מוסכניקים
אילוסטרציה: שאטרסטוק

העירייה רוצה לשלב מטופלי אגף הרווחה, בעלי העסקים חושדים

העירייה הוציאה "קול קורא" לבעלי עסקים מקומיים לשלב עובדים מטופלי רווחה. בעלי העסקים טוענים, " יוזמה מבורכת שצריכה לבוא עם סדנאות והסברים"

פורסם בתאריך: 4.3.18 12:06

עיריית ראשון לציון צפויה לפרסם בקרוב "קול קורא" עבור עסקים המעוניינים בקבלת תו חברתי למעסיקים ידידים בעיר. התנאים לקבלת התו החברתי העסקת מטופלי אגף רווחה בעירייה, כמו אימהות חד הוריות, מכורים לסמים "שהתנקו", הורים עם צרכים מיוחדים אשר רוצים לשקם את חייהם ועוד. עוד מציינים בעירייה כי התו יינתן לבעל עסק שיעסיק עובדים מטופלי הרווחה אשר יתאימו לסוג העסק שלו וזאת בתנאי שגם יבטיחו לו זכויות עובד וכן יעסיקו אותו לפרק זמן מינימלי כזה או אחר שייקבע מראש. 

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

במסלול מקביל, מציעה עיריית ראשון לציון לבעלי העסקים להתנדב ולתרום לקהילה על ידי תרומת ימי עבודה של העובדים מעת לעת בתדירות שמתאימה להם, סביב חגי ישראל או פעם בחודש, בקיום פעילות התנדבותית כזאת או אחרת עם ניצולי שואה, ילדים עם צרכים מיוחדים ועוד וגם אז יזכה את העסק  בתו חברתי.

בעירייה מציינים כי התו החברתי למעסיקים ידידים נועד להדגיש את העובדה שהעסקים, בנוסף להצלחתם העסקית, גם מציבים יעדים חברתיים ובכך תורמים לקהילה בראשון לציון. עוד מציינים בעירייה כי בעלי עסקים שישתפו פעולה עם העירייה בנושא הזה ייהנו מחשיפה לקהל רחב של עובדים פוטנציאליים ויעבדו גם מול גורמים שונים בעירייה לטובת מציאת עובדים מתאימים עבורם. מוטי עג'מי, מ"מ ראש העיר הוסיף, "זוהי הזדמנות טובה עבור מעסיקים שמעוניינים לקחת חלק בשינוי חברתי ולהשפיע על המתרחש בעיר בצורה פעילה. אנו בעיריית ראשון לציון מבקשים לראות את העסקים תורמים לעיר ומתחברים לקהילה בעיר".

 

יוסי אלקובי, נשיא התאחדות המלאכה והתעשייה ובעל נגריה מראשון לציון ציין, "מדובר ביוזמה מבורכת אך היא כרוכה בהרבה עשייה. חלק מבעלי העסקים יפחדו להעסיק עובד עם עבר בעייתי כזה או אחר.  העירייה צריכה לספק הסברה מיוחדת בנושא, כדי שבעלי עסקים לא יקבלו רגליים קרות. באופן כללי, הקריאה הזאת נפלאה אבל היא צריכה להיות מלווה בהרבה עשייה, הסברים וסדנאות לבעלי העסקים, שידעו איך לטפל במטופלי הרווחה ולחבק אותם, כי אחרת נקבל הרבה חשדנות והססנות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר