היכל התרבות בראשון לציון. צילום: אבי קקון
היכל התרבות בראשון לציון. צילום: אבי קקון

באו לרגש אתכם

עונת המנויים בהיכל התרבות מאיר ניצן ראשון לציון ממשיכה להביא לכם עד הבית תכנים איכותיים, ותמהיל של הצגות ומופעים

פורסם בתאריך: 1.6.23 16:55

היכל התרבות מאיר ניצן ראשון לציון ממשיך להתחדש ולהשקיע משאבים כדי לשדרג את החוויה של מבקריו ומציג עונה חדשה ומרגשת שמציעה מגוון רחב של אירועים תרבותיים, מפגשים חברתיים וחוויות אינטראקטיביות לכל הגילים!

עונת המנויים 2023/24 של היכל התרבות מאיר ניצן בראשון לציון מביאה איתה רפרטואר מובחר של הצגות ומופעים מרתקים מבית התיאטראות המובילים בארץ.

בעוד ההרשמה לעונת 2023-2024 בעיצומה, ההיכל מציע הטבה מיוחדת למנויים הנרשמים עד ה-30.6: מחזמר לבחירתכם מבין שתי ההפקות הסוחפות והיוקרתיות בארץ: צלילי המוזיקה, אחד ממחזות הזמר הפופולריים של כל הזמנים, בעיבוד דרמטי-מוזיקלי עכשווי מנצח; וכנר על הגג – המחזמר היהודי הגדול מכולם בהפקה מרהיבה, בבימוי רגיש ובליווי תזמורת חיה על הבמה. הקדימו להירשם, לבחור ולהבטיח את מקומכם!

לאור ההצלחה, גם בעונה החדשה תיהנו מסדרת "תה-אטרון" שמתחילה ב-17:00 עם תה, עוגיות שיח מקדים ולאחריהם הצגה משובחת. שילוב שמעניק חוויה מרתקת לצופה בתפיסה עמוקה יותר של תהליך היצירה ויכולת להתרגש יחד עם השחקנים.עוד בעונה החדשה סדרת הילדים "הפצגה" (הפעלה + הצגה)

 

 

סדרת הצגות איכות ייחודית להיכל התרבות ראשון לציון עם הצגות מבית תיאטרון אורנה פורת.לצד האגדות והסיפורים יוכלו הילדים, לפני כל הצגה, להיות בתנועה וליהנות מפעילות חווייתית, מסדנאות יצירה ומדמויות שטח.

גם בעונת המנויים הנוכחית היכל התרבות ראשון לציון לא מעלה מחירים ושומר על מחיר אטרקטיבי ושווה לכל כיס מתוך אידיאולוגיה שלכולם מגיע לצרוך תרבות במיטבה זאת למרות יוקר המחייה ועליית מחירי מנויים משמעותית שניכרת בקרב היכלי תרבות ככלל ברחבי הארץ!

ההיכל נחשב כיום כמרכז תרבותי שוקק המארח בין כתליו מחזות זמר מפורסמים, הצגות תיאטרון הטובות והמעודכנות ביותר המוצגות כיום, מופעי מוזיקה, מחול ובידור עכשוויים, קונצרטים ייחודיים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר