הבשורה על פי דלית לוי: הדרך המדויקת לעיצוב הגבה

המומחית בכל נושא עיצוב הגבות והאיפור הקבוע, שמטפלת באלפי לקוחות ומלמדת את הדור הבא בתחום, מסבירה למה לא כל אחת שמחזיקה פינצטה מכירה את התורה כולה

פורסם בתאריך: 8.8.18 14:39

הגבות, מלבד תפקידן בהגנה על העיניים, משמשות להבעת רגשות, תקשורת בלתי מילולית ובכלל עיצוב הפנים. לאורך השנים האופנות בכל הקשור לעיצוב גבות השתנו מקצה לקצה: גבות עבות, דקיקות, מחוקות, קצרות, מקושתות וישרות – כל פעם טרנד אחר, בדיוק כמו איפור ועיצוב שיער. על הטרנדים ניתן להתווכח, אבל  על העובדה כי גבות מעוצבות משדרגות את מראה הפנים ויוצרות הרמוניה, יופי ופרופורציה – לא ניתן לערער. זאת, כאשר הדבר החשוב ביותר בעיצוב הגבות מחויב להיות על פי מבנה הפנים.

דלית לוי, אשפית בעיצוב ושיקום הגבות, אחראית לגבות המעוצבות של אלפי נשים שמגיעות למכון היופי שלה בחולון. לוי, שנמצאת בתחום מגיל 18, מספרת: "מאז ומתמיד הייתי מטפלת בחברותיי, ולפני כל בילוי משותף היינו כולנו מתכנסות אצלי בבית ואני הייתי אחראית על האיפור ועיצוב הגבות. כבר אז, בגיל 18, ידעתי שזהו תחום שבו אני רוצה להתמקצע. סבתי דורה, עליה השלום, הייתה כוהנת היופי הגדולה בתל אביב וכמעט כל כלה עברה תחת ידיה. היא זו שהנחילה לי את האהבה הגדולה לתחום. היום, אחרי שנים של לימודים והשתלמויות בארץ ובעיקר בחו"ל, הפכתי בעלת מקצוע בתחום".

על הטרנדים בעיצוב הגבות אומרת דלית לוי כי: "בשנים האחרונות אנחנו רואים מגמה בה כולן הולכות מאוד טבעי ועם גבה מאוד עבה. היום הנשים מבינות שבמקרים  מסוימים גבה עבה, בסוגי פנים שונות, יכול לעשות נזק ולכן יש להתאים את עובי וצורת הגבה למבנה ורק לאחר מכן להתחשב בטרנד".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


דלית לוי היא בעלת מקצוע מומחית בתחומה. היא מורה לעיצוב ושיקום הגבות, איפור קבוע
ו-Microblading (גבות בשיטת השערה). מלבד עיצוב גבות וטיפול באלפי לקוחות, היא גם עוסקת בהוראה ויש לה אלפי תלמידים שמגיעים מכל רחבי הארץ כדי ללמוד מהמומחית. "היום אחרי שנים בהן לימדתי בבתי ספר וברשתות הכי גדולות בארץ, חזרתי לשורשים – לעיר שלי חולון, ופתחתי קליניקה קסומה באווירת בוטיק בה אני גם מקבלת לקוחות וגם מלמדת בצורה פרטנית בקבוצות קטנות של עד ארבע נשים. אני מחוברת לרשת NPA העולמית, שמשתמשת בשיטות טכניקה וטכנולוגיה מהמקצועיים והמובילים בעולם ואני משתמשת בחומרים ברמה הגבוהה בעולם. אני שמחה להיות חלק מעולם היופי המשפיע על כל כך הרבה נשים הזה ולהעביר את הידע המקצועי לתלמידות שלי, ואני כמובן שמחה לחולל שינוי בתחום האיפור הקבוע ולעזור ולתקן את הרושם הרע שדבק לתחום עקב מורטות חסרות ניסיון וידע מקצועי".  עוד אומרת דלית כי: "הייחוד שלי הוא בעיצוב ובשיקום. אני יכולה לדעת מראש מה יקרה עם הגבה כמה צעדים קדימה ויכולה להחליט אם ניתן לעבות אותה ולהחזיר אותה לצורה טבעית. ואם לא, מפאת שנים של מריטה אגרסיבית וגיל, ישנן שיטות טיפול כמו ה- Microblading והצללות רכות באיפור קבוע בשיטות מתוחכמות ומתקדמות שיוצרות אפקט משלים לגבה, למראה מוקפד ומרשים".

על שיטת המריטה בחוט דלית אומרת ש: "שיטת המריטה באמצעות חוט מדויקת יותר. החוט תולש את השערה מהשורש, במידה והעבודה נעשית נכון. המריטה בשיטה זו נשמרת לאורך זמן ונותנת ללקוחה  שלשה עד ארבעה שבועות של גבה מעוצבת ונקייה".

במכון בחולון מעניקה לוי גם טיפולי פדיקור, מניקור, מכונת שיזוף, הרמת ריסים בשיטת YumiLashes, איפור מקצועי ב-Air Brush, ואפילו איפור קבוע בשיטות המתקדמות בעולם. "הלקוחות שלי מעריכות מקצועיות וניסיון רב שנים בתחום. אני מאמינה בתחום הטיפוח והיופי כמשנה חיים לחלק גדול מהנשים ולכן אני נלחמת בכל כוחי בכל המישורים ובכל הקלישאות ויודעת שנשים הן חזקות, מעל הטבע וביכולתן לעשות הכול", אומרת לוי.

 

דלית לוי, יפה ירקוני 10 חולון

039588377,

0542862445
https://www.facebook.com/LeviDalit

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר