סופות ברקים מזג אוויר סוער
צילום: שי אגם

צפו בתמונות מדהימות מהסערה שפקדה את ראשון לציון בסופ"ש

בסוף השבוע האחרון גשמים חזקים ירדו בכל המדינה ועימם הגיעו הצפות ברחבי הארץ - עבור שי אגם מראשון לציון, זו הייתה הזדמנות מצוינת לתעד רגעים מרהיבים במיוחד. כך זה נראה

פורסם בתאריך: 28.1.18 12:32

ההצפות שפקדו את אזור התעשייה החדש בראשון לציון בסוף השבוע האחרון בשל הגשמים המתמשכים, וגרמו לעובדים במתחם "לתפוס טרמפ" למקום עבודתם עם מלגזה ולתושבים רבים לנהל שיח שנע בין צחוק על המצב לעצבים שלא היה ניתן להתעלם מהם ברחבי הרשת – הפכו לשיחת השבת. אך מלבד אלו נשלחו אלינו תמונות מתושב העיר, שי אגם (27) חובב מושבע של מזג האוויר שיודע לתעד את עונות השנה בצורה מעט שונה מכולם, והפעם הוא בחר לנצל את הימים בעלי הטמפרטורות הנמוכות בצורה יצירתית של הנצחתם באמצעות מצלמה.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

 

את התמונות הוא צילם במהלך ערב שישי, מביתו שבמערב ראשון לציון, ובניגוד לאנשים שטוענים כי הם לא נמנים עם אוהבי תקופת החורף או לחלופין מתלהבים מהקור שפוקד את ביתם, אגם פשוט מחליט פעם אחר פעם להעביר את התחושה רק באמצעות התמונות. הפעם אלו היו הברקים שהוא תפס בקליק על המצלמה, אלו שמעבירים אלף מילים בין רגע.

סערות כאלו גורמות לשי אגם לצאת ולצלם (צילום: שי אגם)

"כשהייתי בן 12 היה אירוע ברד שנמשך שעתיים" הוא מספר, "כל ראשון לציון הייתה לבנה במשך 24 שעות וכל התריסים בעיר נהרסו"  ומוסיף, "מאז אותו יום התחלתי להתעניין במזג האוויר ונשאבתי לתוך התחום המרתק הזה. אפילו היה לי אתר מזג אוויר שניהלתי במשך שלוש שנים". אגם, אולי מתבונן בתחזית המוצגת בחדשות אך הוא מודד בעצמו מביתו באמצעות מד גשם מקצועי את הכמויות, ומציין: "ירדו 64 מ"מ של גשמים וזה אחד מהנמוכים בערי מישור החוף, ובכל ינואר ירדו 175 מ"מ".

והנה עוד קצת תמונות

והנה חוף הים במערב ראשון לציון (צילום: שי אגם)

רעמים וברקים בליל חורף קר (צילום: שי אגם)

ועוד קצת ברקים מעל העיר (צילום: שי אגם)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר