עם מצב חשבון הבנק שלי מה הסיכויים שאמצא אהבה?

בתי לוין מיואשת מהגברים התל אביבים אבל לפחות יודעת מה באמת נשים צריכות

פורסם בתאריך: 5.7.19 10:45

מה צריכה כל אשה, חוץ ממנוי לחדר כושר וכרטיס אשראי ללא הגבלה? חברה טובה או שתיים וחופשה כדי להטעין מצברים.

אין כמו אחוות חברות אמיתית של התנתקות לרגע מכל הבית ומרתון החיים בארץ כדי לצאת יחד לגיחה קצרה ואז לחזור לשגרה עם המון חמצן. זה מה שכל אשה צריכה, וזה גם מה שאני עשיתי השבוע.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ארזתי מעט בגדים (כי חברות ושופינג זה הולך יחד) וארזתי גם אותן יחד איתי לחופשה קצרה בתל אביב, רחוק מהבעלים (שלהן) ורחוק מכל מה ששייך למציאות. רחוק מהכלב שלי, שכל היום נובח ועושה את צרכיו בבית ומזכיר לי יום-יום כמה נכשלתי בחינוך שלו, רחוק מהמתבגרים שרוצים רק לאכול ולאכול וכסף, רחוק מהעבודה, והכי קרוב לים בתל אביב. כמה הניגודיות יכולה להיות לפעמים מושלמת.

במשך שלושה ימים הרגשנו שאנחנו השחקניות הראשיות בסדרה "סקס והעיר הגדולה", אני כמובן בתפקיד קרי בראדשו בעלת הטור (מילה לא רוצה לשמוע, גם לא גיחוך), ולגבי שירלי וסמדר זה כבר לא משנה כי התפקיד הראשי נתפס בדמותי.

שלוש נשים בגיל ה-40 שמרגישות לרגע נערות מתבגרות שהגיעו לחופשה לכבוש את תל אביב, אבל אז גיליתי שאת תל אביב כבר כבשו בני העדה האתיופית בחסימת כבישים. בכל זאת ניסינו לכבוש והתחלנו בקורקינט החשמלי, לא לפני שהתערבנו מי מתרסקת ראשונה.

מורידות אפליקציה, מכניסות כרטיס אשראי. "נו, לא מצליחה, תעזרו לי עם זה", אני אומרת. מה לי ולכל הטכנולוגיה הזאת ואיך זה שכל התיירות הצעירות ממני עשו את זה בחצי דקה ורק אנחנו מסתבכות בלסרוק קוד ולהכניס כרטיס אשראי. בסיום ההצלחה המסחררת שהגיעה לאחר חצי שעה עלינו על הקורקינט המיוחל, ואין ספק שההרגשה היתה כמו לעוף.

"איי, ריסקתי את הרגל", צעקה אחת מהם שנתקלה באבן, לשנייה עף הכובע ששמר על העור מפני הפיגמנטציה של גיל 40, ואני שוב הסתבכתי עם פתיחת הנעילה של הקורקינט אחרי הפסקה של קפה.

אבל לא הקורקינט הוא זה שישבור נשים בנות 40, גם לא האפליקציות והטכנולוגיה ששייכות יותר לצעירים שבינינו, אלא הגברים התל אביבים. אז מה באמת קורה בתל אביב? אומרים שהיא עיר ללא הפסקה, וגם שהעולם שייך לצעירים, אבל תכלס לא לצעירות התל אביביות שחצו את גיל 30.

ישבנו במועדון לוהט בתל אביב, בשולחן הצמוד אלינו ישבו עוד ארבע בחורות יפות בנות 30 וסרקו את המקום, והחלטנו להצטרף אליהן לשיחה שהתגלגלה. "תראו כמה בחורים יש כאן ואף אחד לא ניגש אלינו", אמרה הוורבלית שבחבורה, "מה אנחנו צריכות לעשות?".

"אהה, זה קל", עניתי, "תגידו שיש לאחת מכן יום הולדת, תתאמו פרטים לפני, ותזמינו לשבת איתכן את מי שאתן רוצות. תראו איך הוא יעוף עליכן".

הוורבלית שאלה אם אני יכולה להדגים להן רק בפעם הראשונה. "אנחנו מתביישות", היא מלמלה, מה שהביא אותנו, השלישייה הבוגרת, להראות לה איך העסק עובד. אחרי הכל, בשנות ה-90 מי יכול היה עלינו. היינו צוות מנצח.

חידשתי את האיפור במראה והתכוננתי. אחרי הכל, מה לי ולבושה.

אז כן, סיפרתי שיש לי יום הולדת, ובגלל זה השמלה הלבנה, אבל, איך לומר, למרות חוסר הבושה – המבחן לא עבר בהצלחה.

מה הסיפור של הגברים התל אביבים? יושבות להן עשרות בחורות בבר לוהט ואף אחד לא ניגש, שלא נדבר על להזמין משקה. נראה שהיוצרות התחלפו – האשה היא זו שצדה, ששולחת מסרים, והגבר יושב עייף (עייף כרווק, מה יהיה כפרה כשתהיה נשוי), במקסימום זורם עם השיחה, והדבר היחיד שמעניין אותו זה "מה את עושה בחיים".

אם אתן בעלות עסקים, גרות ברשפון או בצפון תל אביב, מיוחסות למשפחה עשירה – יש מצב טוב יותר שתכירו את שאהבה נפשכם. נשים עשירות, זה מה שהולך היום. ככה שאחרי ההבנה שנעלמו הגברים מתל אביב, גם אנחנו נעלמנו וחזרנו בטקסי למלון עם תובנות חדשות.

בסיום של חופשה עם אוויר צלול גורדון, שופינג, תובנות, ים, בריכה ובעיקר חברה טובה, הבנו שכל קולות הרקע בדמות בר לוהט, קורקינט והחוף בתל אביב, לא הם אלה שעשו את החופשה אלא הצוות המנצח שלנו, השלישייה הדבוקה הזאת שהולכת יחד שנים, בלי סודות ובלי פילטרים ועם הרבה חוויות שאנחנו ממשיכות לייצר יחד פעם אחר פעם.

מה צריכה כל אשה חוץ מכרטיס אשראי שכבר לא עובר בסיום חופשה? היא צריכה שעות בחדר כושר כדי להוריד את הקילוגרמים שנוספו וכבר להתחיל ולתכנן את החופשה הבאה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מדינה מקולקלת לנשים מקולקלת הכי בעולם וזה עובדה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר