסן

בריכה מקורה בפנים ועוד אחת בחוץ מתחת לשמש. צילום: ציון בלחסן

לאורך כל ימות השבוע תוכלו למצוא בקאנטרי מגוון רחב של פעילויות וחוגים מעניינים שעומדים לרשות החברים והאורחים ומבטיחים שמי שמגיע למקום לא יחווה ולו רגע דל אחד.
החוגים והפעילויות שבמקום מותאמים לכלל הגילאים החל מגיל שנתיים ועד גילאי 80 ומציעים הזדמנות נהדרת לילדים ומבוגרים כאחד, המעוניינים להשתלב במעגל חברתי פורה ויוצר.

  • שנתיים עד 6: ישנם בעיקר חוגי התעמלות לגיל הרך, כשביניהם: ג'ימבורי, לימוד שחיה, ספורט אתגרי לילדים ועוד.
  • גילאי 6 עד 18: אפשר למצוא חוגים מקצועיים יותר המתאימים לילדים ובני נוער ומהווים עבורם מסגרת לימודית וחברתית מצוינת. ישנם חוגים כמו קפוארה, מחול, התעמלות קרקע, כדורגל, כדורסל, היפ-הופ, ג'ודו, פיסול, ציור ועוד.
  • גילאי 18 – ומעלה: מגוון חוגים ופעילויות ספורטיביות המותאמות לכל הגילאים וביניהם: יוגה, פילאטיס, ספינינג, התעמלות במים, פלדנקרייז, TRX, קיקבוקס ואפילו "surfset" שמדמה גלישה על גלשן ויעבוד איתכם על שרירי הליבה גם מבלי להיכנס למים. כמו כן, ישנם עוד לא מעט חוגי יצירה ואומנות כמו ציור ופיסול בעיסת נייר, פיסול קרמי, ציור וצריבה בעץ ועוד.
אימון Surfset בכל הכח. צילום: ציון בלחסן

אימון Surfset בכל הכח. צילום: ציון בלחסן

"החוגים והפעילויות הקבועות הם רק קצה הקרחון ממה שיש למקום להציע כשאנחנו גם שמים דגש רב על גיוון של סדנאות ואירועים. אנחנו עובדים קשה כדי לענות על צרכיהם של כלל חברי המקום והאורחים ותמיד חושבים על דרכים חדשות ומרעננות להפתיע ולהביא את הבשורה החדשה לקאנטרי. משתף אבנר.
"אנחנו מארגנים מפגשי בוקר לאימהות טריות, הרצאות, הצגה בכל שבת, ערבי שירה וכל מה שאנחנו יכולים לחשוב עליו שיעניין את אורחי הקאנטרי והתגובות של האנשים פשוט מחממות את הלב. אין ספק שכל מי שמגיע לכאן יכול למצוא את הנישה המושלמת עבורו".

בשביל לתת יד לכל הורי האזור הצעירים בתקופת הקיץ ולכל אורך החופש הגדול, מכין הקאנטרי תוכנית קיץ לחודשים יולי ואוגוסט עם פעילויות והפעלות לילדים שמבטיחות להשאיר את הילדים עסוקים ושמחים ולתת להורים קצת זמן נחת בזמן שהם נרגעים על שפת הבריכה וקוראים איזה ספר מרתק.

כשכל החוגים והפעילויות מרוכזים במקום אחד ומותאמים לכלל הגילאים נראה כי קאנטרי 360 בראשון לציון הוא מקום מושלם עבור כל המשפחה, זוג או יחיד שמחפשים שילוב מנצח של ספורט ורוגע. רק וודאו שאתם עושים חימום לפני שאתם מגיעים.

כתובת: האוניברסיטה 2, ראשון לציון
טלפון: 03-6336000

שעות פעילות:
ראשון: 16:00-23:00
שני עד חמישי: 5:00-23:00
שישי: 5:00-18:00
שבת: 7:00-18:00

למעבר לפייסבוק
למעבר לאתר

גם שיעורי איגרוף יש בקאטנרי. צילום: ציון בלחסן

גם שיעורי איגרוף יש בקאטנרי. צילום: ציון בלחסן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר