המלגזה שהתחפשה לגונדולה באזור התעשיה החדש בראשון לציון
המלגזה שהתחפשה לגונדולה באזור התעשיה החדש בראשון לציון

צפו: הצפות באזור התעשייה החדש ומלגזה שהתחפשה לגונדולה

ההצפות באזור התעשייה החדש מנעו מהעובדים להגיע למקום עבודתם, מזל שנהג מלגזה מקומית החל להעניק שירותי הסעות מקומיות

פורסם בתאריך: 25.1.18 10:12

העובדים באזור התעשייה החדש בראשון לציון החנו את רכבם הבוקר (חמישי) במרחק גדול מהרגיל ממקום עבודתם, לא בשל מחסור בחנייה, אלא בגלל הצפות כתוצאה מהגשמים במהלך השעות האחרונות,  שיצרו שלולית ענק שמשתרעת על מרחק רב בכל האזור. "היה מצחיק לפתוח ככה את הבוקר. ממש לא יכולנו לעבור ברחוב", אומר רפי אברמוב (37) שעובד במתחם, "לבסוף אחת המלגזות מהמפעלים הסמוכים החלה לקחה אותנו בסבבים למקום העבודה שלנו" ומוסיף, "כל האזור כאן מוצף, היו אפילו נהגים שלא עברו עם הרכב כי נוצרה שלולית ענק והמים מגיעים עד לאמצע דלת הרכב, ממש ונציה הקטנה מה שקורה כאן".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

לדבריו של אברמוב ושאר העובדים במקום, הם הגיעו בבטחה למקום עבודתם אחרי טיול קצר של הצוות על המלגזה שהתחפשה בין רגע לגונדולה המקומית, והבגדים עדיין מתייבשים על מיחם המים בפינת הקפה. העובדים מספרים כי רק לפני כחמש שנים קרה מקרה דומה בו כל המתחם היה מלא במים. "כנראה שאחזור בשחייה הביתה" סיפר אברמוב בצחוק.

על פי התחזיות בסוף השבוע מזג האוויר צפוי להישאר סוער, ובשונה מעובדי אזור התעשייה החדש שלקחו את החוויה הבלתי שגרתית בהומור, ככל הנראה במידה ותהיינה הצפות ברחבי העיר, יש כאלו שפחות יקבלו את המצב בחיוך.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר