היה בנק ואיננו עוד. הסניף שעבר משיכון המזרח

שיכון המזרח נגד בנק הפועלים: אנחנו נצא להפגין מול ביתו של מנכ"ל הבנק

עזיבת סניף בנק הפועלים את שיכון המזרח מסרבת להרגע, התושבים מאיימים להפגין מול ביתו של מנכ"ל הבנק

פורסם בתאריך: 27.2.18 17:42

חבר מועצת העיר איציק אבשלומוב פנה למנכ"ל בנק הפועלים אריק פינטו ולמפקחת על הבנקים חדווה בר בדרישה להחזיר את סניף בנק הפועלים לקניון מגדלי העיר בשיכון המזרח. נציגי ועד הפעולה למען שיכון המזרח אומרים מראש כי אם הדבר לא יעזור יפגינו גם מול ביתו של פינטו.

"בעקבות הפנייה הראשונה שלנו למהנדס העיר גילינו שבניין מגדלי העיר לא מוגדר כבניין מסוכן למרות תגובת הבנק ל"השקמה ראשון לציון", אז אנחנו תמהים על כך שהוא בחר דווקא לנטוש את קניון מגדלי העיר  במקום לקחת מנהיגות ולהראות שאפשר לעשות דברים למען הקהילה, במיוחד שזה בנק הפועלים שאמור לעזור לאנשים בכל השכבות." כך אומר חבר המועצה איציק אבשלומוב ומוסיף, "אני בטוח שהשטח החדש בקניון ראשונים אינו כרוך בהוצאה קטנה יותר. ועד הפעולה של שיכון המזרח דורש להחזיר את פעילות הסניף גם אם זה יהיה רק בחלקו וזה בשם כל אותם אנשים שסובלים ביום יום להגיע עד לסניף החדש. אני שמח גם שחבר הכנסת איתן כבל חושב כמונו והפנה את הבקשה שלנו אל המפקחת על הבנקים מטעמו."

"אנחנו שלחנו מכתב למנכ"ל בנק הפועלים ואמרנו שאם נקבל התנגדויות אנחנו נפעל בהתאם, לא מעניין אותנו פוליטיקה וכל הדברים האלה, אותנו מעניינת השכונה. יש לנו נהירה גדולה של צעירים שמתחילים להיכנס לשיכון המזרח בדיור של זוגות צעירים שזכו במחיר למשתכן,גם  הם יקבלו שירותים בשכונה. אנחנו מתכננים להפגין מול ביתו של מנכ"ל הבנק שמתגורר בראשון לציון, במידה ולא נקבל תשובות".

 

תגובת בנק הפועלים תובא לכשתתקבל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר