בתי וחברות בחופשה ברודוס

ואז הבנתי: מה באמת רוצות חברות שיוצאות לחופשת קיץ

בתי לוין יצאה לחופשה בת חמישה ימים עם חברות לרודוס, וחזרה עם תובנות

פורסם בתאריך: 24.8.19 15:54

מה רוצות חמש נשים בנות ארבעים פלוס בחופשה בחו"ל? חוץ מלתפוס שיזוף ולהוציא לכולם את העיניים בארץ "שהנה טסנו ונפשנו" – אנחנו רוצות להרגיש אטרקטיביות, יפות, חתיכות עם מינימום שומן בגוף, אפס צלוליטיס ומקסימום תמונות של בטן שטוחה – זה מה שרוצות נשים אחרי גיל 40.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כמה שזה ישמע רדוד זו המציאות, אין פיוס עם הגיל. אין. אולי בגיל 60, אבל בטח לא בגיל 40. "צלמי אותי, יצא לא טוב, שנייה תני להכניס את הבטן, לא נושמת נו, יצא? יצאתי רזה?", זה בעצם סיכום החופשה.

אבל כדאי להתחיל מההתחלה: טסתי לרודוס לטיול של סוף הקיץ עם ארבע חברות, ומה צריך יותר ממוזיקה יוונית, חברות טובות, נופים כחולים, יאסו וגברים יפים?

כבר בתחילת החופשה שלנו בדרך במונית כשהיינו צריכות לשלם לנהג 50 שקלים כל אחת וזה נהפך לסלט שלם, הבנתי שהחופשה הולכת להיות מפוצצת באנרגיות של נשים שבעצם חזרו להיות נערות בחופשה הראשונה באילת ללא ההורים. "למי יש לפרוט? רגע נתת את שלי לנהג? אבל שילמתי, לא שילמתי, לקחת לי, תחזירי",  שם בדיוק הבנתי שהולך להיות קרנבל.

בתי וחברות בחופשה ברודוס

חמישה ימים של בטן-גב בים ובבריכה, טברנות, כפיים ויאסו. צחוק בכל מקום אפשרי, במיוחד בשני החדרים שישנו בהם חמש נשים, בערב לפני היציאה כולן מתקבצות יחד, מודדות שמלות, מתאפרות, מוזגות איזה משקה, מדליקות בוקסה עם שירים ביוונית ורק לרגע אחד כולנו בנות 17.

רגע לפני יציאה למסיבה, אחת מסדרת לשניה את השער, וכמה עוד נשאר לנו להראות ככה צעירות? כמה עוד יגידו לנו שאנחנו נראות בנות שלושים? כמה יעזור עוד הבוטוקס לפני שנהיה ממש גדולות? 

בחדר אני שואלת את הבנות תוך כדי פינישים אחרונים של איפור לפני היציאה: "הגיל הוא פקטור? ומתחיל דיון ענק, העולם שייך לצעירים? למבוגרים? כי אני הייתי נותנת הכל כדי להישאר ככה בגיל הזה, מינוס חמש קילו אבל לא נכנס לקטנות.

אז רגע לפני שאנחנו מזדקנות ומפסיקות לסובב ראשים, רגע לפני שזמרים יוונים מפסיקים להקדיש לנו שירים ולזרוק עלינו פרחים, רגע לפני שהמסך יורד, אני נהינת ומבינה שכל רגע הוא כאן ועכשיו. כמו שקרן פלס ורמי קלינשטיין שרים: "לחיות, בלי חרטות, ולנסות לפחות להיות מאושר עד כמה שאפשר, ולחיות את הזמן שנשאר לפני שהשער ננעל".

כל אותם חברים וחברות שתמיד אומרים לי "את לא מבינה שאת חיה בסרט?", אני רוצה להסביר ולומר, שכן אני מבינה, וזה סרט שכולם רוצים לצפות בו. יום אחד אהיה ממש גדולה ופחות זוהרת ומעניינת, אזכר בדיוק בזמן הזה, בתקופה הזאת, בחופשה המדהימה הזאת עם כל החברות שהשאירו את הילדים והבעלים בבית וחזרו להיות נערות. אסכם ואומר שמה שהיה ברודוס נשאר ברודוס, וגם בזיכרון שלנו לעוד שנים רבות.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. בן 40+

    בתי/היי היקרה שלום,

    אני בן 40 וקצת, שלושה ילדים, ואם הייתי שם ברודוס אתכם, הייתי עושה כל אבל על מאמץ לשכב אתכן, אתם חבורת פצצות. מי בכלל רוצה מישהי צעירה?? מת על נשים בנות 40+

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר