אריה כהן
אריה כהן

טור דעה: אז אריה כהן אמר- למי אכפת?

חבר המועצה מטעם סיעת ש"ס, שוב החליט שהוא מפגין דעות חשוכות ומנותקות מהמציאות, אלא שהפעם גם חברי המועצה הביעו מחאה ויצא מהאולם כשהוא הפגין נבערות

פורסם בתאריך: 9.12.21 07:17

ביום רביעי התקיימה ישיבת מועצה בעיר, אריה כהן, חבר המועצה שמייצג את סיעת ש"ס החליט שהוא שוב מנסה לתפוס כותרות על גב הקהילה הגאה, אחרי שלפני חודשיים הוא ניסה להעביר הצעה לסדר בה דרש כי נציגי הקהילה לא יוכלו להיכנס לבתי הספר בעיר מחשש לפגיעה בנפשם הרכה של בני הנוער שנחשפים לצורות חיים אחרות וטען כי "לא אתן להפוך את העיר לסדום ועמורה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כהן, שמילא בעבר תפקיד במשנה לראש העיר ומחזיק תיק מורשת הודח מתפקידו לפני חודשים ספורים בגלל התבטאויות נגד הורים, ממשיך לזמר דברי בלע אלא שעכשיו אפשר לומר בקול גדול- למי אכפת מה הוא אומר?!

האיש, משתמש בבמה של המועצה על מנת להכפיש לטנף ולהוציא דברי בלע, רק שמסביבו אין אחד שיתייחס ישמע או יגיב, פשוט כי הוא לא מעניין.

למעשה אני באמת לא מבין איך נציג מפלגה שבראשה עומד עבריין מורשע שהואשם בפלילים בעבר ואפילו ישב בכלא על מעשיו בכלל מעז לדבר סרה על אחרים כשעל ראש המפלגה בוער הכובע, אבל כהן כמו כהן מרשה לעצמו, ועל התואר "רב" עליו הוא מגן בקנאות כטייטל לשמו הוא מסריח עם אמירות חשוכות ונבערות.

אבל שלא יהיה לכם ספק, חוץ מעוד כותרת שתביא צופים, במבחן האמיתי הוא מפסיד משום שכמו שראינו, חברי המועצה לא נשארו לשמוע את "דברי הטעם שלו" כי אין בהם טעם ומהצגה שניסתה להיות ראויה הוא נשאר בסוף עם בלי קהל. לבד בחושך עם עצמו.

ובנימה אישית, אריה, עוד מעט מצעד, נשמח לארח אותך על המשאית עם עשרות תלמידי ישיבה שנמצאים בארון ובגלל הנבערות שלך לא יוצאים ממנו, וכמו שאתה בטח יודע מהתורה הקדושה בה אתה משתמש ללא הרף כדי להצדיק טיעונים מגוכחים- "כל המציל נפש אחת.." בזמן שאתה רק הורס את אותן נפשות.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר