מי תהיה לינוי אשרם הבאה? חולקו מלגות להבטחות הצעירות בספורט

טניס, ג'ודו, נהיגה ספורטיבית ושחמט: קבלו את הספורטאים הצעירים שזכו במלגה אחרי שקטפו והציגו הישגים מרשימים בתחומם

פורסם בתאריך: 20.9.18 15:41

עיריית ראשון לציון חילקה מלגות בסך כולל של 35 אלף שקלים לשמונה ספורטאים צעירים שהוכתרו כ"דור העתיד" – כל אחת ואחד בתחומם ובהתאם להוצאות הכרוכות בענף ההתמודדות וההישגים שנצברו במהלך השנה. זאת, במטרה לעודד את הספורטאים הצעירים ולסייע להם להגשים את חלומותיהם המקצועיים.

אחת הספורטאיות שקיבלה בעבר מלגות היא לינוי אשרם, שרק בשבוע שעבר עשתה היסטוריה כישראלית הראשונה שזוכה במדליית כסף בתחרות אישית באליפות העולם והפכה למתעמלת האומנותית מספר 2 בעולם.

הספורטאי הצעיר מבין השמונה הוא אוראל ריבשטיין, בן 9, שכבר שנתיים מחזיק בתואר אלוף ישראל בשחמט, כאשר השנה הוא ייצג את נבחרת ישראל בשלוש תחרויות בינלאומיות וקטף את המקום הרביעי באליפות אירופה.

ספורטאי נוסף, הבוגר מבין מקבלי המלגות הוא סהר סידי, בן 21, חבר נבחרת ישראל בג'ודו ובסמבו. בשנה האחרונה הציג הישגים מרשמים, בנוסף לזכייתו לפני כשנה באליפות הארץ בסמבו שהתווספה לתואר של השנה שלפניה,בה קטף מדליית ארד באליפות ישראל עד גיל 23 כשהיה בין 20 בלבד.

עוד ברשימת המצטיינים: לוטם רייף, בן 16, שנחשב לכוכב ולהבטחה גדולה בתחום נהיגה הספורטיבית בארץ. רייף דורג במקום השלישי בארץ בשנת 2017 ובשנת 2018. תחום הנהיגה הספורטיבית עדיין בחיתוליו בישראל, ורייף נחשב לפורץ דרך בתחום.

נטע איבזוב, בת 12, זכתה גם היא במלגה. איבזוב קטפה בשנה האחרונה את מדליית הכסף בשתי קטגוריות שונות. לתארים אלו הוסיפה נטע בהמשך העונה גם את המקום החמישי והנחשב בגרנד הפרי היוקרתי בסלובקיה.

עוד בין מקבלי המלגות: מיכל איטלמן ורון ברנר, בני ה-16, הצמד שרוקד ריקודים סלוניים כבר שנים רבות, שקטף את תואר אלופי ישראל בשנתיים האחרונות, בשתי קטגוריות שונות ואת המקום התשיעי באליפות העולם 2017, עם מקום מובטח באליפות העולם 2018.

עוד באותו הנושא:

אביה של לינוי אשרם: "כל המשפחה מסורה לקריירה שלה"

גם נובל לויטן, בת ה-12, קיבלה מגלה. לויטן מצטיינת בטניס וגם מחזיקה בתאור אלופת הארץ לגילה בריצות שדה. היא זכתה בשנה החולפת במקום השני באליפות ישראל בטניס וקטפה מדליית ארד בתחרות בינלאומית.

ספורטאית מצטיינת נוספת היא נעה וליקיי, בת 13, שזכתה באליפות ישראל לזוגות בטניס בשנה החולפת ומסומנת כאחת ההבטחות בארץ: וליקיי נבחרה כחלק מהתכנית התחרותית של איגוד הטניס, וראשי הענף משבצים אותה כחלק מדור העתיד של נבחרת הדיוויס.

ועוד ספורטאית מבטיחה מראשון לציון היא עלמה יוסף, בת 13, המשחקת טניס בקבוצות הגיל הגדולות ממנה ו נמצאת בצמרת הדירוג הארצי. יוסף מדורגת בין שלוש הטניסאיות הטובות בארץ עד גילאי 15.

מעיריית ראשון לציון נמסר לאחר חלוקת המלגות כי "אנחנו גאים בכם ובמה שאתם עושים. ספורט זה קודם כל עבודה קשה ומשמעת ובענפים האישיים קל וחומר. חלק מהענפים לא זוכים לאור הזרקורים ובכל זאת בחרנו לשים אותם בפוקוס כי אנחנו מעריכים את המאמץ בכל ספורט ובכל ענף".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר