לינוי עם האב אורן ואח עידן

אביה של לינוי אשרם: "כל המשפחה מסורה לקריירה שלה"

המתעמלת האומנותית בת ה-19 מראשון לציון לא מספיקה לשבור שיאים. בשיחה עם אביה שליווה אותה באליפות העולם בבולגריה, הוא מספר על גלי ההערצה מכל העולם לבתו וההתרגשות הגדולה

פורסם בתאריך: 15.9.18 21:40

הבוקר (שבת) נחתה בישראל לינוי אשרם, המתעמלת האומנותית מראשון לציון, אחרי סבב תחרויות בבולגריה שבו זכתה בשלוש מדליות, בהן מדליית כסף בתחרות הקרב רב באליפות העולם בהתעמלות אומנותית והפכה למתעמלת האומנותית מספר 2 בעולם.

את אשרם, המתעמלת האמנותית הישראלית הראשונה שקטפה את מדליית הכסף, בת ה-19, ליוו הוריה אורן וחדווה. "לינוי הביאה איתה לתחרות משהו שונה מהמתחרות האחרות", אומר האב ל"השקמה ראשון לציון", "לרוב המתחרות מהעולם הן סטטיות ולינוי זזה אחת ובקצב מהיר יותר ובמיומנות שונה".

ההורים החמיצו את קבלת הפנים בישראל. "היינו בטוחים שלינוי תחזור ביום ראשון עם כל המשלחת, ולכן הזמנו כרטיס טיסה ליום ראשון בפועל היא חזרה היום ואנחנו נשארנו בבבולגריה ופספסנו את כל קבלת הפנים בישראל. זה אמנם מאכזב  אבל היינו איתה לאורך כל התחרויות בשבוע האחרון. ראינו את גלי ההערצה אליה. אתמול, אחרי הזכייה, ילדות מכל העולם ניגשו אליה ונתנו לה ציורים שהן ציירו לה ומתנות קטנות. היא הייתה בעננים".

"לינוי שוברת שיאים כל הזמן ויש לה המון מעריצות בארץ ובעולם, אין ספק שהזכייה שלה הפעם היא מיוחדת ומדהימה ואנחנו במשפחה גאים בה מאוד. מהרגע שהיא נחתה בישראל צבאו עליה גדולי עיתונאים ומעריצים והיא הספיקה לדבר איתנו לרגע ולספר כמה אהבה היא מקבלת. אנחנו מחכים להגיע לארץ כדי לחגוג איתה את הזכייה המדהימה הזו".

אלא שלאורן ברור שבתו תחזור מהר מאוד לאימונים, לתחרויות ולעבודה הקשה: "היא כבר בשבוע הבא ניגשת לתחרות נוספת ביפן. זה תחום שאין בו יותר מדי ברייק מתחרות לתחרות וכשאתה מסיים אחת אתה כבר מתכונן לשנייה".

גם בתחרות ביפן תלוו אותה?
"אם תמצא לנו ספונסר אז אולי כן. זה לא פשוט ללוות את לינוי בתחרויות האלה. זה עומס מבחינה כלכלית, אבל כשיש תחרות ממש חשובה אנחנו משתדלים להיות שם איתה".

 

לינוי, היא הבת השלישית מבין ארבעה ילדים. היא נודלה וגדלה בראשון לציון וכבר בגיל שש וחצי השתתפה בחוג התעמלות אומנותית. מהר מאוד המדריכה גילתה את הפוטנציאל והציעה להעביר את לינוי לקבוצה מקצועית יותר. "כל המשפחה שלנו, כולל האחים של לינוי, מסורים לקריירה המקצועית שלה ומלווים אותה לתחרויות בכל העולם", אומר אורן.

ההורים לא הסתפקו רק בליווי אלא גם תמכו כלכלית. עד לפני כ-5 שנים ההורים מימנו את הנסיעות לחו"ל והשהות לצורך התחרויות. "אבל כשלינוי הפכה להיות מתאמנת בכירה היא קיבלה את חסות הועד האולימפי והם אלו שמממנים את הכל היום ככה שאנחנו שקטים", מספר אורן.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר