מהי המסעדה הכי פופולרית ואיזה בית קפה הוא האהוב ביותר?

מה חיפשנו השנה באתרי זאפ ורסט, מה אנחנו הכי אוהבים לאכול ואיפה אנחנו הכי אוהבים לבלות? אספנו לכם את כל הנתונים מ-2017

פורסם בתאריך: 7.1.18 15:00

אפשר לכתוב על הצרכן הישראלי ספר שלם מלא בסטיגמות, פרקים יוקדשו לחוצפה הישראלית ובעיקר יכריזו על היותו טיפוס אוהב הנחות – אך יותר מכל תודגש העובדה שהוא בכלל לא פרייאר ויודע להתאים את עצמו לסביבה המשתנה. מדו"ח הצרכנות של ישראל לשנת 2017 מטעם זאפ – קבוצת אתרי הצרכנות בישראל שהסתמך על ארבעה מליון גולשים ייחודיים, ו-16 מליון ביקורים בחודש מתקבלת התמונה במלואה.

מפרגן למאלפי כלבים ולא "נשאר חייב" לבנקים

ממצאי הדו"ח מראים כי ביחס לשנה שעברה קיימת עלייה של 12% בהשוואת מוצרים וקיים גידול של 27% בכתיבת חוות הדעת ביחס לשנה שעברה, כלומר לצרכן חשוב להתריע או לפרגן לשאר הישראלים על שירות או על מוצר. הגולש הישראלי כתב הכי הרבה חוות דעות שליליות על בנקים, משרדי ומוסדות ממשלה, עורכי דין, שירותים וסוכנויות דואר ומשרדי נסיעות. ואת חוות הדעת החיוביות הוא שמח לכתוב על מאלפי כלבים, רואי חשבון, חשמלאים וקוסמטיקאיות, שככל הנראה זכו בלקוחות מהפרגון.

מי המסעדה הכי פופולרית בראשון לציון ואיפה אנחנו אוהבים לשתות קפה בעיר?

התחומים שזכו לחיפושים הפופולריים ביותר בשנת 2017 הם מסעדות והזמנת מזון. מהדו"ח עולה כי המועדים וחגים הם סיבה למסיבה. בוולנטיין הייתה עלייה של פי 200 בהזמנת מקום במסעדות ופי שבע משלוחים מאשר ביום רגיל ואם כבר הזכרנו משלוחים, תושבי ראשון לציון בשנה החולפת הזמינו בעיקר סושי, המבורגר, פיצה, אוכל סיני ובשרים, בית הקפה הפופולרי ביותר ביותר לפי הדו"ח הוא "ביגה", והמסעדה הפופולרית היא "רק בשר".


מחפשים אחר פיצריות בראשון לציון שאסור לפספס?


 

 

טרנדים ומה שביניהם

חודש מאי היה חודש הספינר, נמצאה עלייה של 367% בחיפושים בקטגוריית הצעצועים ועלייה של 612% בחיפוש הוברבורד. מצלמות הרכב עשו עלייה של 66% בעקבות יבוא רשמי שהוריד משמעותית את מחיר המוצר והשאלה המתבקשת היא מה יהיה הטרנד הלוהט בשנה הנוכחית שרק התחילה?

אילן צחי, מנכ"ל קבוצת זאפ הסביר לנו, כי "עיקרי הדו"ח מצביעים על עלייה במעורבותו של הצרכן בהיבטים שונים החל משלב איסוף מידע מקדים טרם קבלת החלטה, העמקת השימוש בכלים להשוואת מוצרים וצורך במציאת ההצעה הטובה ביותר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר