כיף לראות נערות מתנדבות

חורף חם: נערות תפרו כובעים וצעיפים בהתנדבות לקשישים תושבי העיר

14 נערות  לקחו את האהבה שלהם לאופנה צעד אחד קדימה, ותפרו 120 צעיפים וכובעים למועדון הגמלאים. "ההתנדבות בשבילנו היא דרך חיים, בה אתה נותן לאדם אחר מעצמך ללא  שום תמורה" הן מספרות

פורסם בתאריך: 22.2.18 10:22

אומרים על בני הנוער שהם שקועים לרוב בעצמם ומחוברים במשך רוב שעות היום לסמרטפון במקום להרים את הראש, אך 14 בנות, ממרכז הנוער בשכונת כרמים(אגף נוער וצעירים במנהל קהילה) שלוקחות חלק בקבוצת נוע"מ (נוער מתנדב) ועוסקות בעיצוב אופנה – הוכיח, כי בשבילן עשיית הטוב בעבור הקהילה היא בראש ובראשונה דרך חיים. לאחר שתפרו לפני חודשים אחדים עשרות שמיכות לפגייה במרכז הרפואי אסף הרופא, עמלו בחודש וחצי האחרון בנות הנוער על הכנת 120 צעיפים וכובעי צמר ייחודיים בעבור מועדון גמלאים בשכונת קריית גנים, וזאת לכבוד יום המשפחה שאירע בשבוע האחרון.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

"ההתנדבות בשבילנו היא דרך חיים, בה אתה נותן לאדם אחר מעצמך ללא  שום תמורה", סיפרה עמית אברהם, מקבוצת המתנדבות, והוסיפה: "כשזה נוגע לקהילת הקשישים החשיבות היא עצומה יותר, יש קשישים חסרי משפחה, כאלו שמחכים שיבואו ויעניקו להם תשומת לב וכאשר הם רואים אדם שבא במיוחד בשבילם זה נותן להם המון שמחה ואושר שאפשר לראות בעיניהם". במהלך המפגש  החיוך לא ירד מפניהם של הקשישים לרגע, והריקודים המשותפים לא איחרו להגיע וזאת עוד לפני הענקת הצעיפים והכובעים לבאי המקום.

שי כהן, מנהל התנדבות נוער רשותי, ציין, "תכנית נוע"מ (נוער מתנדב) פועל החל מכיתות ח' עוד לפני שבני הנוער מגיעים לתיכון ולוקחים חלק במעורבות החברתית. זאת בשביל שהם יכירו מוקדם את ערך ההתנדבות", והוסיף, "לראות בני נוער שיוצאים מאזור הנוחות שלהם ויוצאים להתנדב זה משהו שלא רואים כל יום".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר