רותם אבורצקי משה קראדי
פנה גם למפכ"ל לשעבר, קראדי (צילום: יח"צ, ויקיפדיה)

אבורצקי בונה נבחרת: האם המפכ"ל לשעבר קראדי יצטרף לריצה לראשות העיר?

חשיפת "השקמה ראשון לציון": רותם אבורצקי בונה נבחרת כדי לכבוש את כיסא ראש העיר ופנה כבר אל מספר פעילים מקומיים וגם אל מפכ"ל המשטרה לשעבר

פורסם בתאריך: 13.2.18 13:14

רותם אבורצקי ממשיך להסתער אל עבר כיסא ראש העיר ומתחיל לבנות לעצמו נבחרת, מתוך מטרה ברורה להגיע אל הבחירות המקומיות בעמדת כח מירבית, כשעל הפרק מספר שמות מעניינים. 

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

כפי שנחשף ב"השקמה ראשון לציון" אמר אברוצקי אמש, "לאחר מחשבה רבה ומתוך אהבה ודאגה לעתיד העיר האהובה בה נולדתי וגדלתי, החלטתי להתמודד על ראשות העיר ראשון לציון ובקרוב אחשוף את הנבחרת שעומדת לצידי", ונראה כי אברוצקי פועל זמן מה מאחורי הקלעים לגיבוש נבחרת לקראת הבחירות, כשבחודשים האחרונים הוא נפגש עם שלמה שגב, איש מפלגת העבודה וסגנו של מאיר ניצן ראש העיר בעבר והציע לו לחבור אליו. שגב שימש בעברו גם כראש המטה של צור בבחירות לפני כשמונה שנים, אולם מאז שורר נתק בין השניים. עוד פגישות שנעשו היו עם המפכ"ל לשעבר משה קראדי תושב ראשון לציון גם הוא, כשלפני כשש שנים שמועות טענו שוב ושוב שהוא עומד לרוץ בעצמו לראשות העיר, אך קראדי הכחיש זאת מכל וכל. פגישות נוספות נערכו עם אייל לידור פעיל ציבור מקומי ובנו של מנכ"ל העיריה לשעבר, גדי לידור ז"ל, שמתנגד נחרצות לצור ומפגין נגדו שוב ושוב.

 

 

על פי מקורות, בית העם בעיר שוריין כבר לצורך ההכרזה הרשמית בחודש מרץ, אז אבורצקי יציג את שמה של המפלגה – "התקווה" ותבוא גם ההכרזה הרשמית על מועמדותו.

בראיון לוואלה אמר אמש אבורצקי, "אני מביא סדר יום אחר שבליבו רפורמה במערכת החינוך, פתרונות תחבורה, בדגש על תחבורה ציבורית ויעילה והכי חשוב, תכנון עירוני סביבתי ומודרני".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר