היה בנק ואיננו עוד. הסניף שעבר משיכון המזרח

מלחמת גרסאות: מדוע עבר סניף בנק הפועלים משכונת שיכון המזרח?

בנק הפועלים טען כי העתקת סניפו ממגדלי העיר בשכונה לקניון עזריאלי ראשונים הייתה בהתאם להמלצת מהנדס העירייה, אך חבר מועצת העיר איציק אבשלומוב טוען כי ''מהנדס העירייה טוען כי זה לא נכון"

פורסם בתאריך: 21.2.18 15:54

סוגיית עזיבת בנק הפועלים את סניף שיכון המזרח והעתקתה לקניון עזריאלי ראשונים ממשיכה להכות גלים, יום אחד לאחר ההפגנה מול קניון מגדלי העיר בשיכון המזרח אומר חבר המועצה איציק אבשלומוב כי מהנדס העיר טוען כי טענות הבנק אשר הועלו בעבר בכתבה "בהשקמה" כי מהנדס העיר המליץ להן להעתיק את סניף הבנק לעזריאלי ראשונים, אינן נכונות.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

חבר המועצה איציק אבשלומוב טוען ,"שוחחתי עם תושבי שיכון המזרח והם אמרו לי שסניף הבנק עזב את קניון מגדלי העיר. כששאלתי למה סניף הבנק עזב את אזור השיכון אז ענת פנסו נפגי שלחה לי כתבה מ" ראשון לציון" ששם נכתב כי גורמים בבנק הפועלים טענו שגורמים בעיריית ראשון לציון טענו שזה מבנה מסוכן. הוצאתי הודעה למהנדס העיר ושאלתי אותו אם הדבר נכון והוא ענה לי בתגובה שהדבר לא נכון. זה נכון שהמקום לא נראה אנושי אבל בין זה לבין כך שמישהו יכתוב שהמבנה מסוכן זה משהו אחר.

מבנק הפועלים נמסר בתגובה: כפי שנכתב בעבר – בנק הפועלים ביצע את המעבר של סניף " ראשונים" למשכנו החדש בתאום מלא ומתוך הבנת האילוצים של מהנדס עריית ראשון לציון לסיכונים החמורים הקיימים במתחם הקניון. פעילות זו תואמה מול קיריל קוזיול מהנדס עירית ראשל"צ ואנשיו מגובה בחלופת מיילים לאורך כל שנת 2017 וכן במפגשים שבוצעו במשרדו ובראשותו ובהם הוחלט במשותף על העתקת הסניף. מעבר לכך בנק הפועלים השאיר בנקט בשכונה לרווחת התושבים ולפעילותם השוטפת. הסניף במיקומו החדש נותן מענה איכותי יותר, חדשני יותר, שירותי יותר וגם בטוח יותר לציבור הלקוחות.

מעיריית ראשון לציון נמסר בקצרה: מהנדס העיר לא קבע כי מדובר במבנה מסוכן.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר