קרב חתולים: למה אורח החיים הבריא של דודי טל מעצבן את בתי לוין?

הקולגות דודי טל ובתי לוין חושפים את הקשר החברי הבלתי מפרגן שלהם

פורסם בתאריך: 18.10.19 10:01

לקראת "אחרי החגים" הסכימו צמד הכתבים של "השקמה ראשון לציון", בתי לוין ודודי טל, לנסות ולהגיע לסוג של הסכמה או הפסקת אש סביב אורח החיים הבריא והשעות שכל אחד מהם מקדיש לכושר וספורט. זה לא היה פשוט, אבל אולי זה יספק קצת שקט במערכת.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בתי: "אם יש משהו שהוא בלתי נסבל בעיניי בחודשיים האחרונים הוא להיכנס לפייסבוק בבוקר ולראות את הקולגה שלי, הכתב דודי טל, בריצה בפארק הלאומי ברמת גן בשעה חמש בבוקר. בינינו, מי מתעורר בחמש בבוקר ויוצא לרוץ? רק פנסיונרים ודודי טל. אני לא קנאית, אבל לא יכולה להבין אותו, כאילו, בחייאת, תישן קצת. תן לציפורים לקום לפניך, תן לשמש לעלות, שב בבית תקרא עיתון, תתפלל 'מודה אני', מה הלחץ הנוראי הזה עם האובססיה לקום כל בוקר? והכי נורא זה התגובות לתמונות שהוא מעלה: 'אלוף', 'מספר 1', 'מודל לחיקוי'. די. זה בלתי נסבל".

"חוץ מזה, לאחרונה דודי השתכלל וחוץ מריצת בוקר הוא הוסיף מסלול אופניים ומשם לחדר כושר, לטענתו אחרי החגים זה יהפוך להיות סדר היום, כל יום. מה איתי? מה עם החמישה קילוגרמים העודפים שלי? אני מבטיחה לעצמי אחרי החגים, אבל לגמרי לא בטוחה".

דודי: "פעם, לפני שנים החלטתי שאני משנה את אורח החיים שלי מקצה לקצה. לפני כן הייתי רגיל לשבת עם קערת במבה מעורבת עם ביסלי ושאר חטיפים – היום הקערה התמלאה בסלט ירקות, גבינה לבנה דלת שומן וריצה לקינוח. ובתי? היא נשארה בשלה, עם העצלנות. היא מגיעה למכון כושר רק כדי להוציא משם תמונה, אחרי שהיא מכניסה הבטן פנימה, לפעמים עד כדי חנק, ויוצרת מיצג שווא". 

"אז נכון, אורח החיים החדש שלי מעצבן לא מעט אנשים שלא ששים לקום מהכורסה, אבל מצד שני אני מקבל לא מעט תגובות של אנשים שמספרים על השינוי שעשו כשראו אותי מתאמן בלי הפסקה. אז מה עכשיו? אחרי החגים כבר תכף כאן וזה כבר לא סלוגן מפואר שמאחוריו אין הרבה, אלא יותר בכיוון של דרך חיים. ובתי תמשיך להתמרמר, להלין על הקמטים, הבטן הרופסת והגיל שלה". 

בתי: "אכן, מילים מפוארות של דודי טל ונראה לי שהוא הפך את הספורט למשהו לא בריא בעיניי, אובססיבי וכפייתי. שנינו מעלים תמונות מחדר הכושר, הוא בכל יום ואני אחת לשבועיים, מה הנכון ומה הבריא? מה נבטיח לעצמנו אחרי החגים? אז אני מבטיחה להשתדל לרוץ לפחות שלוש פעמים בשבוע ולהתכווץ במידה אחת בקיץ 2020. ואתה דודי? מה אתה מבטיח לעצמך? להמשיך ולעצבן אותי עם התמונות בכל בוקר?".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן  והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר