החניון הציבורי נסגר בהפתעה, הסיבה – הרחבת בית הספר

תושבים בשכונת שיכון המזרח מתלוננים כי העירייה סגרה את החניון ששימש את בית הספר רמז לטובת הרחבתו, ללא שום התראה  

פורסם בתאריך: 11.1.18 12:01

תושבים הגרים ברחובות החצב וארז הסמוכים לבית הספר רמז בשכונת שיכון המזרח, טוענים כי לפני כמה ימים נסגר החניון הציבורי שהיה פתוח לרווחת הציבור. עוד מוסיפים התושבים כי פועלים במקום אמרו להם שהשטח שנסגר צפוי להגדיל את שטח בית הספר רמז וזאת למרות שלא הודיעו או כתבו על כך מראש.

"ליד בית הספר רמז יש מגרש חנייה ציבורית שנפתח לפני מספר שנים לרווחת התושבים ובו חנו המורים, האורחים שבאו לבית הספר ועוד אנשים", טוענת תושבת השכונה שמוסיפה כי "בוקר אחד לפני יומיים ראיתי כי החניון נסגר, כאשר שאלתי את הפועלים במקום למה החניון סגור? נענתי כי מרחיבים בית הספר רמז אשר יכלול מבנה בן שתי קומות ובו שמונה כיתות. לדעתי, להורי התלמידים לא יהיה איפה להחנות כאשר הם מביאים את הילדים שלהם וזה יכול להוות סכנה כי הרחוב של בית הספר צר מאוד. בוקר אחד שמו גדר מסביב לחנייה, כיסו אותה בפלסטיק בלי אפילו לכתוב מה יהיה שם וחבל כי החנייה הציבורית הייתה ממש יפה וחלק מההורים היו חונים שם ועכשיו בבת אחת אין חניון."

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה כי: עיריית ראשון לציון פועלת להרחבת השירותים הציבוריים הניתנים לתושבי האזור ועל כן בונה בימים אלו מבנה חינוך שישמש את הקהילה. מדובר באזור ותיק שכמעט ואין בו שטחים ציבוריים, על כן, לא פעם העירייה נדרשת למצוא פתרונות יצירתיים על מנת לאתר מקום ציבורי עבור שירותים עירוניים. במקרה זה מדובר בחלק מחניון שנסגר לטובת מבנה חינוך ההכרחי לתושבי המקום. נוסיף כי במסגרת העבודות, הוכשרו מקומות חנייה חלופיים בסמוך ובהמשך, עם תום העבודות, יוכשרו מקומות נוספים. אנו מתנצלים בפני התושבים על אי הנוחות הזמנית הנגרמת להם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר