סופה
סופה

צפו בסערה בראשון לציון: עמודי תאורה וסככות קרסו בחוף הים

(עדכון) נזקים כבדים בעקבות הרוחות העזות, למרות ההיערכות המוקדמת. כך זה נראה:

פורסם בתאריך: 19.1.18 10:26

(עדכון: 13:00) הסערה שהשתוללה הלילה, גרמה לנזקים כבדים בחוף הים של ראשון לציון. בעירייה דיווחו היום (שישי) כי בעקבות הרוחות העזות קרסו שבע סככות צל, שלושה עמודי תאורה וגם מערכת החשמל והכריזה ניזוקו.
עוד מנזקי הסופה: שילוט ברחבי החוף נסחף לים בעקבות הגלים הגבוהים, שהציפו את הטיילת.

ואפשר גם להסתכל במצלמת החוף לראות אם יש גלים

בעיריית ראשון לציון מסרו כי "במוקד העירוני, שפועל ביממה האחרונה בכוחות מתוגברים, התקבלו כ-150 פניות על ענפים ועצים שנפלו. לא ידוע על חסימות כבישים. כמו כן, דווחו 14 פניות לביטוח בעקבות תלונות תושבים על נזק לרכבים מקריסת ענפים".

עוד נמסר מהעירייה כי פקחי החברה לבטחון עבדו לאורך כל הלילה ובמהלך הבוקר באבטחת מפגעים, שפונו על ידי עובדי אגף איכות סביבה ומינהל שפ"ע. כמו כן, עובדי תאגיד המים מניב הוזעקו לאזורים שבהם עלה חשש להצפה, ועובדי אגף החשמל בעירייה ניתק חשמל במערכות שנפגעו על מנת למנוע התחשמלות. בעירייה הודיעו כי "המוקד העירוני פועל במתכונת מתוגברת במהלך כל סופ"ש והתושבים מתבקשים לדווח על הצפות או מפגעים".

צפו – כך נראה חוף הים בראשון לציון:

 

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

הרוחות שנשבו בעוצמה של כ-120 קמ"ש במהלך הלילה גרמו לעצים ברחבי העיר לקרוס ולא פסחו במקומות אחדים על הרחבים בסביבת האזור. בשכונת מישור הנוף, קרס עץ בדרך המובילה לבית הספר היסודי "מישור הנוף" וחלקים מהסככות הצל במתחם בית הספר זזו ממקומם. עוד במהלך הערב ברחוב אמזלג בעקבות הרוחות החזקות קרס עץ על רכבים אחדים שהוחנו בסמוך למדרכה בקרבת בניין המגורים באזור. העץ פונה מהמקום והכביש פנוי לתנועה.

סככות קרסו. חוף הים

"הגענו בבוקר ופשוט וראינו שאחד מהחלונות הענקיים בסמוך לגרם המדרגות הועף מהמקום. בטוח שזה בגלל הרוח" סיפרו סטודנטים מהמכללה למנהל, לדבריהם סרט סימון נתחם סביב האיזור כדי שאף אחד לא יעבור במקום.  מלבד ענפי עצים וצמחייה שמצויים ברחבי כבישים ברחובות פנימיים ברחבי העיר, לא דווח על נפגעים ולעומת שעות הערב אמש (חמישי) מסתמן בהמשך היום מזג האוויר רגוע יותר.

צפו בעצים שנעקרו ממקומם (צילום: החברה לביטחון):

 

 

חלונות התנפצו במכללה למינהל

 

שכונת מישור הנוף. צילום: מיקי אלון

 

שכונת מישור הנוף. צילום: מיקי אלון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר