shutterstock
shutterstock

איתן שלום והחברה העירונית לספורט מקימים בית ספר לכדורגל

בית הספר לכדורגל של הפועל ראשון לציון יתחיל לפעול כבר בעונה הבאה. שלום: "לעיר הרביעית בגודלה בארץ מגיעה קבוצה ראויה ומצליחה לכל הגילאים"

פורסם בתאריך: 18.6.18 14:05

סגן ראש עיריית ראשון לציון ומחזיק תיק הספורט בעירייה, איתן שלום, ממשיך לחשוב על עתיד הספורט והכדורגל בעיר. ביום שני השבוע הוא החליט, יחד עם ראשי החברה העירונית לספורט בראשות אלי פולק, על הקמת בית ספר לכדורגל של הפועל ראשון לציון, לקראת עונת הכדורגל הבאה.

עוד באותו עניין

הלב הכתום שבור: "העבירו את הפועל ראשון לציון לידנו"

"הלב הכתום" נגד העירייה ואייל ברקוביץ': הקבוצה לא מחוברת לעיר

לדברי שלום סוכם שמחירי ההשתתפות בחוגים אלו יהיו זולים מהמקובל, כפי שהוא פועל כל הזמן להוזיל את חוגי הספורט והפנאי בעיר. גורמים בעיר אומרים שצעד זה מגיע, בין השאר, בעקבות חוסר שביעות הרצון בעירייה ובקרב אוהדי הקבוצה מניהולה של קבוצת הפועל ראשון לציון על ידי אייל ברקוביץ'. לדברי אותם גורמים ביום חמישי הקרוב אמורה להתקיים פגישה של שלום בנושא עם ראש העיר והיועצת המשפטית של העירייה. הפגישה נערכת לאחר שלדברי אותם גורמים ברקוביץ' אינו עומד בתנאי החוזה לרכישת הקבוצה והיועצת המשפטית אמורה להוציא לו מכתב אזהרה בנושא.

שלום: "הפועל ראשון בכדורגל היא הבית שלי, גדלתי בהפועל ראשון, גם אני כמו האוהדים רוצה לדאוג לקבוצה ורוצה להחזיר אותה לגדולתה. אני בהחלט לא מרוצה מההתנהלות של הבעלים הקיימים בכל הקשור לקבוצה הבוגרת ולא פחות בכל הקשור למחלקת הנוער ובית הספר לכדורגל. הבעלים הנוכחי לא עומד בתנאי ההסכם כפי שעולה מבדיקת הצוות המקצועי ותפקידנו לדאוג שהחוזה ימולא במלואו או שיסתיים. אנחנו נעשה הכל על מנת שהקבוצה תחזור להיות הקבוצה המוצלחת שהכרנו, ואף מעבר. לעיר הרביעית בגודלה מגיעה קבוצה ראויה ומצליחה לכל הגילאים. אני לא שולל שהקבוצה תשנה את בעליה בשנית, צריך לעשות הכל על מנת להיטיב עם השחקנים בכל הגילאים וכמובן עם האוהדים המסורים שלנו".

איתן שלום, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט בעיריית ראשון לציון

איתן שלום

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    דיבורים כמו חול ואין מה לאכול.
    ברברת לפני בחירות, בנתיים ברקוביץ הורס בשיטתיות את מחלקות הילדים.
    חובת ההוכחה על איתן שלום לעבור מדיבורים למעשים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר