יום האהבה ולנטיין דיי
צילום אילוסטרציה: Mikhail_Kayl / shutterstock.com

הצד שלי, הצד שלו: למה הוא החליט לבגוד באשתו?

אחרי שבתי לוין סיפרה מה היא באמת חושבת על בגידות, הגיע הגבר שביקש להסביר מה קרה לו במהלך חיי הנישואים שנשחקו

פורסם בתאריך: 10.1.20 10:01

"קראתי את הטור שלך ביום שישי האחרון ואני רוצה להיפגש ולספר לך איך זה להיות גבר נשוי עם מאהבת", כך פנה אליי גבר שקרא את הטור שפורסם בשבוע שעבר, ובו הסברתי למה קשה לי לשפוט נשים שבוחרות לנהל רומן עם גבר נשוי.

הפנייה הייתה מפתיעה. בין שלל הנאצות וכינוי הגנאי שקיבלתי, הוא פשוט ביקש להסביר מה גורם לגבר לעשות את הגרוע מכל: לבגוד בבת זוגו ובמשפחתו.

אחרי שהוא פנה אלי נשמתי נשימה עמוקה, הרגעתי את עצמי. נזכרתי במה שאני עברתי כשהייתי נשואה. נכון, עם הזמן הכאב שוכך, אבל התחושה הזאת, של עלבון לצד ניפוץ החלום של המשפחה המושלמת, עדיין מרימה ראש מפעם לפעם. הבעל שלי לשעבר קם ועזב את הבית לטובת אישה אחרת. בינתיים הצלחתי להבין מעט, אולי גם לשכוח, אבל לא לגמרי לסלוח.

חזרתי אל אותו קורא שפנה אליי וביקש להסביר. "בחיים לא חשבתי שאבגוד", הוא התחיל, "יש לי ארבעה ילדים גדולים, בית פרטי, משרה נחשקת ואישה טובה. אבל אז החלו המריבות, אולי כמו בכל בית, אבל זה היה מעייף. התחלנו לריב על כל דבר כמעט: מהקרש של האסלה ועד חינוך הילדים. דיברנו על קניות, על מי מוריד את הזבל, על הארנונה, וכבר בקושי נשארה בנינו אינטימיות. ואז פגשתי אותה".

"אותה" זו הצלע השלישית, גרושה ואם לילד שאותה פגש בזמן עבודה על פרויקט משותף. "אני בן 50 והיא צעירה ממני ב-10 שנים. לקראת סוף החודש הראשון לעבודה שלנו על הפרויקט המשותף כבר הפכנו לחברים טובים, שמדברים על הכל", הוא מספר, "ערב אחד, אחרי חודש של עבודה משותפת, הבאתי יין למשרד ושתינו כוס אחת יותר מידי והתנשקנו. אחרי יותר מ-20 שנה של נאמנות מוחלטת זה היה מרגש".

"לעבודה אתה לא מביא את המריבות של הבית, אלא את עצמך בשיא", הוא ממשיך, "אתה מתלבש יפה, צוחק וחי. שנה שלמה עם אותה האישה הרגשתי בחור בן 20, עם סקס מטורף. הרגשתי שאני חי ונושם מפגישה לפגישה. משם זה הפך לסרט אהבה. נפגשנו במלונות, בצימרים ובמסעדות, עשינו שחייה לילית בעירום. היא הטריפה אותי. שנה שלמה שהרגשתי שלמות, שגם הורגשה בבית. הייתי נינוח, הייתה לי סבלנות ופתאום גם הסקס עם אשתי השתפר. אבל אז היא לא רצתה יותר. ביום שהחלטתי שאני רוצה לפרק את הבית ולחיות איתה. היא גמרה הכל".

"את מבינה, בתי? אף אחד לא מחפש לבגוד, אבל החיים אפורים ומשעממים עם אותו בן או בת זוג במשך שנים. הניצוץ תמיד קיים וצריך רק שיגיע מישהו וידליק אותו".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. הנגעלת

    כתבה עלובה
    החיים אפורים…..
    משעמם לו בחיים אז הלך לבגוד?
    תירוץ אינפנטילי….
    נגעלת מאנשים כאלו

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר