צילום: Kalamurzing / shutterstock.com

למה לא הצלחתי לפרגן לחבר שזכה באהבה חדשה?

עד כמה אתם מפרגנים ומכל הלב כשלחברים הטובים שלכם קורה משהו טוב באמת? בתי לוין הצליחה פחות

פורסם בתאריך: 31.5.19 09:15

בניגוד למה שנהוג לחשוב, החברות האמיתית נמדדת דווקא כשלחברה או לחבר שלכם קורה משהו טוב באמת, כשמפלצת הקנאה מרימה את הראשה ונעמדת זקופת קומה מאחורי חיוכים ומחמאות קצת מזויפים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מכירים את האנשים האלה שמתאהבים כל פעם מחדש? את אלה שרק סיימו מערכת יחסים ויום אחרי השבר הגדול, ממש במקרה, כשיצאו לסיבוב עם הכלב, כשהם לובשים פיג'מה בליווי שיער מוזנח ומפוזר, פגשו את אהבת חייהם? את אלה שהתגרשו ואחרי שנה התחתנו שוב?
בחודש האחרון זה קרה לי עם החבר הכי טוב שלי. הוא בדיוק סיים מערכת יחסים של חמש שנים ושלושה חודשים, ודקה ורבע אחרי הפרידה הדרמטית הוא פגש את אהבת חייו החדשה.

הוא בן 45, גרוש בפעם השנייה, אב לילדים, שפשוט התאהב. שוב. ניסיתי להסביר לו שאולי זה יפגע בילדים. "הילדים התגברו", הוא חרץ, "מה כואב לך שאני מאוהב שוב?".
ובאמת מה אכפת לי שהוא מצא בפעם השלישית את אהבת חייו, לגמרי במקרה? למה זה מפריע לי שבמפגש חברים האחרון הם ישבו שלובי ידיים, התלחששו, התחבקו והתלטפו?
לחשתי לחברה שהייתה באותו המפגש: "זה נראה לך הגיוני שהוא שכח ככה מהאחרונה? הם היו חמש שנים יחד, מה נסגר?". היא הסתכלה עליי, קצת מסויגת: "הוא מאושר בתי, תלמדי לפרגן".

יכול להיות שאני קנאית, חשבתי לעצמי בנסיעה חזרה הביתה. ככול שהדרך חלפה, התחזקה בי המסקנה שאני פשוט מקנאה בחבר הכי טוב שלי, שמצליח לפתוח את הלב ולהתאהב, פעם אחרי פעם, לעומתי, שבקושי מחזיקה מעמד חודש במערכות יחסים.
נזכרתי בגרוש שלי, שהתחתן לפני כחודשיים בפעם השלישית, אחרי לא מעט קשרים רומנטיים שעיטרו את דף הפייסבוק שלו. בכל פעם שהוא העלה תמונה סיננתי קללה, ואחר כך שכנעתי את עצמי שזה לא אמין, שאי אפשר להתאהב באמת בתדירות ובעוצמה כזאת.

כן, אני מקנאה בהם. אחרי כל, מי לא רוצה לחוות פרפרים בבטן, אנרגיות מתפרצות וריגושים שלא נגמרים? מי לא רוצה להרגיש ילד בן 16, שחי בעולם שבו כלום לא חשוב חוץ מהניצוצות?

ואולי אני יכולה לפרגן לעצמי, לא על הקנאה, אלא על הכנות והאומץ להודות שכולנו בני אדם, אנושיים, שמקנאים לפעמים גם בחברים ובחברות הכי טובים שלנו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר