חוף הים בראשון לציון
שפע של חופים בראשון לציון

החל מעונת הרחצה הקרובה: לוקרים יוצבו בחופי ראשון לציון וישימו קץ לגניבות בחופים

עיריית ראשון לציון תציע לוקרים במחיר סימלי וגם מצלמת חוף שתראה לכם את גובה הגלים בזמן אמת

פורסם בתאריך: 3.4.18 17:05

חדשות משמחות לרוחצים בחופי ראשון לציון. החל מהקיץ הקרוב יוצבו ארוניות – "לוקרים" במזנונים השונים בחופים, בהם תוכלו להפקיד את החפצים שלכם ולהיכנס למים בראש שקט, ללא חשש מגניבת חפצי ערך. בנוסף, לרוחצים בים ולקהל הגולשים תוצב מצלמת חוף כמו בחופים אחרים בארץ, שתאפשר להם לדעת מה גובה הגלים, עוד לפני שהגיעו אל החוף.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

עוד באותו נושא
המצילה הראשונה בארץ מגיעה לחוף ראשון

דורון אוזן מחזיק תיק הצעירים בעיר סיפר כי "כאשר ההצעה הגיעה להנהלת העיר, מנהל האגף חוף הים שם דגש על חשיבות הנושא". בין היתר בעקבות גל פריצות, וגנבות בחוף הים בשנים קודמות".

אוזן ממשיך ומספר, "הבאתי דוגמה מערים אחרות בהם הלוקרים נמצאים באחריות העסקים השונים בחוף והעסקים הם אלה שמבטיחים שמירה על הלוקרים ועל חפציהם של הרוחצים. מנהל אגף חוף הים פנה לעסקים בחוף, ובמהלך החודש הקרוב הם יוצבו בחופים תמורת מחיר סמלי של חמישה שקלים בלבד".

בנוסף , גם מצלמה שתראה את מצב הגלים והים תוצב בחוף, אוזן עצמו שגולש גם הוא בים מספר "אתה בא לחוף ואתה לא יודע אם גובה הים זה 80 ס"מ או 120 ס"מ, חשוב לי כמו לגולשים האחרים להתעדכן בגובה הגלים טרם ההגעה. מצלמת חוף קיימת בחופים נוספים ברחבי ישראל כמו בהרצליה, נתניה, בת ים ותל אביב. קהל הגולשים הבאים לים רוצה לדעת לפני ההגעה לחוף מה גובה הגלים מעכשיו גם אצלנו ידעו זאת החל מיום ראשון הקרוב באתר העירייה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר