shutterstock
shutterstock

אתם התלוננתם: למה אין מספרים על הבתים ומה יהיה עם העומסים ביציאה מהעיר?

האם לעירייה יש בשורה בכל הקשור לעומסים ביציאה לכביש 4? גם השבוע: אתם פניתם - אנחנו בדקנו

פורסם בתאריך: 24.11.18 17:26

יש בית – אין מספר

על בניינים רבים ברחבי העיר אין מספרי בית: או שהשלטים נעלמו, או שהם כבר לא קריאים או שבכלל לא הוצבו. לדעתי, חובה להתחיל לטפל בנושא זה ובפרט בשכונות הוותיקות יותר במזרח העיר.

תשובה: פרויקט הצבת מספרי בתים בוצע בכל רחבי העיר לפני כשלוש שנים. כעת, הטיפול הוא נקודתי במקומות בהם קיימים חוסרים. יש לפנות למוקד העירוני עם כתובת מלאה, לצורך המשך טיפול.

 

יותר ירוק ברמזור

ביציאה לכביש 4 צפון משכונות מערב העיר בשעות הבוקר ישנם עומסי התנועה בלתי נסבלים. אולי עד שיימצא פיתרון יצרתי, יורחבו זמני הרמזור הירוק על הגשר שמאלה וצפונה?

תשובה: שינוי בזמני הרמזור לא ישפר את זרימת התנועה שכן עומסי התנועה הם בכביש 4 ולא בעיר. במסגרת הסכם גג שהעירייה חתמה עם המדינה לפיתוח שכונות חדשות בנחלת ורמת אליהו, נכלל טיפול בהרחבת הגשר והרחבת כביש 4. העירייה סיימה תכנון הוספת הנתיב עד מחלף סיירים. התכנון הוגש לתיאומים ואישורים ולאחר מכן, יחל הביצוע. בנוסף, החלו עבודות לסלילת כביש חדש בנחלת יהודה שיחבר בין שדרות היובל לדרך המכבים. בשלב הבא, הכביש יתפצל ויתחבר למחלף סיירים חדש שעיריות חולון וראשון לציון כבר השלימו את תכנונו.

 

נא לרבד את הכביש

אני גר בגני ראשון משנת 76'. במשך השנים הפכה שכונתנו השקטה לעורק תנועה ראשי בכל שעות היום והלילה, במיוחד מאז החיבור לכביש רמלה. באחרונה נעשו עבודות צנרת, ביוב, הטמנת קווי חשמל ועוד, הכבישים נפתחו וכוסו פעמים רבות והנסיעה בהם היא כמו שייט בים סוער. אבקש טיפול מיידי בכבישים אלה.

תשובה: חברת חשמל מסיימת בימים אלה את העבודה במקום, שכללה הטמנת קו מתח גבוה. מיד לאחר מכן, הם יסללו את הכביש. העירייה קיבלה התחייבות מחברת החשמל שהכביש ייסלל עד סוף 2018.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר