דייט במסעדה, אילוסטרציה (צילום:shutterstock)
דייט במסעדה, אילוסטרציה (צילום:shutterstock)

ביטלו לבתי דייט ראשון כי בחרה להיפגש במסעדת שף: "חשב שאני מנצלת אותו"

שיפודייה? בית הקפה? מסעדת שף? קבלו עצת זהב שתמנע מכם להסתבך כבר בדייט הראשון

פורסם בתאריך: 9.8.19 08:29

בתקופה האחרונה אני ממעטה לצאת, למי יש כוח לשבת ולשפוך בפעם המאה את החיים הפרטיים, לספר למה התגרשתי, במה אני עובדת ומה הסדרי הראיה עם הגרוש. זה מעייף אותי, אפילו יותר גרוע מלשבת בראיון עבודה, שם אני עוד יכולה להתאמץ כי תגיע משכורת בסוף החודש.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לא יצאתי לדייט רשמי, שלפניו שיחת טלפון וכבדות, כבר הרבה זמן.  "תהיי נורמלית בתי", אמרה לי החברה ששידכה בנינו. "תדברי בצורה נעימה ולא עוקצנית, הוא מהגברים האיכותיים, שווה ביותר", הוסיפה החברה. אז השתדלתי, באמת שהשתדלתי להישמע מעניינת ולא משועממת, על אף גילו הלא צעיר.

הבחור טען שהוא בן 50 אם כי להערכתי נושק ל-60, אך אחרי כל כך הרבה המלצות מחברה טובה, שטענה שכזה גבר בדיוק אני צריכה , הסכמתי לצאת איתו "טוב שקט אצא איתו", הודעתי לה. הדייט שלי התקשר בשיחת וואטסאפ מחו"ל וציין כי הוא איש עסקים, "ביזניס מן" לדבריו,  שנמצא שבוע מתוך כל חודש בחו"ל לרגל עסקיו. לאחר כמה ימים קיבלתי ממנו הודעה "היי, חזרתי מחו"ל שניפגש?". "בכיף", עניתי כמו ילדה טובה שהבטיחה לא להיות מתחכמת ומרגיזה.

"אז לאן את רוצה לצאת?", סימס לי הבחור.

כאן התחילה הדילמה, מדובר בגבר שנראה שנושק ל-60, לא האיש הכי מדליק בבר, אחד שהיה נשוי עד לפני חצי שנה במשך כמעט שלושה עשורים אז בטח לא נוריד צ'יסרים באיזה בר מקומי. הגיל והסטטוס החדש שלו, בשילוב הלוק וגם היותו איש עסקים כפי שהעיד על עצמו, גרמו לי להגיע להחלטה שפאב לא יתאים ובית קפה זה מקום שלא ביליתי בו מגיל 15. אז כך נפל הפור על מסעדה, ולא סתם מסעדה – מסעדת שף. לא שיפודיה שעוברים דרכה כשחוזרים מהים, או שנפגשים בה לצהריים עם חברה אלא מסעדה טובה, מה הסיפור?

באופן אישי הרגשתי בנוח עם הבחירה, אבל הוא כנראה פחות כי לאחר שסימס שסגר שני מקומות, חזר בהודעה נוספת עם תירוץ בו טען שלא יוכל להגיע ואם זה בסדר שנדחה לשבוע הבא. "אין בעיה", השבתי ושכחתי ממנו לגמרי עד שנפגשתי עם כמה חברות שאחת מהן הייתה השדכנית שלנו.

"את השתגעת?", שאלה אותי החברה. "באיזה עניין", השבתי בחוסר הבנה.  "את קובעת דייט למסעדה? למה הוא צריך לספוג את זה?",ואז שלחה לעברי מבט המום וכועס. החברות שלנו צידדו בה, וככה השאירו אותי פצועה בשטח, בעוד אני הרגשתי איך הדם מתחיל לעלות לי לראש.

"לאן רצית שאקח אותו? ומה הבעיה להעביר ערב במסעדה טובה, אנחנו לא ילדים, ואף אחד לא ביקש ממנו לשלם. זה לא שישבנו יחד והגיע חשבון של 500 שקלים והוא שילם אותו, נכון? אז איפה הבעיה לא הבנתי?", עניתי לחברתי בתקיפות.

בדרך חזרה הרהרתי לעצמי האם מיקום הדייט הראשון הוא אינדיקציה לרושם שמותירים אישה או גבר? אנחנו לא ילדים בני 18 ואני יצאתי מבולבלת, אם נקבע לים זה יראה זורם, בית קפה מזכיר את הגיל השלישי, מסעדה טובה אני אצא נצלנית, שיפודיה – עממית מידי. 

אסיים בעצה למין הגברי, כדי שלא נסתבך  בדייט הראשון וכדי שלא תקטלגו אותנו בתבניות של אישה נצלנית, חמדנית, סאחית וכיוצא בזאת, קחו אותנו אתם בלי שאלות של "מכירה מקום?". פשוט קחו, תסיעו, תיזמו ומשם השמים הם הגבול. לא באמת, משם אולי נגיע לדייט שני, בהצלחה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. נמאס מקמצנים

    זה נורא פשוט רוב הגברים הישראלים קמצנים נורא ומתחשבנים שזה דוחה. גבר אמיתי לא עושה חשבון למסעדה ומשלם. תמיד משלם !!!

  2. אנונימית

    בטלו לבתי דייט? האמא של הבת בת 100 אם הבחור בן 60. מה הקטע? זה לא חייל על מה את נדהמת? ניצלת מקמצן…מה יצא לך סקס? השארי לבד ואל תלפשי הרפתקאות.

  3. דס

    אני ממש מצדדת בשדכנית שלך !!!!דייט ראשון למה מסעדת השף?בשביל להכיר אפשר סתם ככה בית קפה נחמד בכייף

  4. שמפו

    שכחנו שאת מלכת אנגליה. לא פחות. איףףףף, עלה לה מזרקה מעל לראש. בזיון

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר