מועדון "גולדה" אקים ראשון לציון מנציח את זכרו של עמיחי כרמלי ז"ל

קבוצת אנשי עסקים תרמה כספים לטובת הקמת סככה שתאפשר לחניכי אקים להנות מפעילות בחצר המועדון

פורסם בתאריך: 5.12.22 10:57

בחמישי האחרון התקיים במועדון החברתי "גולדה" אקים ראשון לציון טקס הנצחה וחניכת סככה חדשה לזכרו של עמיחי כרמלי ז"ל, מתנדב ותיק באגף התנועה של המשטרה, תושב ראשון לציון שנפל במהלך שירותו לפני כחצי שנה וכמובן הכרת תודה למשפחתו. את הסככה תרמה קבוצה של אנשי עסקים ביניהם קובי מזרחי שמלווה ומאמץ את "מועדון גולדה" בשנה האחרונה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ההחלטה שעומדת מאחורי בנייתה של הסככה הינה שבמועדון גולדה קיים אזור שאינו מוצל ולכן אינו מנוצל, וסככה זו תאפשר לחניכי אקים ובני משפחותיהם להנות מפעילות משותפת. ובאופן סמלי הסככה תשמש לא רק כאנדרטה אלא תעניק להם "הגנה" בזהה לפעילות ההגנה אותה העניק עמיחי כרמלי ז"ל לאזרחים, ואין יותר ממטרה זו להקדיש את הפרגולה לגיבור ולסמל התנדבות. באירוע נכחו משפחתו של השוטר, אנשי העסקים שתרמו, נציגות של המשטרה מהיחידה של עמיחי וכמובן חניכי וחברי הנהלת אקים ראשון לציון.

לדברי אביב בסלר מנהל מועדון "גולדה"; "כולנו מאוד מתרגשים והכבוד והזכות לקחת חלק מדבר כל כך גדול הוא כולו שלנו!
שילוב ועזרה לקהילה , מודעות ,ופרויקטים משותפים – כאשר החברים במועדון גולדה מעורבים ולוקחים חלק פעיל- מחמם את הלב ונותן לנו מוטביציה להמשיך לעשות דברים גדולים למען הקהילה. אנו מחבקים את משפחת כרמלי ומודים לתורמים על הפרויקט הנפלא הזה.

"לדברי צדוק לוי יו"ר אקים ראשון לציון: "הסככה הזו שהוקמה כאן, במעודון גולדה של אקים ראשון לציון לזכרו של עמיחי כרמלי ז"ל, שסימל יותר מהכל את רוח ההתנדבות, איש משטרה למופת, מצטין שנפל במילוי תפקידו לפני כחצי שנה.הנהלת אקים ,משפחות אקים, מתנדבי אקים וחברי מועדון בינהולו של אביב בסלר אורית שמעוני , מוקירים ומשתתפים בצער המשפחה ומאחלים להם שלא ידעו עוד צער" .

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר