צילום: By ESB Professional/shutterstock

סימני נשיכות ובכי: "הבן שלי עובר התעללות בגן"

לטענת האם לאחר שבנה, בן 4 בעל צרכים מיוחדים, עבר למסגרת חדשה התדרדר מצבו

פורסם בתאריך: 11.9.19 12:39

"אחרי שלושה ימים בגן החלטתי להוציא את הילד שלי כשהוא עם סימני נשיכות. הבן שלי לא יישאר בגן הזה", כך אומרת ל"השקמה ראשון לציון א'", אם לילד הלומד בגן לילדים בעלי צרכים מיוחדים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


נ', ילד בן ארבע שנים, הוא ילד עם צרכים מיוחדים הסובל מבעיות רפואיות שונות שבעטיין הוא נשלח לגן תואם בשנה שעברה. "נ' חווה שם שיפור משמעותי בתפקוד שלו" מספרת האם, "הוא התחיל לצעוד, הדיבור שלו התקדם והוא תמיד היה מאושר להגיע מדי בוקר לגן, הצוות החינוכי שם היה מעולה ועל פניו נראה שהכל בסדר". נ' מספרת את אשר קרה בהמשך "אלא שאז, במהלך חודש אוגוסט, התקשרו אלינו מהעירייה והודיעו לנו חגיגית שהחל משנת הלימודים הקרובה, נ' יעבור לגן ילדים אחר, שמסתבר כי זהו מעין מחסן שהוסב לגן".

אימו של נ' מספרת על תסכולה מהגן החדש: "זהו גן קטן ומאכלסים בו שמונה ילדים כאשר לכל אחד מהם יש את הבעיות שלו והבן שלי לא מתאים לשם, אבל כיוון שביקשו ממני הסכמתי להכניס אותו לגן ונתתי לזה צ'אנס", עוד סיפרה האם "אחרי שלושה ימים ראיתי שההתנהגות שלו משתנה לרעה ושהוא חוזר הביתה עם סימני נשיכה על הידיים. אני  הוצאתי אותו מהגן ומאז הוא איתי בבית. בכל בוקר כשאני רק פותחת את הדלת והוא חושב שהוא הולך לגן הוא מתחיל לבכות ולצווח, יש לו קשיי הסתגלות לגן, מציקים לו שם ואני לא מוכנה שהבן שלי יסבול ככה בשום פנים" היא מסבירה.

נכון לעתה הילד כבר שבוע בבית, האם אינה הולכת בשל כך לעבודה ולדבריה היא פנתה בשבוע האחרון לגורמים בעירייה אך קיבלה מהם תגובה צוננת. "דיברתי עם בכירה בעירייה שאמרה לי: 'עם כל הכבוד לך, אני לא ילדתי ילד עם צרכים מיוחדים' אני לא מבינה איך מערכת החינוך בראשון לציון שאמורה לדאוג לילדים בעיר אומרת דבר כזה להורה, המשפחה שלנו כולנו בסבל, אנחנו מרגישים שהשמיים סוגרים עלינו ואין לנו מה לעשות. למען השם יש פה ילד קטן שזקוק לכל עזרה אפשרית ודווקא ממי שאמור לעזור לו אנחנו נתקלים בדלתות סגורות".

מטעם עיריית ראשון לציון נמסר: "הילד שובץ לגן חינוך מיוחד, בהתאם להחלטת ועדת השמה. לנוכח בקשת ההורים להשיבו למסגרת קודמת בה טופל, יתקיימו השבוע דיונים מקצועיים והנושא ילובן מול ההורים עם צוותים מקצועיים, ולא בתקשורת".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר