ועכשיו, בנינו, למה בעצם לא לנהל כמה מערכות יחסים במקביל?

תכירו את מילת הקסם: "למקבל" - שתהפוך אתכן לחזקות, ובעיקר כאלה שלא צריכות להיות תלויות במצבי הרוח של הצד השני

פורסם בתאריך: 21.2.20 09:01

"לנהל מערכת יחסים עם גבר אחד זה פאסה. עדיף 'למקבל' כמה מערכות יחסים. ככה כולם מפנקים, מחזרים, שולחים לי הודעות שמטיסות לי את האגו לשמיים, עד שהלב שלי ייתפס הלב עם האחד והיחיד. את לא מבינה שלהיות טוטאלית ולצאת עם גבר אחד זה הכי פאסה? תתעוררי. את רדומה". כך בישרה לי בעיניים נוצצות חברתי הוותיקה.

היא בת 32, נראית מצוין, מאוד חכמה, שעברה כמה מערכות יחסים, כיכבה בשוק הבשר שנקרא פנויים פנויות, ולאחרונה היא מרגישה שפיצחה את הסוד, שבמרכזו תיאוריה שלמה לפיה אי אפשר להסתפק רק בבחור אחד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


את התיאוריה היא הציגה בפניי במהלך אימון משותף בחדר כושר. לי בקושי היה אוויר, ולה היה להט: "את מבינה? ברגע שאנחנו יוצאות עם גבר אחד, אנחנו חלשות", היא הצהירה והסבירה: "אנחנו ממתינות להודעות, תלויות במצבי הרוח של הצד השני, נאלצות לשחק כל היום את המשחק, לשמור על ארשת שלא מסיגרה דבר מסערת הרגשות שלנו ומהעצבים שמשתלטים לנו על הגוף. זה קשה לשמור על פאסון, בזמן שאנחנו בודקות כל חמש דקות האם הוא סימס. אבל ברגע שיש ברקע שלושה מחזרים, כללי המשחק משתנים: אם אחד לא מראה קראש והתאהבות, יש עוד שניים ברזרבה והרי תמיד בסוף משלושה יוצא אחד".

ואכן, אחרי האימון המפרך, חשבתי על הדברים והם לא נשמעו לי לגמרי מופרכים. אולי זה לא כזה נורא למקבל מספר מערכות יחסים, הרי זה הופך אותנו קשות להשגה. אחרי הכל, הזמן מוגבל וצריך לחלק אותו בשווה בין כולם, אי אפשר לצאת עם אותו אחד מדי ערב, וכך המשחק הופך להרבה יותר קל כשאנחנו מחוזרות. אין כמו תמיד הקשה להשגה.

מצד שני, למה לשחק? הרי כל מה שאנחנו רוצות זה לקבל ברכת בוקר טוב בבוקר, מילה טובה בצהריים וחיזור בערב. אז למה בעצם הדברים הכי בסיסים, הפשוטים של החיים, הסתבכו יתר על המידה? איך הרצון להיות טוטאלית ואמיתית הפך לפאסה? למה צריך לשחר ולשחק?


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


את השאלות האלה הפנתי לדנה, והיא חרצה בתגובה: "את טובה מדי. את חייבת להיות ביצ'. לשחק את המשחק, מה אכפת לך לצאת עם כמה יחד? אף אחד לא צריך לדעת מהשני, תנסי, מקסימום תמשיכי הלאה".

אולי אני מיושנת, ואולי כבר הזדקנתי, אבל לצאת עם שלושה גברים יחד ובמקביל? נראה לי שגם לי יש גבול. וחוץ מזה, למי יש זמן לכמה מערכות יחסים בטח לא בזמן שאני שומעת, מנתחת ומתחבטת האם לאמץ את התיאוריות של החברות שלי.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. ישראלי

    המשחק המטומטם והמזויף, העמדת הפנים, מילות החיזור והחנופה הריקות והזמניות – הכל בדיוק אותו דבר, רק עם כמה זכרים במקביל. זה לא ישנה שום דבר. ואם את גם מתערבבת איתם פיזית…. יופי של הפצת מחלות. תמשיכו לחיות באשליות שיש פיתרון קסם למציאת קשר משמעותי.

  2. אשת העתיד

    ראשית שלושה זה כיף וארבעה זה יותר. למי שלא מגלה קריש מחפשים ומוצאים מחליף. ככה הם מעסיקים זה את זה ומשמיעים את הסיטואציה.
    אין חובה לחלק את הזמן שווה בשווה.
    בעצם הגבר צריך וזקוק לך יותר מה שאת אותו,
    אם בכלל.
    והיום, בעזרת המדע את האמת, לא צריכה גבר/ים בחיים. שלך.

  3. תושב

    למקבל זה מנילה נרדפת לעיסוק מקצוע העתיק ביותר אבל בסוג תמורה אחרת…

  4. חיל האויר

    תצאי עם כמה שיותר למה רק עם שלושה גברים במקביל?? את אישה דעתנית שגם נראית טוב ובגיל המתאים תצאי כל יום עם מישהו אחר..את פשוט תספקי לעצמך צרכים כאלה ובכמויות כאלה שפשוט בסוף תגיעי למסקנה שאין כמו לחיות עם בן אדם ראוי אחד ולא מעבר..את פשוט לא נמצאת שם עכשיו בהצלחה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר