עיריית ראשון לציון

מתי ייסגר אזור הגן בעברית לתנועת כלי רכב כבדים?

בשורות לתושבים בסמוך לגן בעברית, בדיקת הרמזורים ברוטשילד והרצל והזנחה באזור התעשייה. גם השבוע אתם התלוננתם - אנחנו בדקנו

פורסם בתאריך: 27.12.18 11:29

מי דואג למתחם הרובע המוזנח?

באזור התעשייה הישן במזרח העיר חובה לטפל בגדר ההפרדה, בהחלפות המדרכות, תחנות אוטובוס ואבני הדשא ובכלל, כל האזור מאוד מוזנח.

תגובת העירייה: "כידוע, במתחם הרובע אין גדר הפרדה, תחנות אוטובוס ומדרכות. אם מדובר באזור אחר, ניתן לפנות למוקד העירוני עם מיקום נקודתי. בכל מקרה, בתוכנית האסטרטגיה לרובע יש התייחסות לרחובות שעוטפים את הרובע והטיפול הנדרש".

יותר ירוק ברמזור

במעברי חציה רבים נוצר מצב שכאשר חוצים, האור כבר מתחלף לאדום ובכך הולכי הרגל מסתכנים. מדובר בעיקר ברחובות רוטשילד והרצל ובצומת המפגש ביניהם.

תגובת העירייה: "מבדיקה שקיימנו, משך זמן האור הירוק להולכי רגל מספיק לחצייה. כמו כן, עם החלפת האור לאדום קיים זמן ארוך לתחילת תנועה כלי רכב. כך שהמעבר בטוח".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


 

משאיות, רעש ואשפה

אנו גרים ברחוב ההתיישבות צמוד לגן בעברית. משאיות, אוטובוסים ונגררים חונים באזור ומרעישים בשעות הבוקר המוקדמות וכל הסביבה מלאה באשפה. בנוסף, אין באזור שוליים ומעבר להולכי רגל וכל אחד חונה כרצונו. חובה להסדיר חנייה ולהגביל את כניסתם של הרכבים הכבדים.

תגובת העירייה: "בסיור שנערך עם מנכ"ל החברה לביטחון סוכם כי המקום יגודר ויותקן בו שער. כך, תמנע חניית משאיות וכלי רכב במקום, למעט בשבתות – לטובת באי גן בעברית. בסיום הגידור מינהל איכות הסביבה יפנה את כל הפסולת במקום".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר