חדש על המדף

פורסם בתאריך: 16.4.23 09:43

עוף טוב משיקים סדרת נקניקיות טעימה במיוחד,כולנו מכירים את הדחף הבלתי מוסבר- לגנוב את הנקניקיות מהמנגל עוד לפני שהן מגיעות לשולחן, זה פיתוי שקשה לעמוד בו.הנקניקיות של עוף טוב מגיעות במגוון צורות במיוחד עבור השימוש שלכם: עסיסיות למנגל, ארוכות בול ללחמנייה, אריזה גדולה למסיבה ועוד.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

חדש בסדרת הפרימיום של זוגלובק :נקניקיות צ'וריסו – נקניקיית עוף ובקר פיקנטית בסגנון ארגנטינאי.הצ'וריסו החדשה הצטרפה לסדרה של נקניקיות פרימיום המותאמות למנגלים של יום העצמאות ובינהם:  קנקרס – נקניקיות עוף והודו בסגנון אירופאי קלאסי בעישון עדין ובוקוורסט – נקניקיות עוף ובקר עסיסית, מתובלות כמיטב מסורת הגרמנית.

 

חברת Vgarden מבית "משומשו" משיקה פסטרמה וסלמי טבעוניים כשרים על בסיס חלבונים מן הצומח,דלים בפחמימות, מופחתים בשומן ועשירים בחלבון.

כשנתיים לאחר ההשקה של סדרת סנסישיונל (Sensational) בישראל, טבעול ממשיכה לחדש ומשיקה מתכון חדש לבורגר ולטחון מן הצומח בעל טעם בשרי יותר ומרקם משופר ויציב לבישול עסיסי וטעים. הוא מתפקד כמו בשר טחון רגיל עם השחמה טובה כשהוא מתבשל ויכול לשמש להכנת מגוון מאכלים יומיומיים כמו קציצות, לזניה, ספגטי, בולונז, קובות ועוד.

תלמה משיקה טעם חדש שיטריף את המדינה – כריות במילוי קרם בייגלה מלוח, הטוויסט, אשר משלב בין המתוק למלוח, כבר מזמן הפך לאהוד במיוחד בקרב הצרכנים הישראלים, וכעת מגיע גם למותג האהוב.כריות קרם בייגלה מלוח ממולאות בקרם המכיל שברי בייגלה טחונים.הטעם מושק במהדורה מיוחדת לזמן מוגבל.

עם ההצלחה של סדרת Dip&Spread אסם נסטלה משיקה רוטב נוסף לסדרה – רוטב צ'ילי מתוק.  רוטב עסיסי בטעמי צ'ילי מתוק חרפרף, שישדרג כל מנה ויהפוך אותה לטעימה יותר, קולינרית יותר ומיוחדת.

 

לקראת חגיגות 75 שנה למדינה ויובל למותו של בן גוריון, בשיתוף עם המכון למורשת בן גוריון אסם משיקה מהדורת רטרו מיוחדת של פתיתים "אורז בן-גוריון" כאשר על האריזה נמצא הסיפור מחמם הלב של 'אורז בן-גוריון'. קולקציית הרטרו בשלושה סוגי אריזות נוסטלגיות.

לכבוד חגה של המדינה, שידוע גם בשם חג הבירה, משיקים במבשלת בירה אלכסנדר, הבירה הישראלית הטובה בעולם, מארז מעוצב וחגיגי במהדורה מיוחדת.המארז כולל חמישה בקבוקים עם שני סוגי הבירה המובילים של המבשלה: אלכסנדר בלונד ואלכסנדר חיטה ישראלית. ובקבוק נוסף של בירה חזקה 8% שייכלל במארז במהדורה מיוחדת לחג-  במתנה!

רשת גולף ומותגי המשקאות הקלים הישראלים "מיץ פז" ו"קריסטל" מבית יפאורה חוגגים 75 למדינת ישראל בשיתוף פעולה ראשון עם מהדורות מוגבלות ונוסטלגיות נוטפות רטרו, סטייל וזכרונות אהובים ומתוקים. לראשונה – מהדורה מוגבלת של מיץ פז וקריסטל בבקבוקי זכוכית ממש "כמו פעם" בטעמי תפוזים, ענבים וכמובן אורנג'דה.

Odeya beauty הוא מותג הטיפוח והקוסמטיקה, שהוקם על ידי הזמרת אודיה אזולאי סדרת מוצרי הטיפוח לשיער היא סדרה משקמת, ללא מלחים, מבוססת על  פורמולות מתקדמות, מועשרות בשמן קיק וחומצה היאלורונית, סדרת קרם הגוף מועשרת ברכיבי לחות והזנה המעניקים למגע עור קטיפתי, מועשרת בשמן קיק וחמאת שיאה, וסדרת ספריי הגוף בשלושה ריחות וייחודים המשאירים שובל הנשאר לאורך היום.המוצרים אינם מכילים פרבנים ולא נוסו ע״י בעלי חיים.

מותג הבישום קלווין קליין משיק בושם חדש Euphoria  או דה טואלט. הבושם הנשי החדש מרחיב בפעם נוספת את התשוקה והחופש המזוהים עם מותג Euphoria, ומעורר את העוצמה העדינה של נעורים וחושניות. הבושם המתוק ופירותי מציע פרשנות חדשה לאו דה פרפום המקורי תוך כדי הדגשת איכויות הליבה של קולקציית הבשמים.

קרליין גאה להציג: Brow Setting Gelג'ל עיצוב לגבות, מעצב ומקבע במרקם שקוף וקליל, המעניק אחיזה גמישה וטבעית בעזרת מברשת המספקת את הכמות המדויקת למריחה מבוקרת.

חברת האיפור PUPA MILANO  האיטלקית משיקה בימים אלה פודרה חדשה בעלת מרקם קליל במיוחד שכמעט ואינו מורגש PUPA WONDER ME POWDER – NO – POWDER:WONDER ME  היא פודרה קומפקטית ודחוסה לפנים המתקנת את גוון העור מבלי להשאיר זכר של אבקה על הפנים ומתאימה לכל סוגי העור, מצמצמת נקבוביות, פגמים ומעדנת את מרקם העור.

מותג אליזבת ארדן, גאה להציג את סדרת האנטי-אייג'ינג הטבעית הראשונה לטיפוח העור – White Tea Skin Solutions. סדרה חדשנית זו מוכיחה יעילות גבוהה, מכילה את נוגד החמצון העוצמתי מן הטבע, EGCG (תרכובת של פוליפינולים הפועלים כנוגדי חמצון רבי עוצמה המגנים על התא מפני רדיקלים חופשיים, דלקות ומזיקים חיצוניים), המצוי בתה לבן.מגוון תכשירים חיוניים ורבי עוצמה אלו, מחדירים לעור חיוניות צעירה, מסייעים  למצק את העור ומשיבים לו את עוצמת ההגנה הטבעית שלו.כל נוסחה מכילה EGCG, ומהונדסת ביולוגית על מנת להעניק עוצמה נוגדת חמצון גבוהה פי 3 המשפרת את ספיגת הקולגן הטבעי תוך 6 שעות בלבד.

מעבדות היקארי המובילה את הדור הבא של אנטי-אייג'ינג משיקה את EYE-TECH SET, מוצר זוכה הפרסים כולל את מולקולת הזהב מרכיב אנטי-אייג’ינג ייחודי, בוסטר של NAD, שנמצא כמאריך חיים.

מותג הטיפוח הבינלאומי GARNIER ממשיך לחדש בקטגוריית הסרומים ומשיק: סרום פחם, מטפל בפגמי העור וסימני פצעונים ומפחית עד 44% במראה פגמי עור. הסרום החדשני מסייע בטיפול במראה פגמי העור שנותרו לאחר הפצעונים, אדמומיות, וצמצום נקבוביות וראשים שחורים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר