קופת חולים כללית בשיכון המזרח
דליפות מהתקרה וסכנת התחשמלות, קופת חולים כללית בשיכון המזרח

קבלת פנים לחולים: נזילות מהתקרה ודליים בכל מקום, צפו

תושבי שכונת שיכון המזרח מתלוננים על נזילות מהתקרה בקופת חולים ''כללית'' במרכז מגדלי העיר, עוד הם מציינים כי זו השנה השנייה ברציפות שמחכה להם כזו קבלת פנים ומזהירים מסכנת התחשמלות

פורסם בתאריך: 25.1.18 15:38

תושבים משכונת שיכון המזרח מתלוננים כי בכניסה לקופת החולים "כללית" במרכז "מגדלי העיר" ישנה בעיית נזילת מים מהתקרה כבר שני חורפים ברציפות וכך התושבים אשר מגיעים למקום לקבל מרשמים לתרופות או להיבדק נאלצים לראות את המים מטפטפים לתוך דליים ופחים רבים שמונחים באופן מאולתר על מנת למנוע הצפה על רצפת המקום. התושבים מתריעים גם על סכנת התחשמלות.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

"אתמול בשעה אחר הצהריים הגעתי לקופת החולים כללית עם חום ושפעת חמורה. כשנכנסתי למקום להעביר את הכרטיס המגנטי שלי, ראיתי שבמקום העמדה של התורים עמדו מלא דליים וסמרטוטים",' כך מספרת מאיה דהרי, תושבת השכונה ומוסיפה כי "הדליים הועמדו ממש אל מול הפקידות והספסלים שהיו שם הועברו על מנת שהטפטופים לא יפגעו באנשים החולים. על הספסלים ישבו זקנים, ילדים, וקופת חולים הייתה עמוסה. כל חולה שנכנס למקום נדהם לנוכח המראה של המים היורדים מן התקרה. כששאלתי את הפקידות איך הן ממשיכות לעבוד ככה, הן ענו שעד שלא יקרה אסון ומישהו לא יתחשמל פה אז לא יעשו עם זה כלום וכן, שהן פנו לכל מיני גורמים וכולם מתנערים מהמקרה ואף אחד לא מטפל בנושא. בנוסף, היו שם אנשים שאמרו שבמערב העיר זה לא היה קורה יותר משבוע וכאן, במזרח העיר זאת כבר שנה שנייה ברציפות שזה קורה. אסור להמשיך לשתוק על דבר כל כך חמור, חייבים שיהיה ערך בסיסי כלפי בני אדם גם אם הם גרים בשיכון המזרח."

 

 

מכללית נמסר: "אנו מתנצלים מעומק הלב בפניי לקוחות הקופה ועושים כל שניתן לטפל בבעיה. חשוב להסביר כי המרפאה נמצאת במרכז מסחרי ובתקרתו התגלו סדקים המאפשרים חדירת מי גשמיםנציגי כללית פנו לוועד המרכז המסחרי בבקשה לאטום את הגג אך הפעולה לא בוצעה לאור סירוב של חלק מבעלי הנכסים במרכזבתוך כך, צוות האחזקה במרפאה פועל למציאת פתרונות נקודתיים ומקומיים באופן מידי".   

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר