העיתונאי רותם אבורצקי ירוץ לראשות העיר ראשון לציון צילום י"חצ
העיתונאי רותם אבורצקי ירוץ לראשות העיר ראשון לציון צילום י"חצ

המתמודד המפתיע: העיתונאי רותם אברוצקי ירוץ לראשות העיר

איש הערוץ הראשון לשעבר ויליד העיר רותם אבורצקי, החליט כי בשלה השעה לרוץ לראשות עיריית ראשון לציון. אבורצקי שימש כשנים רבות כתב המגזין "יומן" ויו"ר אגודת העיתונאים

פורסם בתאריך: 12.2.18 12:55

רק לפני פחות משבועיים חזר דב צור ללשכת ראש העיר, זאת לאחר צו ההרחקה נגדו בפרשת השוחד בעיריית ראשון לציון והודיע כי הוא יתמודד בבחירות הבאות וגם יזכה. ההכרזה כנראה עוררה את המרוץ לראשות העיר, כי מתמודדים חדשים לוטשים עיניים אל התפקיד, בהם גם שם מפתיע במיוחד.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

המתמודד הטרי במירוץ הוא העיתונאי רותם אברוצקי, בן 46, יליד העיר, ששימש כשנים רבות כעיתונאי בערוץ הראשון. אחיו של אבורצקי הוא אלוף פיקוד הדרום לשעבר דורון אלמוג, שגם לגביו היו שמועות על ריצה לראשות העיר, אך לבסוף אברוצקי הוא זה שיתמודד.

אברוצקי הגיב ל"השקמה ראשון לציון" ואמר, "לאחר מחשבה רבה ומתוך אהבה ודאגה לעתיד העיר האהובה בה נולדתי וגדלתי, החלטתי להתמודד על ראשות העיר ראשון לציון ובקרוב אחשוף את הנבחרת שעומדת לצידי".

אברוצקי החל את דרכו בעולם התקשורת ב-1998 כשהצטרף לערוץ הראשון, ב-2002 החל להיות כתב במגזין "יומן" וב-2012 נבחר ליו"ר אגודת העיתונאים בתל אביב.

בשנת 2013 אברוצקי עלה לכותרות בהקשרים אחרים, לאחר שהתלונן נגד משה נסטלבאום על הטרדה מינית מילולית, בעת שהאחרון שימשו בתפקידו כמנהל חטיבת החדשות של ערוץ 1. נסטלבאום הודה בהמשך באמירות מבזות ובלתי הולמות כלפי עובדים. אברוצקי לא השתלב בתאגיד השידור הציבורי "כאן" ונאלץ להיפרד מהמסך עם סגירת רשות השידור.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר