אילוסטרציה. צילום: יוסי אלתרמן

כל מה שאתם צריכים לדעת על תהליך הרישום לגנים ולבתי הספר

ההרשמה לגני הילדים ולכיתות א' תתאפשר במשך שלושה שבועות החל מתאריך מה-17 בינואר. ניתן יהיה לבצע רישום דרך האינטרנט, במוקד הטלפוני או להגיע לבניין העירייה

פורסם בתאריך: 8.1.18 15:46

ההרשמה לגני הילדים ולכיתות א' תפתח בשבוע הבא ב-18 בינואר משך כשלושה שבועות עד לתאריך ה-6 בפברואר. במהלך תקופה זו ניתן יהיה להשתמש במערכת ההרשמה 24 שעות ביממה דרך אתר האינטרנט העירוני, ואין כל חשיבות לסדר ההרשמה (הבקשה שהתקבלה ראשונה  תקבל את אותו היחס כמו הבקשה שהתקבלה ביום האחרון לרישום).

אם לא תרצו להשתמש באתר האינטרנט, המוקד הטלפוני יהיה זמין לתושבים החל מהשעה 8:00 ועד 17:00 ותתאפשר קבלת קהל בימים ראשון, שלישי, רביעי וחמישי בין השעות 08:30 – 14:30 וביום שני ביו השעות 08:30 – 13:00 ואחר הצהרים 16:00 – 18:0. יש להצטייד בתעודת זהות של ההורה ולאחר מכן להקליד את מספר תעודת זהות של התלמיד ואת גילו של הילד (חשוב לוודא כי כתובת התלמיד תואמת את הכתובת בפועל) לאחר מכן תוצג רשימת אותן גנים באזור המבוקש ויש לבחור שני שנים לפי סדר עדיפויות – ולאחר מכן להזין פרטי תשלום.

מי שאינו מעוניין להשתמש ברישום און ליין או במוקד הטלפוני, מוזמן להגיע לבניין העירייה. במרכז הרישום תהיינה עמדות רישום (נמסר כי מוזמן להמליץ תור מראש באמצעות המוקד הטלפוני), כמו כן יוענק מענה לשאלות ההורים. הודעה על שיבוץ, תפורסם במהלך חודש יוני באתר האינטרנט ואגרת תשלח בדואר. קובץ שאלות ותשובות על הרישום לגני הילדים וכיתות א' נמצא באתר העירייה, וכמו כן בכדי לנסות ולייעל את השירות יתאפשר שירות callback (שיחה חוזרת) במסגרתו נציג טלפוני יחזור אליכם מבלי שתמתינו על הקו.

ניתן יהיה לערער על השיבוץ בתוך שבוע מיום קבלת הודעת השיבוץ, והמועד המדויק יצוין באיגרת אשר תישלח לבית הנרשמים. הערעור יוגש באמצעות אתר האינטרנט העירוני או ביחידת הרישום והשיבוץ- ערעור שיוגש לאחר המועד לא יתקבל ולא יתקיים בנושא דיון. בערעור ניתן לציין עד שני גנים נבחרים.

המוקד הטלפוני לרישום למוסדות חינוך: 03-9547979

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר